• Ik zoek een trailer voor mijn verhaal Mist.
    Nu heb ik al een aantal aanvragen gedaan, maar ik denk dat een extra oproep geen kwaad kan, omdat trailers erg moeilijk te krijgen zijn.

    Dit is mijn prachtige *kuch kuch* samenvatting.

    Het leven van Mira, oftewel Mist, wordt helemaal op z'n kop gezet als ze ontdekt dat er tovenaarsbloed door haar aderen stroomt. En misschien nog wel meer als ze ontdekt dat ze niet de enige is in haar lichaam, ook de geest van een machtige demon kan haar gedachtes manipuleren met enige inspanning.
    Een demon die al heel lang ruzie heeft met de zogenoemde Demonenmeester, een zwarte magiër, die alles op alles zal zetten om zijn aardsvijand te wreken wegens zijn verraad.
    Hierdoor besluit Mist samen met een paar andere halfbloeden een bond te sluiten tegen de Demonenmeester, maar om die te verslaan, zal Mist eerst langs zijn demonen moeten komen. En bij eentje zitten haar gevoelens meer in de weg dan gehoopt.


    Deze tekst wil ik erin, als je het mooier kan aanpassen, vind ik het ook goed, en desnoods mag ook een deel van de samenvatting erin, maar dat hoeft niet.
    Ik ben een vreemdeling.
    Ik ben anders dan de meeste mensen, en niet anders zoals de meeste andere mensen. Bij mij ligt het niet zozeer aan mijn karakter of uiterlijk.
    Bij mij ligt het aan de rol die ik heb gekregen in een onmenselijk verhaal.
    Die rol had ik al vanaf mijn geboorte.
    Het is mijn lot.
    Ik ben Mist.


    Ik heb een paar karakters die ik erin wil. Dat zijn deze, de films waaruit je beeldmateriaal kan gebruiken, staan erbij.
    Mist/ Mira - Raffey Cassidy - Tomorrowland
    Wind/Wendy - Chloe Grace Moretz - Wordt aan gewerkt.
    Licht / Lucy - Georgie Henley - Narnia
    Nacht/ Nena - Rachel Hurd-Wood - Peter Pan
    Havik - Jeremy Sumpter - Peter Pan

    Allemaal zijn ze rond de dertien.

    Ik wilde graag een duidelijke Fantasy sfeer, maar houdt het alsjeblieft een beetje rustig. Ik houd van epische beelden, en die mogen er ook zeker in, maar het is geen actie verhaal.
    De sfeer mag behoorlijk duister zijn, geen probleem, maar het verhaal bezit ook behoorlijk wat romantiek en ik zou er graag een lieflijke sfeer in willen. Misschien helpt het één van deze muziekjes eronder te zetten. Een ander muziekdoosje is ook goed!




    De muziekdoos is een belangrijk element, misschien lukt het deze ook in beeld te krijgen? Zo niet is het geen enkel probleem!

    Ik zoek nog naar beelden voor jullie, ze zullen hier binnenkort gewoon staan. Mocht er nog informatie nodig zijn kan je dat vragen, dit is haastig getypt en dus niet om de verhaallijn geheim te houden.

    DE EVENTUELE BEELDEN.
    Dit is een trailer die ik van Tomorrowland vond, waar Raffey in speelt. 0:01 tot 0:03 vond ik wel een mooi beeld voor Mira, wat ik er dus wel in zou willen. (Ook 0:23 tot 0:24, met tekst, is leuk) Deze vond ik voor Nena, 0:47 tot 0:48 vond ik erg mooi. Misschien kan je met 2:00 tot 2:03 van dit filmpje wat voor Wendy, of ergens anders in het filmpje (Graag 10:09 tot 10:10 met geluid) (Ik kon niet heel geschikte beelden vinden, helaas) Na lang zoeken denk ik dat 0:25 tot 0:26 van dit filmpje erg mooi zou zijn voor Lucy. (Met geluid)

    Misschien kan je hier of andere beelden van Londen in de winter wat uithalen. Je kan ook dingen uit deze clip halen, het heeft wel een beetje het feeërieke wat ik zoek. Hier kan je misschien iets voor de demonische creaturen uithalen. Ik zoek nog naar andere beelden voor je, ik heb helaas nog zo goed als niks gevonden... Sorry... (Deze beelden zijn ook niet echt perfect, ik zal betere beelden opsturen zodra ik ze heb)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 16:52 ]


    obsessive rage

    Iemand?


    obsessive rage

    Misschien later, maar op het moment heb ik niet veel tijd en het is veel werk om een trailer te maken c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    Misschien later, maar op het moment heb ik niet veel tijd en het is veel werk om een trailer te maken c:


    Dat snap ik, maar het heeft ook geen haast, liever een goede trailer dan een haastige, toch? (:
    En tja, tijdgebrek is heel gewoon. Het echte leven gaat nu eenmaal voor Quizlet.


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Dat snap ik, maar het heeft ook geen haast, liever een goede trailer dan een haastige, toch? (:
    En tja, tijdgebrek is heel gewoon. Het echte leven gaat nu eenmaal voor Quizlet.

    Ik zal eens kijken of ik wat voor je kan doen, maar dat zal waarschijnlijk dan wel volgende week ergens zijn c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)
    Ik zal eens kijken of ik wat voor je kan doen, maar dat zal waarschijnlijk dan wel volgende week ergens zijn c:


    Eerlijk gezegd vind ik dat juist heel vroeg, haha. Kan ook komen omdat ik het zelf niet kan. (Omdat ik geen programma heb)


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd vind ik dat juist heel vroeg, haha. Kan ook komen omdat ik het zelf niet kan. (Omdat ik geen programma heb)

    Haha, nou ja het scheelt dat je een best uitgebreide aanvraag hebt, dat maakt het stukke makkelijker (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil het wel proberen, maar erg goed wordt ie ben ik bang niet XD


    they took achlys

    Ik wil misschien ook wel eens proberen, al ga ik er wel pas ten vroegste eind januari aan kunnen beginnen (;


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."