• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    't is precies Ingress. Het is ook van de makers daarvan.


    "I shut my eyes in order to see.'



    Ik ben wel een keigoede pokémon trainer <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wacht tot die gewoon mooi uitkomt in de EU / Nederland, al ben ik nog zo hyped.


    Credendo Vides

    Doel in mijn leven bereikt. Ik heb een Magikarp :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nidoran! I iz in love.


    What would Emma do?

    Jongens is hij nou in Nederland al uit?:/ help?


    You were born original, don't die as a copy.

    Er is nog geen releasedate voor Europa.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Er is nog geen releasedate voor Europa.


    Noo D:


    26 - 02 - '16

    Omg dit moet ik gewoon gedownload hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kom maar geen pokémons tegen. Halp D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    OH LOL.

    Pokémon Go-spelers uit Australisch politiebureau geweerd
    De Australische politie waarschuwt spelers van de nieuwe game Pokémon Go niet het politiebureau binnen te gaan om een Pokémon te vangen.
    De mobiele game Pokémon Go wordt deze week uitgerold, en is vooralsnog in Nederland nog niet beschikbaar. In de game moeten spelers met hun telefoon op pad, om op bepaalde fysieke locaties Pokémon te vangen.

    In Australië is het spel al wel beschikbaar en kan in het politiebureau van Darwin de Pokémon Sandshrew worden gevangen. De politie verzoekt spelers via Facebook om het bureau niet binnen te komen in hun zoektocht naar de Pokémon.

          "Je hoeft niet binnen te komen om de pokéballs te verdienen", aldus de Australische politie. "Het is ook een goed idee om te kijken voordat je de straat oversteekt. Die Sandshrew gaat nergens heen."

    In Pokémon Go zien spelers de Pokémon in hun buurt via het scherm van hun telefoon virtueel in hun echte omgeving staan. Het spel wordt nog deze week in Nederland verwacht voor Android en iOS.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb zojuist mijn zusje jaloers gemaakt door een Eevee te vangen :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het staat echt al een jaar of zo in mijn notities dat ik bij moet houden wanneer dit uit komt want ik wil het zo graag o: ik denk alleen niet dat mijn mobiel dit gaat trekken, maar ik ga het proberen haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb toegegeven aan mijn drang en heb hem nu ook! (Ik heet RTyrell, als iemand daar wat aan heeft) -Wat een hels karwei om dat geregeld te krijgen- Ziet er cool uit en wonderbaarlijk genoeg heb ik nu eens zin om naar buiten te gaan. Haha.
    Maar om nou daadwerkelijk in een politiebureau te gaan, voor een pokémon... Dat zou ik hoogstwaarschijnlijk niet doen. xD

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 17:40 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    Ik heb toegegeven aan mijn drang en heb hem nu ook! (Ik heet RTyrell, als iemand daar wat aan heeft) -Wat een hels karwei om dat geregeld te krijgen- Ziet er cool uit en wonderbaarlijk genoeg heb ik nu eens zin om naar buiten te gaan. Haha.
    Mara om nou daadwerkelijk in een politiebureau te gaan, voor een pokémon... Dat zou ik hoogstwaarschijnlijk niet doen. xD

    Al wekt het mijn nieuwsgierigheid wel. :x
    Al zal ik natuurlijk gewoon links en rechts kijken voor ik oversteek lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.