• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Homerus —— Eadwig Osmond Winthrop • 55 • 1,13
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 33 • 1,1
    • Kok • Morticia —— Edmund Keagan • 33 • 1,3
    • Daveed —— Eleazar Hamilton • 25 • 1,7
    • ——
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 27 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • ANTI —— Asparanza Ayres • 31 • 1,7
    • XY —— Evangeline Sophia Rutherforth • 25 • 1,11
    • Valkyries —— Sitka Skythe • 29 • 1,12


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.

    Invullijst:
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst 22 of ouder):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Overig:

    Praattopic


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 20:08 ]


    Your make-up is terrible

    Villainess schreef:
    (...)

    Wacht, dan reserveer ik even de laatste plek, anders kan het straks helemaal niet meer. ^^

    De mannelijke rollen zijn sowieso infinite. 8D Ik zet je erbij, maar je mag hem altijd weer weghalen, hoor.


    Your make-up is terrible

    Villainess schreef:
    (...)

    Wacht, dan reserveer ik even de laatste plek, anders kan het straks helemaal niet meer. ^^

    Ik denk dat Ziegler de laatste vrouw had, van mij kan je nog wel meedoen, maar Nikki moet ook even beslissen dan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aha, maar wie zei dat ik een vrouw wilde :Y) Ik wil graag het laatste lege stipje van de mannen. ^^

    Villainess schreef:
    Aha, maar wie zei dat ik een vrouw wilde :Y) Ik wil graag het laatste lege stipje van de mannen. ^^

    Die had ik nog niet gezien, hehe. Ik dacht dat die vrouw er nog alleen was, maar is goed c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    PEOPLE WHO ARE SCARED DON'T LIVE LIFE

    ROL
    Noodgedwongen bemanningslid. Monica heeft jaren lang geleefd op een Spaans schip dat lang niet zo barbaars was als de piraten zijn. Het was een handelsschip dat goederen vervoerde en waarvan de bemanning eigenlijk niemand kwaad deed. Het schip werd overmeesterd door The Seas Rose en de meesten werden gevangen genomen of vermoord als zij niet meewerkten. Monica werd ook gevangen genomen en werkt nu als bemanningslid, waardoor ze nu mokkend en chagrijnig door het leven gaat.


    NAAM
    Ze is geboren met de namen Monica Kassandra Lopez. Ze heeft de namen van haar beide oma's gekregen: Monica Lopez en Kassandra Rivèra. Op het schip waar ze zich nu bevindt, wordt ze regelmatig aangesproken met Lopez, iets waar ze echt een hekel aan heeft. Waarschijnlijk doen de bemanningsleden het juist daarom.


    LEEFTIJD
    25 jaar. Ze is geboren op een warme zomerdag, maar ze weet eigenlijk niet precies op welke dag dat precies was.

    "I'm actually a nice person until you capture me and force me to work for you, captain"

    INNERLIJK
    Monica is een temperamentvolle vrouw. Dit heeft ze volledig van de vrouwelijke kant van haar familie. Ze is snel op haar teentjes getrapt, zal altijd haar mening verkondigen en ze vindt dat ze ook altijd gelijk heeft. Vaak komt ze vrij snauwerig over als ze praat en dat is ook iets waar ze nooit rekening mee houdt. Monica is egocentrisch, alles in haar leven draait om haarzelf en haar wereldje. Monica is zo iemand die altijd in discussies terecht komt, omdat ze altijd gelijk wil hebben. Ze is dan ook snel op de kast te jagen, omdat ze altijd overal op reageert. Ze is dus het ultieme slachtoffer voor pesterijen op het schip.
    Verder is Monica een intelligente vrouw. Ze heeft veel mensenkennis en kan mensen altijd goed peilen. Hier weet ze nog weleens misbruik van te maken, omdat ze mensen goed kan doorgronden. Dat kan ze makkelijk tegen iemand gebruiken. Ze leert snel en is dan ook behoorlijk leer- en nieuwsgierig. Het liefste zit ze overal met haar neus tussen, omdat ze alle roddels wil horen. Monica komt graag ongeïnteresseerd over, terwijl ze dat totaal niet is. Ze wil graag een nonchalante charme hebben, terwijl ze daar veel te fel voor is. Ze kan haar nieuwsgierigheid dan ook nooit inhouden.
          Monica leeft een heel gestructureerd leven, tenminste voordat ze op The Seas Rose terecht kwam. Ze is iemand die alles plant en alles moet precies zo gaan zoals zij dat wil. Ze kan namelijk heel slecht met chaos omgaan, maar daar moet ze nou maar mee leren leven. Ze kan er bijvoorbeeld ook heel slecht tegen dat het schip zo beladen is met mensen. Daar wordt ze heel onrustig van. Verder is Monica ongelofelijk koppig. Als ze iets niet wil doen, gaat ze heel demonstratief zitten met haar armen over elkaar. Ze doet echt alleen haar eigen zin, maar dat komt ze lang niet altijd mee weg. Op haar oude schip werd ze behandeld als een prinsesje, terwijl dat nu echt niet meer zo is. Hier moet ze erg aan wennen, omdat ze soms nogal een diva kan zijn. Nu ze op het piratenschip vastzit, is ze behoorlijk chagrijnig. Ze vindt het er echt niet leuk en probeert het vol te houden, maar dat is moeilijker dan gedacht.



