• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Homerus —— Eadwig Osmond Winthrop • 55 • 1,13
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 33 • 1,1
    • Kok • Morticia —— Edmund Keagan • 33 • 1,3
    • Daveed —— Eleazar Hamilton • 25 • 1,7
    • ——
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 27 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • ANTI —— Asparanza Ayres • 31 • 1,7
    • XY —— Evangeline Sophia Rutherforth • 25 • 1,11
    • Valkyries —— Sitka Skythe • 29 • 1,12


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.

    Invullijst:
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst 22 of ouder):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Overig:

    Praattopic


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 20:08 ]


    Your make-up is terrible

    Rol: Bemanningslid

    Naam: Evangeline [‘Eve’] Sophia Rutherforth
    Evangeline is de volle naam. Ze wordt echter liever bij haar bijnaam genoemd, Eve. Sommigen noemen haar ook wel Eva, dat vind ze ook helemaal prima. Maar haar naam voluit gebruikt ze zelf amper en ze verwacht dus ook van anderen dat ze haar Eve noemen. Als dat niet gebeurd, is dit geen ramp maar ze zal wel zeggen dat je haar 'gewoon Eve' moet noemen.

    Leeftijd (het liefst 22 of ouder): 25
    Evangeline is 25 jaar, dat is nog niet eens zo oud, maar ze kan soms best wijs overkomen. Als je alleen met haar bent kan ze goed advies geven. Voornamelijk omdat ze in haar leven vele mensen is tegengekomen en door het vele reizen veel ervaringen in verschillende delen van de wereld heeft opgedaan.

    Innerlijk:

    Mysterieus
    Evangeline haar naam weerspiegelt ook wel dit mysterieuze. Het is een naam die niet zo vaak voorkomt. Ze doet haar naam eer aan, want veel laat Evangeline niet los over zichzelf. Je zult vaker dan eens haar zien observeren, in plaats van dat ze haar mond snel open trekt. Soms doet ze dit wel, maar meestal zegt ze dingen die ze echt meent en waar is over nagedacht. Ze laat niet snel dingen over zichzelf los. Om haar beter te leren kennen zal je wat moeite moeten doen. Maar als je vrienden met haar bent gaat haar muur wel naar beneden en zal ze opener tegen je zijn.

    Eigenwijs en koppig
    Deze dame laat zich niet sturen. Ze is absoluut geen meeloper. Ze heeft een eigen mening en zal die ook nooit aan iemand anders aanpassen. Ze kan op sommige momenten heel koppig zijn.

    Stille wateren hebben diepe gronden
    Misschien spreekt dit meisje niet altijd even veel, maar binnen in haar hoofd gebeuren er allerlei dingen. Ze kan snel associëren en legt makkelijk verbanden tussen dingen. Ze heeft in haar jonge leven best wat dingen meegemaakt. Niet in de zin van negatieve dingen maar meer dat ze in contact is gekomen met veel verschillende mensen en culturen. Maar ze heeft ook genoeg mensen gezien waarmee het niet goed ging, op de een of andere manier is ze vaak het middelpunt geweest waar dingen omheen rond draaide. Zelf had ze niet zoveel problemen maar ze herkende de problemen van mensen langzaam maar zeker, doordat ze veel in contact met verschillende mensen kwam. Ze heeft dus aardig wat mensenkennis. Evangeline heeft ook zeker een eigen mening, maar weet heel goed wanneer ze haar mond moet houden en wanneer deze mening gewenst is.

    Kan afstandelijk overkomen
    Evangeline heeft een soort muur over zich heen, wellicht een onzichtbare muur die sommigen wel opmerken en anderen niet. Het is een vorm van bescherming tegen de buitenwereld. Ze wil eerst iemand kunnen vertrouwen voordat ze persoonlijke dingen gaat vertellen. Ze zal niet meteen op nieuwelingen afrennen, maar ze wel opmerken. Doordat ze deze afstand houdt kan ze dus ook afstandelijk overkomen. Maar dat is ze helemaal niet zo. Ze is wel nieuwsgierig naar nieuwe mensen maar wil eerst weten wat voor persoon diegene is, voordat ze pogingen gaat doen tot meer toenadering.

    Sarcastisch
    De beste vorm volgens Evangeline is sarcasme. Het is iets wat ze dan ook vaker dan eens gebruikt. Hoewel ze wel kan overkomen als een serieus persoon omdat ze niet meteen de meest aanwezige persoon in de ruimte is, is ze helemaal niet zo serieus. Ze houdt er wel van om af en toe plagende opmerkingen naar anderen te maken, maar altijd vriendschappelijk en nooit en te nimmer is haar sarcasme echt bijtend.

    Wantrouwend
    Ze vertrouwd nu eenmaal niet snel mensen. Dit komt voornamelijk door haar verleden. Ze heeft vooral veel gezien en niet eens zozeer zelf ervaren, om te weten dat de meeste mensen niet te vertrouwen zijn, tot het tegendeel is bewezen. Althans, dat is een opvatting die in haar eigen hoofd leeft. Ze zal nieuwelingen zeker accepteren maar je moet wel moeite doen om haar vertrouwen te winnen. Ze is waakzaam en alert in situaties en maakt analyses om in haar hoofd eruit te komen of iets wel of niet te vertrouwen is. Haar kun je niet makkelijk oplichten, gezien ze haar eigen hersens wel gebruikt voordat ze ergens in trapt.

    Behulpzaam en is te vertrouwen met geheimen
    Als ze zich op haar gemak voelt is Evangeline zeker behulpzaam. Wat je ook hebt, wat er ook moet gebeuren, ze doet het zonder te zeuren. Ze staat graag voor een ander klaar, zeker voor haar vrienden. Ze is zo’n persoon dat voornamelijk op een stille manier probeert te helpen, met de gedachte dat iedereen het liefste zelf hun probleem wil oplossen maar dat een subtiel duwtje in de goede richting nooit kwaad kan. Evangeline liegt nauwelijks. Ze houdt er van om eerlijk te zijn. Ze is heel goed te vertrouwen met geheimen, gezien ze het belang van een geheim inziet.

    Zorgzaam
    Evangeline doet, wat dan ook, met zorg. De precieze taken zijn haar favoriet want ze heeft tengere vingers en houdt wel van klein priegelwerk. Maar andere dingen doet ze ook naar behoren. Ze geeft veel om haar vrienden en zal dat ook laten merken. Ze is zeker iemand die als je ziek bent wel zal kijken hoe het met je gaat.

    Doorzetter
    Evangeline geeft niet snel op. Ze is een harde werker en bereikt graag haar doelen. Tegelijkertijd kan dit in de weg zitten omdat ze ook koppig is. Zo kan ze zich in iets vastbijten wat ze beter kan loslaten of werkt ze eigenlijk te hard als ze moe is.

    Apart
    Evangeline kan best apart zijn. Ze heeft een bepaalde kijk op de wereld en dingen die anderen misschien niet zo snel zouden kunnen volgen. In haar hoofd gebeurt nu eenmaal veel en ze kijkt op een creatieve wijze soms tegen dingen aan. Ze kan ook best op random momenten gaan zingen en poëzie naar boven brengen, al weet ze dat het iets is dat niet past binnen de omgeving waarin ze zich bevind. Ze is ook geen makkelijk persoon want ze is kritisch. Ze doet de dingen die van haar gevraagd worden wel, maar zal wel commentaar leveren als er iets niet klopt of als ze vindt dat iets anders moet.

    Uiterlijk:
    Eve heeft gitzwarte lange haren. Deze zijn meestal stijl maar soms zit er een lichte krul in, voornamelijk als haar haar nat wordt. Ze heeft donkerbruine ogen. Door haar lichte melkachtige huidskleur vallen haar zwarte haren en donkere ogen des te meer op. Haar lengte bedraagt zo’n 1.78 en ze heeft lange benen. Ze heeft niet zo veel rondingen, waardoor ze een enigszins jongensachtige uitstraling heeft. Ze is slank en aan de lichte kant, maar dat is gewoonweg hoe ze gebouwd is. Ze heeft volle lippen en wenkbrauwen die niet dun zijn maar ook niet dik.

    FC = Margaret qualley







    Geschiedenis:
    Zowel haar vader als moeder waren nomaden. Evangeline heeft dus al veel gereisd in haar leven. Haar ouders wilden steeds naar andere maar ook bijzondere plekken. Hierdoor is ze in contact gekomen met veel verschillende soorten mensen. Het nomadenleven heeft Eve dusverre beïnvloedt dat ze zich flexibel aan nieuwe plekken en omstandigheden kan aanpassen. Tegelijkertijd heeft het haar idee van ‘thuis’ beïnvloedt. Ze denkt bij thuis niet aan een vast huis om in te wonen. Settelen ziet ze zich later ook nog niet doen. Het liefst reist ze ook wel veel, maar ze merkte naarmate ze ouder werd dat op een plaats voor een iets langere tijd blijven ook zo zijn voordelen heeft.

    Op een gegeven moment wilde ze iets wat van haarzelf was. Ze wilde zelf op avontuur uit, hoewel ze avontuur ook met haar ouders beleefde, was het tijd voor haar om op eigen benen te staan. Het werken op een piratenschip, waar ze via via achter was gekomen, klonk haar dan ook als muziek in de oren. Het water, het niet zijn op een vaste plek, de grilligheid van het bestaan soms, het spreekt haar allemaal nog steeds aan.

    Connecties / relaties: Wie??

    Overig: Evangeline is allergisch voor aardbeien.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:45 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    @ Verloren: Wat voor rol heb je eigenlijk? Gewoon een 'normale' bemanningslid, zoals swabbie enzo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil anders nog wel een overig lid :)


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Armbandje schreef:
    Ik wil anders nog wel een overig lid :)


    Er zijn enkel nog mannen beschikbaar en de RPG is al begonnen (net) vind je dat goed?


    Your make-up is terrible

    Jahoor, dan is hij zeg maar een drenkeling, is het ook goed als ik een tweeling van
    1 jongen&1 meisje maak, want nu heb ik ineens een heel idee!
    Nu ga ik dus mijn idee vertellen, bij mij kan je dat verwachten denk ik?
    Sorry, ik ben hyper als ik blij ben :p.


