• Door dit oh zo mooie weer verveel ik me dood, dus besloot ik foto's van nagellak te bekijken. Hierdoor was ik opeens super gemotiveerd om zelf ook iets uit te proberen en ik ben er wel een beetje trots op, aangezien normaal gezien mijn hele vinger onder zit als ik alleen al de basis laag aanbreng.


    Ik moet mijn andere hand nog doen en dat word waarschijnlijk wel een drama, haha. Maar ik wilde het even delen nu ik er nog tevreden over ben. Wat vinden jullieee? (:


    Winter is coming.

    Aaawwh die vind ik leuk :'D. Ik heb zelf blanke lak + BIGBANG in het Koreaans op 2 vingers (Roze) (linkerhand want rechter was een fiasco)+ roze stippels :3


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    Aaawwh die vind ik leuk :'D. Ik heb zelf blanke lak + BIGBANG in het Koreaans op 2 vingers (Roze) (linkerhand want rechter was een fiasco)+ roze stippels :3

    Leuk! (:
    Haha ja. Bij mij is dat andersom. Linkerhand is een ramp.


    Winter is coming.

    Die's leuk :D ik kan ondertussen (na veel oefenen) mijn linker én rechterhand (: + ik heb ook eens all stars geprobeert, maar mijn zusje zag niet dat het allstars waren :(
    mijn trots zijn mijn reggae-nagels :D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Leuk, ik ben helaas nog een groentje in nagellakken. Maar het zal me ooit wel eens lukken.

    Dat is leuk alleen heb ik redelijk korte nagels maar ik heb al een maand niet gebeten(lol)
    Ik kan het met beid hanfen normaal maar ik kan ook schrwiven met beide hwnden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan