• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ze willen nu dat ik een payment method invul, maar wat ik ook probeer, hij blijft deze melding geven:

    Your payment method is not valid in this Store.

    Heeft iemand anders hier ook last van?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ben ik de enige die geen nickname in kan vullen?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Waarom krijg ik het niet geïnstalleerd? :') Ik krijg een of ander vaag document.


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Waarom krijg ik het niet geïnstalleerd? :') Ik krijg een of ander vaag document.


    Ja ik ook, dat komt omdat ze dat gedeelte van de site waarschijnlijk hebben neergehaald. :'c


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ik kan je wel helpen als je het op ios wilt krijgen, maar android weet ik helaas niet zoveel van :')

    Laat ik nu net dat geluk hebben, hehe. Ik heb Android.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haat dit. :W Ik wil dat spel zo graag spelen, maar ik krijg het echt niet geïnstalleerd.


    What would Emma do?

    Burritho schreef:
    Laat ik dat dadelijk maar eens gaan downloaden.

    Ik heb geen zin om m'n huis uit te gaan, dus ik kom voorlopig niet verder. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Omg. Ik heb het opgelost. Mijn smartphone had nog een bepaalde instelling uitstaan en mijn wifi was gewoon veel te sloom. Pokemon, here I come!


    What would Emma do?

    Rickon schreef:
    Ben ik de enige die geen nickname in kan vullen?


    Daar had ik ook last van, echt niks deed het. Heb uiteindelijk mijn volledige naam gedaan (aan elkaar) en dat werkte gelukkig wel. Probeer dat eens?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    JAAAAA! Ik ben nu Neophema. c: Ik heb een squirtle!


    What would Emma do?

    Heeft mensen ook een pop up gekregen van "installeren geblokkeerd"?


    One Who Travels A Higher Path.

    Oké, hoe kun je je pokémon in je kamer zien?

    @Above; Yes. Moet je even bij instellingen aanzetten dat je ook kunt downloaden van externe bronnen

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 14:51 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Oké, hoe kun je je pokémon in je kamer zien?

    @Above; Yes. Moet je even bij instellingen aanzetten dat je ook kunt downloaden van externe bronnen


    Oke dank je wel!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb inmiddels een Charmander en een Psyduck gevangen en ben bij enkele Pokéstops geweest onderweg naar de supermarkt. Heb verder de app nog niet veel geopend.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.