• It's a surf city
    Cabana



    Een klein dorpje genaamd Cabana is direct gelegen aan de zee. Zon,zee en strand. Surfen is er dan ook heel belangrijk. Iedereen kan of leert het. Er wonen maar een paar gezinnen en iedereen kent iedereen. Daardoor worden de roddels er dan ook snel verspreid. We nemen een kijkje in het dagelijkse leven van deze bewoners.

    Rules:
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk of toegestaan

    Het Begin:
    1 juli, het is vakantie en een rustige dag in Cabana! De zon schijnt en het is weer een warme zomerse dag. Het is ochtend en de bewoners van Cabana beginnen rustig aan hun dag.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 18:31 ]

    Mine


    I am not as think as you drunk I am

    Mijn dorp :Y)


    take risks

    MT. Zou het begin iets specifieker kunnen zijn? Welke dag is het, graden, tijdstip etc. Voor de rest heb ik er zin in ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Heb het wat uitgebreid :)

    MT.
    Kan ik vanavond al een stukje tyupen denk je? (:


    tya

    Tyler Holden Brown
    20 years old × Outfit × Mood: hungover

    Tyler werd wakker met een bonkend hoofd. Zijn haar plakte aan zijn gezicht van het zweet en hij vervloekte zichzelf dat hij geen katerpakket voor zichzelf had neergezet gisternacht. Normaal gesproken als hij dronk, legde hij twee aspirines neer met een glas jus, en een fles water naast zijn bed, voor de volgende dag. Deze keer was hij dat overduidelijk vergeten. Hij zocht naar zijn broek tussen de klerezooi op zijn kamer en viste uiteindelijk eentje uit de hoop, nog steeds op zijn buik liggend.
    Vermoeid trok hij hem aan en liep hij naar de keuken, waar Sadie, de hond, hem vrolijk begroette. Zijn moeder was waarschijnlijk werken en Ariëlle zag hij ook niet.
    Hij griste twee aspirines uit het kastje en maakte zichzelf een smoothie. Hij zou zo meteen op het strand wel fatsoenlijk ontbijten, een smoothie vulde hem niet echt.
    Nadat hij er niet meer uitzag als een figurant van The Walking Dead besloot hij naar het strand te vertrekken. Hij legde zijn surfboard achterin zijn truck en vertrok naar het strand. Het was een afstand die makkelijk te lopen was, maar hij had nog steeds hoofdpijn en een kans om zijn favoriete vervoersmiddel uit de kast te halen liet hij niet aan zich voorbij gaan. Hij parkeerde hem op een afstand van roughly 200 meter van het strand en begroette ondertussen wat mensen die hij herkende van de bar. Niet veel verder spotte hij Alessa en Delroy, en liep met een glimlach naar ze toe.
    ‘‘Een hele goede morgen.’’ Tsjirpte hij, zijn stem alsnog hees van de vorige nacht. ‘‘Iemand zin om ergens een ontbijtje, of inmiddels lunch, met me te pakken? Ik heb nog niet echt gegeten.’’


    tya



    Arielle Suri Brown

    Arielle was al vroeg wakker geworden en gaan hardlopen. Desondanks dat het nog vroeg was, maar buiten was de zon al aan het doorkomen. Ze trok het eerste hardloopshortje aan dat ze in haar kast kon vinden, en zocht er nog een sportbeha en een shirtje bij. Onderweg naar beneden dacht ze er nog even over na om Tyler wakker te maken, maar ze besloot al snel dat ze hem nog maar even zou laten liggen.

    Sadie lag nog rustig te slapen toen ze beneden aankwam. In het voorbijgaan aaide ze haar nog even over haar kopje en ging toen de frisse ochtendlucht in. Buiten kon ze de zoute zee al ruiken. Arielle jogde op rustig tempo door het kleine stukje bos achter haar huis, naar de kliffen. Ze ging op de rand zitten en at rustig haar appel op.

    Drie kwartier later kwam ze weer terug. De airco binnen stond al voluit en haar moeder stond met haar rug naar Arielle toe, eieren te bakken. Toen Arielle de deur dicht liet vallen draaide ze zich om. Haar donkerbruine haren leken wel een beetje op die van Arielle, alleen die van Mallory Brown begonnen al een klein beetje grijs te worden. Arielle kuste haar moeder op haar hoofd. "Goedemorgen mam, lekker geslapen?"
    Mallory sloeg haar arm om Arielle heen. "Prima," zei ze. "Niet veel, maar het was goed genoeg." Haar moeder was even stil, en alles wat ze op dat moment hoorden waren de eieren die in de pan lagen. "Ga maar zitten, ik heb al een bord voor je."
    Arielle ging zitten aan tafel. "Moet je niet werken, mam?" vroeg ze.
    "Nee, ik moet zometeen om elf uur pas beginnen." zei haar moeder.
    Arielle trok haar telefoon tevoorschijn. Snel schreef ze een berichtje naar Sera, in de hoop dat ze voor het werk nog even wilde hangen op het strand en een smoothie drinken.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Chloe Marie Jones
    Sixteen |Outfit

         

          Ik ben al vroeg wakker, door een zonnestraal die mijn kamer binnenkomt. S'ochtends ben ik echt wat minder gelukkig met de zon die hier vierentwintig of vierentwintig lijkt te schijnen. Dat is natuurlijk niet zo, maar soms lijkt het echt zo. Want je gaat gaan slapen en de zon schijnt nog, je wordt wakker en de zon schijnt alweer. Niet dat je mij hoort klagen, want ik vind het niet erg om een bruin kleurtje te hebben.
    Ik sta op en ren naar beneden. Tot ik besef dat de rest van mijn familie hoogstwaarschijnlijk nog slaapt en ik ze wakker maak met mijn gestommel. Oh ja, tijd om wakker te worden dan.
    Ik wandel de keuken in en neem direct een glas fruitsap en mijn Iphone. Ik scrol wat door instagram tot ik besef dat het al een half uur later is en dat ik binnen een uur verwacht wordt op mijn werk. Ik moet me nog klaarmaken. Ontbijten doe ik wel in de strandbar waar mijn zus werkt.
    Ik ren terug de trap op naar de badkamer, daar verfris ik mezelf wat en trek dan een los wit shortje aan met daarop een t-shirt.
    Wanneer ik klaar ben, wandel ik snel naar buiten het strand op, die maar op enkele meter van ons huis is.
    Op weg naar de strandbar merk ik Delroy op. "Hey!", roep ik. Wanneer ik dichter kom zie ik ook Alessa en Tyler staan. "Zijn jullie ook al wakker?", lach ik. Normaal gezien zie je mensen van onze leeftijd hier niet zo vroeg rond hangen. Nu ja, vroeg is het niet echt. Maar voor mij is het dat wel.


    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 22:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 juni 2016 - 23:06 ]

    Alessandra Emilia D'Angelo
    Seventeen | Italian & Russian | Feeling sleepy
    Talking to Delroy, Tyler and Chloe
    Outfit

         
          De tedere ochtendzon verwarmde haar nog slapende lichaam die zich had verhuld onder een laag van satijnen dekens. Voor Alessandra was slapen de ultieme vorm van tot rust komen naar een fijne avond. Maar aan elk ding zat een einde, dus ook aan haar nachtrust. Ze werd gewekt door het gestommel dat zich op de gang plaatsvond. Haar familie vertrok, stuk voor stuk, naar hun bestemmingen. De meeste gingen werken, maar voor haar zus Valentina was het tijd om terug te gaan naar de universiteit. Met een zachte kreun rekte ze haar licht getinte lichaam volledig uit. Haar donkerbruine ogen opende zich langzaam en ze werd begroet door het ochtendlicht dat over haar rechter bovenbeen streelde. Moeiteloos draaide de brunette zich om en keek naar de klok, het was al vrij laat. ’s Middags zou ze moeten werken, dat was geen probleem. Maar ze wilde nog wel even een duik meepakken om haar dag goed te starten.
          De dag kwam voor Alessa in beweging toen ze uit haar bed stapte, op haar zachte tapijt, en begon te speuren naar een leuke outfit. Ze besloot onmiddellijk om haar bikini aan te doen. Eerst keek ze even kort naar haar ontblote lichaam in haar staande, witte spiegel. Haar buikspieren waren prominenter geworden deze vakantie, dus besloot ze die maar aan de wereld te laten zien. Met een paar korte bewegingen trok ze de kledingstukken aan. Haar oversized shirt knoopte vast zodat het wat minder bloot zou ogen, tegen de middag zou ze het vast los doen. Alessa liep richting haar badkamer en kamde daar snel haar bruine lokken en poetste haar tanden. Ze zag er prima uit voor de dag, het was immers vakantie. Haar werkkleding lag toch in haar kluis, met schoon ondergoed erbij.
          Eenmaal beneden aangekomen rook ze de heerlijke vanillegeur die altijd in het huis hing, ze besloot richting de keuken te lopen en zag daar Delroy en haar vader, Bartolomeo, zitten. “Buongiorno bambi!” Sprak de oude Italiaan opgewekt, waarbij er een glimlach op zijn gezicht ontstond. “Buongiorno papà” Sprak ze liefjes tegen hem, ze gaf de man een kus op zijn wang en fixeerde haar blik op de fruitmand. “La mamma non c'è più?” Vroeg ze aan hem terwijl ze een perzik uit de mand nam en gretig een hap nam. “Sì, se n'è andata.” Antwoordde haar vader, hij vervolgde, “Ik moet nu ook weg liefjes.” Hij drukte een kus op Delroy’s voorhoofd en Alessa grinnikte even, daarna kreeg zij een dikke pakkert. “Ciao papà!” Riep ze achter de man aan. “Ik stel even wat fruit samen, dan gaan we lekker naar het strand samen.” Zei ze met een tevreden toon tegen Delroy.
          Met een bak vol met fruit en een enorme lepel in een hand, en haar autosleutel in de andere liep Alessa richting haar prachtige wagen. Een Range Rover Sport, speciaal voor haar, van papa. Delroy liep achter haar aan en ze opende de auto met een klik op de knop. De auto was ideaal om te off-roaden, iets wat de familie met plezier deed. De hitte kwam haar al tegemoet toen ze in de auto stapte. Toen Delroy naast haar in de bijrijdersstoel zat, zette ze de airco aan. Vanaf hun familie naar het strand was een kippenstukkie, maar je wist nooit wanneer je een voertuig nodig had.
          Op het strand aangekomen zag het water er prachtig uit, azuurblauw met golven die witte schuimkopjes hadden. Alessa parkeerde haar auto achteruit bij de strandtent en stapte vervolgens uit, de auto ging op slot en het tweetal baande hun weg naar de tent. Er was bijna niemand, behalve het bekende gezicht dat kwam aanlopen. Tyler kwam de kant van de D’Angelo’s opstruinen en Alessandra begroette hem met een glimlach. “Een hele goede morgen.” Zei de jongen die een overduidelijk hese stem had, “Buongiorno Tyler, zware nacht gehad?” Zei ze plagend. “Iemand zin om ergens een ontbijtje, of inmiddels lunch, met me te pakken? Ik heb nog niet echt gegeten.” Vroeg de jongeman al snel. “Ja, prima. We kunnen het Spaanse tentje Siësta pakken? Ik heb ook een bakje fruit bij me. Voor snelle verfrissing.” Alessandra bood de jongen het fruit aan en hoorde al snel een andere stem. Chloe kwam op het drietal afbenen, en zei lachend iets. “Ja, zo vroeg is het ook weer niet. Tyler en ik gaan zo lunchen. Misschien kan jij mijn broer gezellig meenemen naar een tentje, vindt hij vast leuk.” Zei Alessandra, ze gaf Delroy een knipoog en keek daarna naar Chloe. “Ha fame.” Sprak ze grijzend, “Go get him.” Haar blik viel weer op Tyler, “Zullen we dan gaan, of niet?” Ondertussen nam ze een lekkere hap met fruit, ze proefte abrikozen en appel terwijl ze de zon haar kon voelen bruinen. De dag was heerlijk.

    A chi vuole, non mancano modi.


    Chi non è meco, è contro a meco.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 22:55 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Tyler Holden Brown
    20 years old × Outfit × Mood: hungover

