• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik snap er helemaal niks van maar ik ben al wel naar een pokéstop geweest en heb al twee pokémons haha


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heathens schreef:
    (...)

    Daar had ik ook last van, echt niks deed het. Heb uiteindelijk mijn volledige naam gedaan (aan elkaar) en dat werkte gelukkig wel. Probeer dat eens?


    Helaas deed hij het opeens al. Ik zat een beetje random namen in te typen, en toen typte ik VetGrappig in, en daar maakte hij VetGra van dus nu heet ik VetGra, I guess. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oke, ik snap legit niet hoe je een pokemon vindt? Moet je gewoon rondlopen tot er één verschijnt?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Yesh heb een Bulbasaur! ^^
    Mijn username is daar Papiliones. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Rickon schreef:
    Oke, ik snap legit niet hoe je een pokemon vindt? Moet je gewoon rondlopen tot er één verschijnt?


    Je starterspokémon verschijnt waarschijnlijk bij jou. Maar voor de rest is het inderdaad rondlopen en zoeken!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wat grappig. Zal er eens naar gaan kijken, klinkt wel cool. Maar het uitloggen zal even duren.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Die van Android is echt irritant downloaden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wacht even op de officiële en dan doe ik mee :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb al 6 pokémon! Bulbasaur (die zat op het hoofd van mn moeder) Pidgey (verstopt in het steegje achter mn huis) en Jigglypuff, Porygon, Rattata en Meowth allemaal in mn tuin :)


    Treat people with kindness

    Ik wil dit zo graag spelen ^^

    Ik heb nu 9 pokémons. c: Kan je ook mensen toevoegen op gebruikersnaam?


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Aaaah ik heb een post verwijderd. D: Mijn excuses aan de persoon van wie die was! Het ging over een gym.

    Ik heb een aantal pokemons gevangen en ik heb al een gym gevonden. En een paar pokepoints of zo. Kan je met je pokemons vechten?


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Aaaah ik heb een post verwijderd. D: Mijn excuses aan de persoon van wie die was! Het ging over een gym.

    Ik heb een aantal pokemons gevangen en ik heb al een gym gevonden. En een paar pokepoints of zo. Kan je met je pokemons vechten?


    Die was van mij :'). Ik vergeef het je.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 17:23 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Die was van mij :'). Ik vergeef het je.


    Naww, je bent te lief. c: Sorry! Ik wou mijn uitleg eens komen doen en ik wad een beetje overenthousiast.


    What would Emma do?

    Er zitten aardig wat Gyms in mijn omgeving. Ik kan er vanaf mijn huis al 5 tellen, en in het dorp waren er volgens mij ook een aantal - als ik het goed heb gezien. Ik heb meerdere kleine en ook één die ziet er anders uit dan de rest (veel groter met een Parasect er boven op). Hebben jullie dit ook?

    Nu nog zorgen dat ik level 5 behaal, zodat ik die Gyms kan bekijken.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.