• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben veel te lui.


    Your make-up is terrible

    maar ik wil niet werken
    ik wil anime kijken in mijn pyjama met wijn


    i put the fun in funeral

    Thee, Tony's, HP muziek en een leeg word document. It's time for some magic :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    "Als het dit weer blijft ga ik echt niet naar de kookclub vanavond."
    Het is warm, droog en bewolkt, wat is daar niet goed aan? Het had ook nog steeds kunnen regenen.

    // Far Cry, please.. ik hoor niet in 1 hit dood te gaan met 6 levensvakjes.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 11:37 ]

    Reeegen. Waar is mijn regen? :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ontwikkelen schrijven terwijl het ontwikkeld had moeten zijn nooo daar gaat m'n 10 voor beschouwing.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tarrant schreef:
    Reeegen. Waar is mijn regen? :c


    In mijn haar, mijn sokken en mijn shirt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    In mijn haar, mijn sokken en mijn shirt.

    Daar blijft het dus! Ik dacht al: Waar blijven ze nou?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wish we could turn back time, to the good ol' days.


    26 - 02 - '16

    Whooeee vakantieeeee *O**O**O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    motivatie, where art thou?


    I live for the applause, you will die for it.

    Soort identiteitscrisis, omdat ik voor het eerst in mijn leven niet weet wat ik met mijn zomervakantie ga doen. En omdat ik vakken moet kiezen voor volgend jaar en eigenlijk nog wel iets extra's wil doen, maar eigenlijk ook weer niet en er gewoon te veel leuke vakken zijn om te volgen en moet ik daar dan maar gewoon nu niet over denken en er in mijn derde jaar maar weer naar kijken, of nu al extra dingen gaan doen, zodat ik in mijn derde jaar niet zoveel keuzestress krijg/niet mezelf ga volplannen omdat ik veel te veel dingen wil doen.
    Ik heb eigenlijk het gevoel dat ik steeds al veel te vastbesloten raak op bepaalde plannen (terwijl ik als iemand ernaar vraagt eigenlijk niks anders kan zeggen dan: IK WEET HET NOG NIET, DAT KOMT LATER), terwijl ik zelf ook wel weet hoe veranderlijk ik daarin ben en dat het zomaar zo kan zijn dat ik over een tijdje iets heel anders wil. En als ik dan op gegeven moment erachter kom dat iets wat ik heel lang wilde het toch niet voor mij is, dan krijg ik weer van dit soort struggles :')
    Mijn hoofd zit echt te vol op het moment, maar het is ook niet handig dat ik aan de ene kant overstroom van enthousiasme en motivatie en aan de andere kant nog niet eens genoeg discipline heb om mezelf aan het werk te zetten en ik moet nu gewoon studeren voor mijn tentamen en dat werkstuk afmaken en helemaal niet bezig zijn met plannen voor de toekomst, dus waarom denk ik hier dan überhaupt zoveel aan?


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Oude kaas op mijn brood... yuk
    Strafpunten voor mijn stiefvader


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Waarom is usernames verzinnen zo lastig


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Holy fuck, pc waar ben je mee bezig? Wat raak je ineens mega oververhit?