    ‘‘Buongiorno Tyler, zware nacht gehad?’’ Zijn lach was al even hees als zijn stem en hij gaf geen direct antwoord op de vraag, hij knipoogde alleen terug.
    Alessa stelde voor om naar Siësta te gaan, en hield vervolgens een bakje fruit voor zijn gezicht. Hij nam een stukje ananas uit het bakje en gooide hem met een kleine worp in zijn mond.
    ‘‘Fruit gaat me niet vullen, dat weet je toch. Ik ben een beest.’’ Grapte hij en liet zijn tanden zien. ‘‘Maar siësta is prima, ik hoef niet te werken vandaag dus wie weet ga ik gewoon al aan het bier.’’ Hij had zijn laatste tentamen gisteren gehad, vandaar dat er ook een reden voor feest was. Met de mensen van zijn opleiding waren ze naar een kroeg gegaan, de rest van de avond was nogal een vage vlek in zijn geheugen.
    Niet veel later voegde ook Chloë zich bij het drietal, die hij ook vrolijk begroette.
    Hij volgde het gesprek niet en hoorde alleen nog: ‘‘Tyler en ik gaan zo lunchen.’’ Hij wilde protesteren, vragen of Delroy en Chloë niet meegingen, maar waarom zou hij. Alone time met Alessa was nou niet echt een misse tijdsbesteding. Even in gedachten verzonken hoorde hij Alessandra vragen of hij nu meeging.
    ‘‘Ja, natuurlijk.’’ Hij stal nog een stuk appel en schoof toen zijn zonnebril soepeltjes op zijn neus. ‘‘See ya!’’ Riep hij grijnzend naar Chloë en Delroy voor hij zich weer bij Alessa voegde, die al een stukje verderop was.
    ‘‘Hoe laat begint je shift?’’ Vroeg hij, wetende dat vandaag meestal haar standaard dag was. Het was niet moeilijk om haar schema te onthouden aangezien ze samen werkten, maar als dat niet het geval was zou hij het waarschijnlijk ook nog weten. ‘‘En kun je het wel aan zonder me? Ga je me niet te erg missen?’’ Ongecontroleerd verscheen er een speelse lach op zijn gezicht. Alessa was nou eenmaal zo'n meisje waarbij hij geen filter nodig had, hij was altijd op zijn gemak rondom haar, iets wat haar nog aantrekkelijker maakte.


    tya

    [MT]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Delroy Farran D'Angelo
    Eightteen || American English || Outfit
    Talking to Alessa, Tyler and Chloë

    Delroy draaide de doucheknop uit, liet de stoom die van het hete water afkomstig was nog even omhoog kruipen en trok zijn handdoek van het rekje af. Hij knoopte hem om, liep naar de spiegel en staarde naar zijn gezicht. De hete douche had hem goed gedaan. Zijn wallen waren zo goed als weg en hij voelde dat zijn kater langzaam was weggezakt.
    Hij schudde met zijn hoofd, zodat zijn haar door de war ging, en begon zich af te drogen. Hij trok zijn zwembroek aan, aangezien het nu 's ochtends al warm zat was, en trok zijn witte t-shirt over zijn hoofd. Zijn buik was nog wat vochtig, waardoor de lijntjes van zijn sixpack door zijn shirt heen te zien waren. Perfect, niks meer aan doen.
    Delroy streek zijn hand door zijn bijna opgedroogde haar, dat net als normaal een beetje slordig op zijn hoofd lag. Ook al perfect. De dag begon goed vandaag.

    De heerlijke vanillegeur hing alweer in het huis rond en Delroy viste een appel uit de fruitmand. Hij gooide hem één keer rond in de lucht, ving hem weer op en zette zijn tanden erin. De frisse, groene appel was verkoelend met dit weer. Delroy begroette zijn vader, trok zijn mobiel van de lader en nam aan tafel plaats. Alessa kwam binnen, begroette hen vrolijk en begon als gebruikelijk in het italiaans tegen hun vader te praten. Delroy wendde zich tot zijn mobiel. Hij verstond er toch niks van, dus erg interessant was het niet.

    De Range Rover reed het kippeneind naar het strand, en Alessa pakeerde haar auto voor de duin. Alessa was soms zo makkelijk, ze wilde graag haar eigen auto mee en door met haar mee te rijden bespaarde hij weer zijn benzinekosten.
    Op het vroege, nog redelijk lege strand liep Tyler hun richting op. Zijn stem was nog hees van vorige avond, maar hij kon er gelukkig nog wel om lachen. Chloë kwam er niet veel later bij en Alessa kibbelde er zoals gewoonlijk vrolijk op los.

    Delroys aandacht ging vooral uit naar de weg waarmee iedereen het strand op wandelt. Hij hoopte nog altijd op Summer, om weer tegen haar te kunnen praten. Hij voelde zich gewoon thuis bij haar.
    'Tyler en ik gaan zo lunchen, Misschien kan jij mijn broer gezellig meenemen naar een tentje, vindt hij vast leuk.' Alessandra keek grijnzend van Chloë, naar Tyler en tenslotte naar hem. Haar bedoelingen waren nogal voorspelbaar en voor haar was de dag alweer op gang gekomen.
    'Letsgo then,' zei hij vriendelijk tegen Chloë. Hij nam Chloë mee naar het dichtsbijzijnde strandtentje en liet zich in een stoel vallen. Chloë was geen Summer, maar ze was wel erg aardig. Aardig genoeg om gezellig mee te eten en om Alessa met Tyler te laten.
    'Heb je al ontbeten?' vroeg hij, in de hoop dat hij zo twee uitsmijters kon bestellen.


