• Jawel jawel. Nadat ik deze Steam sale Lego Harry Potter had gekocht nam ik een kleine trip down memory lane. Namelijk, de oude HP spelletjes. Daar kon je Wizard Cards verzamelen, en toen bedacht ik me plots mijn favoriet weer: Wendelin the Weird!



    Wendelin de wie? Wendelin was een heks die zich in de middeleeuwen regelmatig liet vangen door de muggles om vervolgens levend verbrand te worden. Natuurlijk overleefde ze dat niet zo maar. Ze maakte gebruik van de Flame-Freezing charm waardoor de gloeiend hete vlammen alleen nog maar een klein tikkelend gevoel gaven. Iets wat Wendelin geweldig vond.

    Dus ja, deze toffe dame verdiende wel de username, met natuurlijk een bijpassend profiel!

    Hebben jullie de HP spellen gespeeld? Weet je nog wat jouw favoriete kaart was?


    The truth is out there.

    Ja ik ken haar! Ik heb een tijdje over het verhaal van de stichters van Zweinstein geschreven en daar had ik haar een rol gegeven. Maar ik gebruikte haar nederlandse naam, volgens mij was dat Bertha het Buitenbeentje :')


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Ja ik ken haar! Ik heb een tijdje over het verhaal van de stichters van Zweinstein geschreven en daar had ik haar een rol gegeven. Maar ik gebruikte haar nederlandse naam, volgens mij was dat Bertha het Buitenbeentje :')


    Huahaahah die Nederlandse namen zijn ook altijd echt hilarisch. :'D

    Wel gaaf dat ze een rolletje had in je verhaal. :Y)


    The truth is out there.

    Cool! Ik heb mijn username ook van zo'n Wizard Card, Cliodna. Een of andere vage druïde waar ik de geschiedenis al lang weer van vergeten ben (:


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Cliodna schreef:
    Cool! Ik heb mijn username ook van zo'n Wizard Card, Cliodna. Een of andere vage druïde waar ik de geschiedenis al lang weer van vergeten ben (:


    Ah wat leuk! Ga ik eens opzoeken.


    The truth is out there.

    Omg ik heb ook steam!! Maar ik zit stiekem nog steeds te hopen dat de normale HP spellen er op komen te staan..... Een verloren droom denk ik..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hahahaha, geniaal :')


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Laleah schreef:
    Omg ik heb ook steam!! Maar ik zit stiekem nog steeds te hopen dat de normale HP spellen er op komen te staan..... Een verloren droom denk ik..


    Ja. Ik weet niet of gog ze heeft. Daar schat ik de kans 't hoogst. Maar 1, 2 en 3 zijn really buggy op nieuwere pc's.


    The truth is out there.

    LaDispute schreef:
    Hahahaha, geniaal :')


    Danku danku. :'D


    The truth is out there.

    Ik ken haar!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik ken haar!:'D


    Yaaaaaay!


    The truth is out there.

    Nice!


    26 - 02 - '16