• Want het is hier aan het onweren en ik vind het niet meer leuk ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind onweer ook niet leuk.


    16 - 09 - '17

    Cesaro schreef:
    Ik vind onweer ook niet leuk.


    26 - 02 - '16

    Gewoon jezelf als een burrito oprollen in je dekens (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vreemd maar ik vind onweer geweldig. Ik vind het gezellig en cool, en het geeft veel inspiratie c:


    I wanna be a wizard!

    Mijn kat is sinds kort bang voor het onweer en ligt nu verscholen onder de bank. Zo sneu :/


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    *virtuele knuffel* Onweer is ook niet leuk. Vroeger was ik er bang voor en nu slaap ik er meestal door heen (tenzij het begonnen is als ik nog wakker ben en zelfs dan kan ik in slaap vallen). Als je het alleen niet leuk vind, dan kan je misschien een keer echt kijken naar het onweer. Iemand die ik ken vond onweer vroeger ook niet zo, maar toen ze er een keer naar kijk samen met iemand anders vond ze het minder erg en eng.


    Physics is awesome

    Founder schreef:
    Vreemd maar ik vind onweer geweldig. Ik vind het gezellig en cool, en het geeft veel inspiratie c:


    Try to trust people who support you in hard times. Because you can't trust others. –– Me.

    Sinds Pinkpop 2014 ben ik als de dood voor onweer. Yikes.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Eledhel schreef:
    Mijn kat is sinds kort bang voor het onweer en ligt nu verscholen onder de bank. Zo sneu :/


    Onweer was net weg maar komt weer terug dus ik kom ook even onder je bank schuilen, oké? (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kan er ook niet tegen en wordt er heel onrustig van. :c Op dit moment komt het hier met bakken uit de lucht, en het rommelt en dondert behoorlijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oke wat doe ik

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 22:21 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Same. Ben vannacht de hele nacht wakker geweest... echt verschrikkelijk.


    Treat people with kindness

    Khal schreef:
    (...)

    Onweer was net weg maar komt weer terug dus ik kom ook even onder je bank schuilen, oké? (nerd)

    Haha ja, kan je haar gerust stellen. Het is echt sneu voor haar.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zie normaal gezien graag onweer, maar momenteel vind ik het even niet oke. :'D


    What would Emma do?

    Ik vind onweer juist heel awesome. Het geeft een soort gezellige sfeer en het is fijn om naar te luisteren.


    She was always looking for more..