    Idee:
    Het is storm op zee terwijl het schip van de vader van Toby (meisje)&Vincent (jongen)
    word aangevallen. Hun vader is net 1 dag overleden en ze hebben nog geen nieuwe leider.
    Terwijl het schip ten onder gaan zijn Toby en Vincent gevlucht en hebben er spijt van, ze hadden
    voor hun gevoel samen met de bemanning moeten ondergaan. Wanneer ze alleen op zee dobberen
    komt het schip waar deze topic omdraait van uit de mist tevoorschijn. Ze worden op het schip getakeld,
    maar worden als gevangenen gezien door hun wapens, en door Toby haar instinkt.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 13:50 ]


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Armbandje schreef:
    Jahoor, dan is hij zeg maar een drenkeling, is het ook goed als ik een tweeling van
    1 jongen&1 meisje maak, want nu heb ik ineens een heel idee!
    Nu ga ik dus mijn idee vertellen, bij mij kan je dat verwachten denk ik?
    Sorry, ik ben hyper als ik blij ben :p.


    Idee:
    Het is storm op zee terwijl het schip van de vader van Toby (meisje)&Vincent (jongen)
    word aangevallen. Hun vader is net 1 dag overleden en ze hebben nog geen nieuwe leider.
    Terwijl het schip ten onder gaan zijn Toby en Vincent gevlucht en hebben er spijt van, ze hadden
    voor hun gevoel samen met de bemanning moeten ondergaan. Wanneer ze alleen op zee dobberen
    komt het schip waar deze topic omdraait van uit de mist tevoorschijn. Ze worden op het schip getakeld,
    maar worden als gevangenen gezien door hun wapens, en door Toby haar instinkt.

    Er is alleen nog een man beschikbaar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goed, wacht vul hem zo in :p


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Ik lief piratenRPG's en ik ben zowat 2 maanden afwezig geweest, dus ik zie deze te laat. Zo spijtig.
    Moest er een vrouwelijke rol vrijkomen naar de toekomst toe, wil ik altijd wel inspringen met een nieuw personage, als dat kan ^_^

    Dus zie dit maar meteen als een MT om het topic in de gaten te houden ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik lief piratenRPG's en ik ben zowat 2 maanden afwezig geweest, dus ik zie deze te laat. Zo spijtig.
    Moest er een vrouwelijke rol vrijkomen naar de toekomst toe, wil ik altijd wel inspringen met een nieuw personage, als dat kan ^_^

    Dus zie dit maar meteen als een MT om het topic in de gaten te houden ^_^

    Je kan ook een mannelijke rol proberen, dan kan je meedoen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Valkyries schreef:
    Ik lief piratenRPG's en ik ben zowat 2 maanden afwezig geweest, dus ik zie deze te laat. Zo spijtig.
    Moest er een vrouwelijke rol vrijkomen naar de toekomst toe, wil ik altijd wel inspringen met een nieuw personage, als dat kan ^_^

    Dus zie dit maar meteen als een MT om het topic in de gaten te houden ^_^

    Er zijn nog gewoon mannelijke rollen beschikbaar hoor, dus je kan gewoon meedoen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben misschien een moeilijk mens, maar ik RPG veel liever met een vrouwelijk personage, dat gaat me zoveel beter af :'D

    Maar goed, ik kan allicht een mannelijk personage nemen, dan kan ik gewoon mee doen... en misschien naar de toekomst toe kan ik nog inspringen met een vrouwelijk personage als er plek (vrij)komt XD

    Ik ga eerst even wat prullen in photoshop en dan ga ik een start maken met een mannelijk personage ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb persoonlijk ook veel liever een vrouw, maar doordat er telkens een overvloed aan vrouwen is bij de meeste RPG's moet ik telkens man nemen, ben ik wel gewend om mannen te spelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    Ik heb persoonlijk ook veel liever een vrouw, maar doordat er telkens een overvloed aan vrouwen is bij de meeste RPG's moet ik telkens man nemen, ben ik wel gewend om mannen te spelen.

    Dan ben ik niet de enige die dat heeft ^_^
    Zelf vind ik altijd dat ik wat faal in mannelijke personages, maar ik kan het allicht proberen en wie weet gaat me toch beter af dan verwacht (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil best een mannelijk personage op me nemen, maar er is best veel van het praattopic door te lezen, waardoor ik het idee heb dat ik echt gigantisch achter zal lopen als ik aan mijn rol ga beginnen. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nakamura schreef:
    Ik wil best een mannelijk personage op me nemen, maar er is best veel van het praattopic door te lezen, waardoor ik het idee heb dat ik echt gigantisch achter zal lopen als ik aan mijn rol ga beginnen. x:


    Het praattopic staat volgens mij vooral vol met besprekingen van relaties tussen bepaalde personages, dus het is voor jou dan niet allemaal super belangrijk. Maar als je dus mee gaat doen is het wel goed om naar de andere personages te kijken om eventuele relaties met die personen te bespreken voordat je erin duikt :Y)


    how dare you speak of grace