• Ik weet het ik kan er niks aan doen maar ik word er boos om...


    Ik werk op een kinderopvang en rondom hebben wij een redelijk laag hek, waar de kinderen niet over kunnen. Nu hebben we echt altijd problemen door hangjeugd. Ze voetballen op het dak en maken de ballen op dak kapot. Die erop geschopt zijn.

    Kom ik vandaag op de Bso. Is de trampoline verplaatst tot naast het gebouw. Waarschijnlijk om van het dak op de trampo te springen. Resultaat de groene rand is kapot en het net gescheeurd. Daar gaat weer geld en een middag zonder trampo voor de kids. Ik word er echt boos om. Blijf er nou gewoon eens vanaf.

    We gaan een nieuw hek krijgen met oa prikkeldraad op hoogte. Het is verdorrie geen gevangenis maar het zal moeten..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kun je de spullen niet binnen zetten? En spijkers vastlijmen op het dak ofzo.^-^


    You were born original, don't die as a copy.

    Pff wat vervelend zeg. Is het misschien iets om camera's op te hangen? Ik bedoel, het moet toch strafbaar zijn om een gebouw op te gaan en spulen te vernielen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Plici bellen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had gelijk de politie gebeld.

    Het probleem is. Het is snachts gebeurt. Daarnij is het al vaker geweest dat de politie ze oppakt en ze een paar straten verder eruit laten. Dit heeft mijn baas zelf zien gebeuren. Binnen zetten gaat niet. De trampoline is te groot. En de rest staat vast. Dis een speelhuisje en een glijbaan en zandbak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Geef ze een koekje van eigen deeg ofzo.

    Mooi ze zijn gister avond opgepakt.

    Vorige week hebben ze nogmaals de trampo verschoven.

    Woensdag hadden ze de speelhuisjes gesloopt en omgegooid, bankjes en tafeltjes omgegooid, ramen beklad met stoepkrijt en de trampo is offcieel kapot. Net is gescheurd de palen zijn kapot gemaakt en de rand bijd e veren is gesloopt. Ook de regenpijp is kapot en ze hebben met messen de deuren proberen open te breken

    Gelukkig zijn er een deel opgepakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Mooi ze zijn gister avond opgepakt.

    Vorige week hebben ze nogmaals de trampo verschoven.

    Woensdag hadden ze de speelhuisjes gesloopt en omgegooid, bankjes en tafeltjes omgegooid, ramen beklad met stoepkrijt en de trampo is offcieel kapot. Net is gescheurd de palen zijn kapot gemaakt en de rand bijd e veren is gesloopt. Ook de regenpijp is kapot en ze hebben met messen de deuren proberen open te breken

    Gelukkig zijn er een deel opgepakt


    Als ik ze zag had ik ze een harde stoot op hun neus gegeven.

    Wolfram schreef:
    (...)

    Als ik ze zag had ik ze een harde stoot op hun neus gegeven.


    Ik heb daar persoonlijk de guts niet voor, maar het gevoel krijg ik wel als ik het zo lees :')

    Mooi dat ze opgepakt zijn, hopen dat dat een beetje helpt...


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Aah fijn dat ze zijn opgepakt. Dan kunnen ze in elk geval zelf alles dokken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    Aah fijn dat ze zijn opgepakt. Dan kunnen ze in elk geval zelf alles dokken.


    Hun ouders waarschijnlijk, als ze onder de 18 zijn. Leuke kinderen hebben ze zeg (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Hun ouders waarschijnlijk, als ze onder de 18 zijn. Leuke kinderen hebben ze zeg (cat)
    Op een foto die ik doorgestuurd kreeg van een collega dat ze betrapt waren zagen ze er niet heel oud uit. Ik vermoed tussen de 15 en 19 jaar zoiets gezien er 1tje op een scooter zat.

    Ik was wel echt woedend op de politie die zeiden. 'hEbben jullie een verboden toegang bordje bij jullie ingang. Waarop wij zeiden. Nee omdat we een hek hebben. Toen zeiden ze : Ow want ja als je dat niet hebt dan meestal knijpen we een oogje toe. Echt the hell. Dus als ze bij je inbreken en spullen slopen heb je maar pech als je geen bordje opgehangen hebt?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SadTech schreef:
    (...)

    Hun ouders waarschijnlijk, als ze onder de 18 zijn. Leuke kinderen hebben ze zeg (cat)

    Nah, dat mocht me kind zelf ophoesten hoor. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Allemachtig. Als iemand die ik ken dat zou doen, zou die persoon echt alle respect verliezen. Als het mijn kind was, zou hij het echt zelf mogen betalen, plus een uitstapje naar de school met een excuusbrief.


    Tijd voor koffie.

    Fibonacci schreef:
    Allemachtig. Als iemand die ik ken dat zou doen, zou die persoon echt alle respect verliezen. Als het mijn kind was, zou hij het echt zelf mogen betalen, plus een uitstapje naar de school met een excuusbrief.
    Als alle ouders er nou eens zo over dachten. Ik vind het echt gewoon vooral rot voor onze kinderen. Dankzij de lui moet een hoger hek met prrikkeldraad waardoor het minder open is, dankzij hun mogen de kids niet op de trampo want die krengen zijn verdomd duur en zo rijk zijn we nou ewer niet, dankzij hun hebben onze kids geen voetballen meer...

    Ik zei al tegen collega.s Als ze nou alleen trampoline sprongen, oke dan is het wel inbreken alsnog maar dan zou ik het zelf geen ramp vinden. ZOlang ze er voorzichtig mee om gingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan