• Hallo Q'ers,
    Het viel me op dat er geen genre voor Sci-Fi verhalen is. Misschien is dit al eens voorgesteld, maar mij zou het fijn lijken om dat ook tussen de genre's te hebben staan. Aangezien een aantal verhalen hier op Q science fiction zijn.
    Wie is het daar mee eens?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 12:07 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lijkt me een beetje overbodig, niemand kijkt meer naar die genres.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het wel goed, maar ook een klein beetje overbodig.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Ik vind het wel goed, maar ook een klein beetje overbodig.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het wel goed. De andere genres zitten er ook tussen. Dus ik zou niet weten waarom Sci-Fi er niet tussen zou mogen zitten.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het verbaast me eigenlijk dat dat er nog niet bijstond. Ik ben voor. Het is een genre zoals een ander. :]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb het genre erbij gezet (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik heb het genre erbij gezet (Y)


    Super vet! Bedankt (-:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Awesome, blij dat hij er is :Y) Het lijkt me heel handig voor mensen die verhalen zoeken op genre.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik zoek wel vaker verhalen op genre dus een super idee


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oooh nice, ik vroeg me pas nog af waarom dat genre er niet was, aangezien ik het bij één van m'n stories wilde zetten. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben blij dat het genre er nu tussen staat.
    Eén van mijn stories is namelijk gedeeltelijk sci-fi.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    FloraBunce schreef:
    Ik vind het wel goed. De andere genres zitten er ook tussen. Dus ik zou niet weten waarom Sci-Fi er niet tussen zou mogen zitten.

    Oh fijn dat het er nu is, mijn stories zijn bijna allemaal science fiction.


    Take risks and conquer your fears.