• Hebben jullie dat ook? dat als je een PW, SO of gewoon een normale toets gaat maken en dat je dan opeens een Black-out krijgt?(een tijdelijk verlies van geheugen)
    Ik heb dat wel, ik heb dat áltijd, gewoon niet normaal.

    P.S. Een Black-out is iets anders dan faalangst, het heeft wel iets met elkaar te maken, maar het blijft iets anders.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 23:05 ]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Dat heb ik heel soms


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Nah niet echt een black-out, maar wel dat ik op dat moment dingen niet meer weet waarvan ik achteraf denk van 'omg hoe had ik dat nu niet kunnen weten?!'


    Inspiration can hit you any time

    Same over here. (cat)


    There's power in the words you whisper.

    BlueWolf schreef:
    Nah niet echt een black-out, maar wel dat ik op dat moment dingen niet meer weet waarvan ik achteraf denk van 'omg hoe had ik dat nu niet kunnen weten?!'


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Nope.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heb ik ook. En nu moet ik dus op gesprek komen voor faalangst :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bijna altijd voor Wiskunde.
    Ik kan me helemaal de pleuris leren en dan is uiteindelijk alles weg tijdens het PW zelf. Om gestoord van te worden -_-


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ja, best wel vaak, dan heb ik echt goed geleerd en dan ben ik alles vergeten. Vandaag ook bij wiskunde. --''


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    Ja, best wel vaak, dan heb ik echt goed geleerd en dan ben ik alles vergeten. Vandaag ook bij wiskunde. --''


    Ik had het vandaag bij aardrijkskunde en geschiedenis -_-


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    soms wel ja --.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Soms. Dat heb ik meestal als ik een moeilijke vraag heb op een toets. De andere vragen lukken gelijk niet :'D
    En ik kan je aanraden: doe faalangsttraining. Ik ben het met je eens dat een black-out en faalangst niet hetzelfde is, maar het is wel een training om o.a. van black-outs af te komen. En dat is op zich wel fijn als je straks in je examens komt.
    Daarbij komt dat black-outs wel een deel van faalangst zijn. Misschien heb je er last van.


    To live would be an awfully big adventure

    Alleen als ik voor de klas sta =3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    BlueWolf schreef:
    Nah niet echt een black-out, maar wel dat ik op dat moment dingen niet meer weet waarvan ik achteraf denk van 'omg hoe had ik dat nu niet kunnen weten?!'


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Enkel bij Frans, juist omdat ik het daar goed wil doen.


    Let it come and let it be

    Check. Check. Double Check. Altijd. Maar oké, ik heb ook faalangst. -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die