• Hoi, hoi Qtjes

    Ik heb een vraagje. Zijn er hier mensen die fantastisch goede trailers kunnen maken (ik weet ELFishy is er goed in maar ze heeft momenteel geen tijd)

    Het is voor 2 van mijn verhalen ^^ Ze zijn nog niet af maar ik geef je dan korte belangrijke details die nog zullen gebeuren.

    The miami bitch
    Voor deze heb ik al een paar dingetjes verzamelt bvb het begin shot dat je haar ziet rond wandelen in de stad
    http://www.youtube.com/watch?v=BzE1mX4Px0I&feature=related
    Misschien wat knippen enz voor de ontmoeting
    http://www.youtube.com/watch?v=r2ozuCXpVJY
    Vanaf 7.31 kan je wat gebruiken voor de party die er eerst is
    http://www.youtube.com/watch?v=kuvZd5r-1gs&feature=related
    Scene voor James die je er tussen ziet flashen als Lima en Destiny het over hem hebben
    http://www.youtube.com/watch?v=f_KOa-ZIixM
    Vanaf 8.50 voor als ze een discussie maken over the beach party
    http://www.youtube.com/watch?v=G_UPV6iTfvk&feature=related



    Running Away

    Ik help met het zoeken van videos's

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 17:16 ]

    Ik kan goed trailers maken, oordeel zelf, maar dan ga ik niet zelf achter beeldmateriaal zoeken, want is me net iets teveel werk :--)

    Kelc schreef:
    Ik kan goed trailers maken, oordeel zelf, maar dan ga ik niet zelf achter beeldmateriaal zoeken, want is me net iets teveel werk :--)

    Hij is idd mooi maar momenteel heb ik het te druk om zelf achter beeldmateriaal te zoeken

    Geen mensen meer?

    Geen topic omhoogschoppen s.v.p. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kan er ook maar maken, kijk maar bij mijn story I'll help you break the walls down en These things take time to grow, maar ik ga niet zelf vids zoeken en ik kan ze de kommende twee dagen zeker niet downloaden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik kan er ook maar maken, kijk maar bij mijn story I'll help you break the walls down en These things take time to grow, maar ik ga niet zelf vids zoeken en ik kan ze de kommende twee dagen zeker niet downloaden.

    Ik help soieso wel mee hoor met het zoeken van de vids het is gewoon als je er een betere hebt enz snap je

    vezz schreef:
    (...)
    Ik help soieso wel mee hoor met het zoeken van de vids het is gewoon als je er een betere hebt enz snap je
    Nee niet echt. Ik vind het persoonlijk wel moeilijk om voor iemand anders een vid te maken omdat ik niet echt weet hoe je het wilt. Heb je het ooit al eens zelf geprobeerd? mss heb je er wel tallent voor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Nee niet echt. Ik vind het persoonlijk wel moeilijk om voor iemand anders een vid te maken omdat ik niet echt weet hoe je het wilt. Heb je het ooit al eens zelf geprobeerd? mss heb je er wel tallent voor.
    ja ik heb het al geprobeerd

    Kijk misschien eens in mijn topic?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    Kijk misschien eens in mijn topic?

    Heb ik gedaan maar gaat waarschijnlijk lang duren he?

    vezz schreef:
    (...)ja ik heb het al geprobeerd
    als je mij alle vids heeft die je wilt + liedje en zegt hoe het in elkaar moet zitten wil ik het proberen. en btw oefenen helpt echt. Ik was ook geen genie van het begin.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    vezz schreef:
    (...)
    Heb ik gedaan maar gaat waarschijnlijk lang duren he?

    Waarschijnlijk wel. Probeer er eentje per dag te maken


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Passerby schreef:
    (...)als je mij alle vids heeft die je wilt + liedje en zegt hoe het in elkaar moet zitten wil ik het proberen. en btw oefenen helpt echt. Ik was ook geen genie van het begin.