    "You can love someone so much...But you can never love people as much as you can miss them”

    UITERLIJK
    Als je Monica ziet, kun je meteen zien dat ze een buitenlandse roots is. Ze komt dan ook uit Spanje en heeft daar haar mooie, getinte huid aan verdiend. Ze kleurt in de zon dan ook snel bruin en is daardoor in de zomer nog meer getint dan ze al is. Haar donkerbruine ogen passen goed bij haar uiterlijk en maken het hele Spaanse plaatje goed af. Haar ogen zijn vrij groot en worden omringd door zwarte wimpers die lichtelijk omhoog krullen. Ze heeft vrij dikke en donkere wenkbrauwen die lang niet zo mooi gevormd zijn als die van vrouwen in hogere klasse.
    Monica is vrij slank gebouwd, wat op een piratenschip niet erg bijzonder is. Ze is ongeveer 1,65m lang en heeft daarmee een vrij gemiddelde lengte voor een vrouw. Voor een lange tijd liep ze rond een bloedrode jurk die ze op haar eigen schip nog droeg. Deze jurk werd echter op The Seas Rose veel te vies om nog normaal te dragen. Nu draagt ze een stoffen broek met een witte blouse erover. Dit is veel gemakkelijk voor het werken. Ze heeft dik zwart haar dat van nature gekruld over haar schouders valt.


    Overig
    — Monica had een geliefde in Spanje: Matthéo Fernandez. Ze is echter van hem gescheiden toen ze meeging op het schip van haar broer, sindsdien heeft ze hem niet meer gezien.
    — Monica is linkshandig
    — Ze heeft lichte hoogtevrees
    — Ze spreekt goed Engels. Dit heeft ze geleerd op het handelsschip van haar broer.

    "No dejes para mañana lo que puedas hacer hoy"

    GESCHIEDENIS
    Vader | Riccardo Emmanuel Lopez | 60 jaar
    Moeder | Sophia Clarrissa Lopez | 59 jaar
    Broer | Antonio Daniel Lopez | 28 jaar

    Monica is geboren in Spanje en heeft hier al die tijd ook gewoond. Haar ouders waren niet extreem rijk, maar welvarend genoeg om hun kinderen goed o pte voeden en te voorzien van alle benodigdheden. Haar broer had een eigen schip waarmee hij verschillende producten verhandelde. Dit was geheel legaal en het schip was dan ook netjes. De bemanningsleden waren gewone mannen die geld wilden verdienen om hun gezin te voeden. Monica was drieëntwintig toen ze voor het eerst met haar broer meeging. Ze wilde graag meer van de wereld zien en op die manier kon ze ook geld bij verdienen. Het was een zeer vredige tocht. Ze werd gerespecteerd door de bemanningsleden en ze beleefde er een prettige tijd. Maar alles veranderde toen ze stuitten op The Seas Rose. Veel van de mannen van het handelsschip werden gevangen genomen, sommigen werden zelfs vermoord. Monica werd gevangen genomen. Ze weet echter tot de dag van vandaag niet of haar broer nog leeft, maar ze vreest het ergste. Monica leeft nu onder de bemanningsleden van The Seas Rose en leeft het leven dat ze nooit wilde leven. Ze had altijd een hekel aan piraten.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 12:47 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ^ Ik hou van je faceclaim (Ik twijfelde zelf om nog een rol aan te maken met Ashley als fc)


    kindness is never a burden.

    Marmoreal schreef:
    ^ Ik hou van je faceclaim (Ik twijfelde zelf om nog een rol aan te maken met Ashley als fc)


    Ik kende haar niet, moet ik eerlijk zeggen. Maar ik heb gewoon even rond gezocht naar goede FC, want ik heb altijd de neiging om een FC te pakken die dan ook in een film/serie speelt die past bij de RPG haha. But thanks :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik kende haar niet, moet ik eerlijk zeggen. Maar ik heb gewoon even rond gezocht naar goede FC, want ik heb altijd de neiging om een FC te pakken die dan ook in een film/serie speelt die past bij de RPG haha. But thanks :Y)


    Wat is haar volledige naam? Good material :Y)


    how dare you speak of grace

    Lieke maakt het kokshulpje aan. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shireen schreef:
    (...)

    Wat is haar volledige naam? Good material :Y)


    Ashley Madekwe :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Morticia schreef:
    Lieke maakt het kokshulpje aan. :Y)


    Hé! (cat)

    Villainess schreef:
    (...)
    Hé! (cat)

    Ik heb 'm alvast voor je geclaimd, Teddy is geliefd hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik heb 'm alvast voor je geclaimd, Teddy is geliefd hoor.


    Oh you.
    Je weet nog niet eens wie mijn faceclaim is, laat staan of hij Teddy wel mag. :')

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik heb 'm alvast voor je geclaimd, Teddy is geliefd hoor.


    It's Jason Momoa, wat had je verwacht, hihi.


    how dare you speak of grace

    Villainess schreef:
    (...)
    Oh you.
    Je weet nog niet eens wie mijn faceclaim is, laat staan of hij Teddy wel mag. :')

    En? Dan maken ze ruzie als een oud koppel, wat maakt dat uit. Maak je rol nou maar, dan zullen we zien hoe ze elkaar behandelen. :Y)

    @ Shireen: Ikr. Die moet ze straks van hem afslaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.