    Karma had no menu. You got served what you deserve.


    I'm only responsible for what I say, not for what you understand.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 15:54 ]


    take risks


    Serafina Neela Ava Becca Williams
    Everything that kills me, makes me feel alive.


    Natuurlijk ging mijn wekker weer om 6 uur 's ochtends. Ik zwiepte de dekens naar de andere kant van het bed en stond op. Ik was één van de weinige mensen die 's ochtends geen ochtendhumeur had. Ik loop naar mijn kast toe en trok een joggingbroek met een sporttopje uit de kast. Trok deze snel aan en schoot de trap af naar beneden. Ik haalde de hond uit zijn Bench en smeerde snel een boterham. Springend op één trok ik mijn schoen aan, ik deed de hond zijn riem om en schoot naar buiten. Beginnend aan mijn standaard warming up, 10 km hardlopen en daarna nog een stukje zwemmen.
    Ik trok de hond achter me aan, waarom wou die hond nou niet doorlopen. Ik maakte de riem los en sprintte voor hem uit als snel zat mijn rondje hardlopen erop ik was er driekwartier mee bezig geweest. Uitgeput stond ik op het strand ik trok mijn kleren uit totdat ik alleen nog maar in mijn badpak stond. Ik sprong het water in. Het water was al best wel warm, ik begon aan mijn rondjes zwemmen.
    Druipend van het water kwam ik uit het water. Ik pakte mijn mobiel en zag dat ik een berichtje van Ariëlle had. Een smoothie, ja daar had ik wel zin. Ik sprint even op en neer naar huis om wat geld te halen, over een halfuurtje? stuur ik terug.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 20:30 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."



    Arielle Suri Brown
    Outfit

    Sadie's ogen keken Arielle zielig aan. "Oh kom hier, baby." zei ze liefkozend tegen het hondje. Ze tilde haar op en Sadie probeerde gelijk haar gezicht te snuffelen.
    Arielle's telefoon piepte luid en het geluid echode door de keuken. Haar moeder, die rustig tegenover haar zat te kauwen op een stuk ei, keek haar vragend aan, waarop Arielle haar schouders ophaalde. Snel keek ze op het scherm. Sera had haar een berichtje gestuurd, met daarin de vraag of ze over een half uurtje konden afspreken. Arielle stopte het laatste beetje brood met ei in haar mond en stond op. "Ik ga alvast naar het strand, want ik moet werken zometeen. Maar ik ga eerst een smoothie halen met Sera."
    Haar moeder knikte. "Als je je broer ziet, zeg hem dat hij me even moet laten weten of hij vanavond thuis eet."
    Arielle knikte en rende snel naar boven. Haar kamer was nog steeds warm en donker, maar ze gooide de gordijnen open en de deuren naar haar balkon. De frisse lucht kwam haar kamer binnen, lichtte het wat op. Haar gloednieuwe bikini hing aan een klein hangertje aan haar bomvolle kledingrek. Deze trok ze aan, in combinatie met een de outfit die ze de avond van te voren klaar had gelegd. Het was al lekker warm buiten, maar toch trok ze een vest erover aan. Op haar werk in de strandwinkel stond namelijk vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week de airconditioning op de hoogste stand. Tevens gooide ze een extra outfit, voor het geval dat, in haar tas.

    "Doei mam!" schreeuwde Arielle voordat ze de deur met een klap achter zich dicht liet vallen. Even keek ze van haar auto naar haar fiets naar de open weg. Ze besloot om maar te gaan lopen. Vaak ging Arielle lopen, als ze het idee had dat ze na het werk nog een cocktail zou gaan drinken, of als ze moest werken in de club. Toch ging ze soms lopen omdat ze even de rust nodig had van de weg die haar naar het strand zou leiden. Links van haar waren meters en meters grasvelden, met daarachter de azuurblauwe zee. Rechts van haar was de onverharde weg, geflankeerd door palmbomen en felgekleurde bloemperkjes.

    Tien minuten later kwam ze aan bij het strand, en trok haar slippers uit en liet haar voeten zakken in het opgewarmde zand. Haar ogen scande het strand, op zoek naar het bekende blonde hoofd van haar vriendin. Echter zag ze Sera nog niet, maar ze zag wel Tyler en Alessa.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 21:57 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Alessandra Emilia D'Angelo
    Seventeen | Italian & Russian | Feeling happy
    Talking to Tyler
    Outfit

         
          De zonnestralen streelde langs haar zachte huid en de geur van de zee liet haar op haar gemak voelen. Alessandra nam een klein hapje van haar abrikoos en zag Tyler nog een stukje van haar appel stelen. “Ik dacht dat je een beest was, fruit is toch niets voor jou.” Grapte ze tegen hem. Haar ogen vielen op haar broer die tegen Chloe praatte “Let’s go then.” Zei hij vastberaden. “Veel plezier guys!” Riep Alessandra achter het tweetal aan. Diep vanbinnen wist de brunette natuurlijk wel dat ze haar broer gebruikte om wat alone time te krijgen met Tyler, een van haar goede vrienden. Maar de jongen zal het nooit erg vinden. Zo kon hij zijn toekomstige schoonzus wat beter leren kennen, had ze vastgesteld. Ze besloot al vooruit te lopen en maakte haar plaid-shirt wat verder open, zodat haar middenrif en borst te zien waren. Het mocht dan wel vroeg zijn in Cabana, Alessa had het alweer enorm heet. Achter zich hoorde ze de stappen van de bruinharige jongen naar zich toekomen. Haar bakje met fruit was inmiddels leeg, dus ze deponeerde het kartonnen bakje in een dichtbij zijnde prullenbak.
          De jongeman had zijn zonnebril op zijn neus en een vragende blik op zijn gezicht, “Hoe laat begint je shift?” Vroeg hij. Alessandra was werkelijk verbaasd dat hij het wist, alhoewel het wel haar standaard dag was. Een grijns verscheen rond haar lippen. “En kun je het wel aan zonder me? Ga je me niet te erg missen?” Ging hij lachend verder. Een luide lach vormde zijn weg uit Alessa mond en ze gooide haar hoofd achterover. “Nee, ik red het toch niet zonder mijn barman op het witte paard.” Ze gaf hem een speelse klap op zijn schouder en begon verder te praten, “Niet te veel bier drinken hoor. Als ik het echt niet red vanmiddag moet je me komen helpen.” Een speelse knipoog van haar kant volgde.
          Toen het tweetal aankwam bij Siësta was er geen volk te bekennen. Een gastheer kwam op de twee af en vroeg “Tafel voor twee?”. Alessa kwam snel met een antwoord “Ja, graag. Met uitzicht op de zee.”Ze glimlachte vriendelijk naar de gastheer die ze doorverwees naar een ober. De ober bracht ze naar een tafel en presenteerde de menukaart, specifieker gezien, de lunchkaart. Hij keek met een vragende blik naar Alessa en vroeg of ze drinken wilde, “Ik wil graag een groot glas mangosap, alstublieft.” Fruit was voor Ale het lekkerste wat er bestond, ze at immers het liefst organisch. Bij Siësta was het eten altijd goed en snel te krijgen. Nadat Tyler zijn drinken had besteld keek ze de jongen vlug aan, “Dus,” begon ze, “Nog plannen dit weekend? Of wordt het drink till you die?” Diezelfde grijns verscheen weer, “Je moet wel weten dat ik je niet om drie uur ’s nachts kom ophalen en naar je huis brengen als je dronken bent.” De ober kwam terug met hun drinken en het was tijd om een maaltijd te bestellen, “Ik wil de Catalaanse Vegetarische amandelpaella met gedroogde tomaten, zonder zout alstublieft.” Met een glimlach overhandigde ze de menukaart aan de ober terwijl Tyler zijn bestelling deed. “Zin om hierna nog een duik te nemen?” Kwam al snel uit haar mond, nadat de ober weg was gelopen. Ze had inmiddels besloten om haar overshirt uit te doen en zat in haar bikini, met haar shorts over haar broekje. Aan haar voeten een vertrouwd paar oude witte All-Stars. Die zaten toch écht wel het lekkerst. Uit haar broekzak pakte ze een zwart elastiekje, die ze tussen haar tanden nam. Met haar handen maakte ze een paardenstaart en frutte het elastiekje er behendig omheen, wat haar net ook wat zon liet pakken. Niet dat ze vond dat ze bleek was. Alessa was half Italiaans, bleek was dus niet haar ding. Alles moest gewoon even luchten, even chill.

    Wat minder grote post, want ik moest nog wat regelen voor mijn werk ^^


    A chi vuole, non mancano modi.


    Chi non è meco, è contro a meco.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 22:54 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.