    Wel ik ben volop bezig met vid's te zoeken en voor de eerste van the miami bitch wil ik graag like a g6 w8

    Titel story: The Miami Bitch
    Liedje: Lika a g6 en mogen nog andere bij als dat kan
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? Selena Gomez
    Wat moet erin komen: Wel de schets van mijn verhaal. Dus een meisje Destiny Coopers is verslaafd aan drugs, sex, alcohol, .... ze heeft enkel one night stands en heeft best al lang een crush op James the beachboy(één shot moet er in waarin je Lima (Demi lovato) en haar ziet praten over hem. wanneer ze naar the beach party gaat, draait ze James binnen en doet ze het met hem. Maar de volgende dag op het strand loopt ze tegen Bieberboy aan. Ze weet eerst niet dat hij het is en beide zijn ze op slag verliefd. Dan komen ze elkaar tegen op een party en beginnen ze te praten tegen elkaar. Ze trekken steeds meer met elkaar op en worden een koppel. Na een tijdje wordt dit bekend en valt de paparazzi hen lastig. Maar als dan dankzij Melanie ( iemand die jaloers op haar is) uit de bus komt wat voor iemand Destiny is, verbied Justins moeder hem nog om met haar om te gaan. Uiteindelijk besluit ze haar grote geheim te onthullen, want Justin was de enige die het wist. Maar hij mocht van haar niets zeggen en deed dat dan ook niet, enkel en alleen om haar te beschermen.
    Extra titeltjes: Sex, Drugs, Alcohol, in short the life of Destiny Coopers, A story with Justin Drew Bieber
    Extra eisen van jou naar mij:
    Als er dingen van tekst gezegd worden moet deze er in het Engels ook onder, maar je kan eerst alles achter elkaar zetten en dan me al laten zien en dan kunnen we bespreken waar de titteltjes moeten komen. ook heb ik al wat beeldmateriaal verzameld. Als je dingen wil bespreken kan dat.

    vezz schreef:
    (...)
    Wel ik ben volop bezig met vid's te zoeken en voor de eerste van the miami bitch wil ik graag like a g6 w8

    Titel story: The Miami Bitch
    Liedje: Lika a g6 en mogen nog andere bij als dat kan
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? Selena Gomez
    Wat moet erin komen: Wel de schets van mijn verhaal. Dus een meisje Destiny Coopers is verslaafd aan drugs, sex, alcohol, .... ze heeft enkel one night stands en heeft best al lang een crush op James the beachboy(één shot moet er in waarin je Lima (Demi lovato) en haar ziet praten over hem. wanneer ze naar the beach party gaat, draait ze James binnen en doet ze het met hem. Maar de volgende dag op het strand loopt ze tegen Bieberboy aan. Ze weet eerst niet dat hij het is en beide zijn ze op slag verliefd. Dan komen ze elkaar tegen op een party en beginnen ze te praten tegen elkaar. Ze trekken steeds meer met elkaar op en worden een koppel. Na een tijdje wordt dit bekend en valt de paparazzi hen lastig. Maar als dan dankzij Melanie ( iemand die jaloers op haar is) uit de bus komt wat voor iemand Destiny is, verbied Justins moeder hem nog om met haar om te gaan. Uiteindelijk besluit ze haar grote geheim te onthullen, want Justin was de enige die het wist. Maar hij mocht van haar niets zeggen en deed dat dan ook niet, enkel en alleen om haar te beschermen.
    Extra titeltjes: Sex, Drugs, Alcohol, in short the life of Destiny Coopers, A story with Justin Drew Bieber
    Extra eisen van jou naar mij:
    Als er dingen van tekst gezegd worden moet deze er in het Engels ook onder, maar je kan eerst alles achter elkaar zetten en dan me al laten zien en dan kunnen we bespreken waar de titteltjes moeten komen. ook heb ik al wat beeldmateriaal verzameld. Als je dingen wil bespreken kan dat.
    Okey, dat wordt niet makkelijk. Ik zal niet alles gebruiken, wat hier in staat, want dan maak ik het mezelf te moeilijk. Ik steek meestal ook niet alles chronologisch. Heb je daar problemen mee. Geef me de links van de beelden die je wilt en ik kijk of ik er dit weekend een gaatje voor vind.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Okey, dat wordt niet makkelijk. Ik zal niet alles gebruiken, wat hier in staat, want dan maak ik het mezelf te moeilijk. Ik steek meestal ook niet alles chronologisch. Heb je daar problemen mee. Geef me de links van de beelden die je wilt en ik kijk of ik er dit weekend een gaatje voor vind.

    oke hier boven heb je al een deel links maar geraakt het verhaal niet in de war dan?