• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dit is eigenlijk best een goed iets om kinderen weer buiten te krijgen. Er zouden meer van dit soort spellen moeten komen. (:

    Op mijn oude mobiel doet het spel het wel maar niet op mijn huidige (samsung galaxy grand prime plus). Elke keer wanneer ik de AR aanzet (waarmee je pokémon's kan zien via je camera), krijg ik deze melding. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Bij mij wilt hij niet downloaden
    Maar ik heb gehoord dat hij morgen uitkomt in nl


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Bij mij wilt hij niet downloaden
    Maar ik heb gehoord dat hij morgen uitkomt in nl

    Als dat echt zo is, dan wacht ik wel tot morgen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HA! Ik ben Gym Leader van Dordrecht Centraal. Nobody will ever defeat me! Waarschijnlijk ben ik momenteel al verslagen maar laatme


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bij mij doet hij het niet meer. Mweh


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Bij mij doet hij het niet meer. Mweh


    Bij mij ook niet, server ligt eruit denk ik.(huil)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ja, de servers zijn overbelast.


    Your make-up is terrible

    Nog steeds zijn de servers overbelast...

    Ik ga wachten tot hij uitkomt in NL, maar hé, dan is het alsnog afwachten of mijn telefoon dat wel trekt :W


    26 - 02 - '16

    Ik heb gisteren tot half 1 's nachts buiten rondgelopen nadat de servers weer online gingen (A) En mn gym is van me afgepakt, zag ik net in de bus. Maar heb wel al redelijk wat pokémon verzameld!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik baal op dit moment echt dat ik geen internet abo heb. Ik heb ook maar 2 pokemons in mijn huis gevonden. ;c


    Your make-up is terrible

    Ik dacht dat hij vandaag in Nederland zou uitkomen? Ik zie hem niet in de app store.:c die download link werkt niet fatsoenlijk


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik begin het spel eindelijk te snappen. :')


    What would Emma do?

    Nog even en ik kan mijn eerste pokemon evolueren. c:

    Edit: en ik heb een eevee! Best pokemon ever.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 11:43 ]


    What would Emma do?