• Hannah = KUTWIJF die ik niet af kan.
    Cas= Jongen waar ik verliefd op ben.

    Dat was voor de duidelijkheid.

    My Problem: Hannah is kei close met Cas enal ze lag gisteren samen met hem op een bank op het schoolplein zij lag met haar hoofd op zijn buik en ik zat er dan bij samen met anderen, nauw ik vond het niet echt leuk, ik voelde een steek in mijn buik, jaloers dus, maar die Hannah is echt een kind dat denkt dat ze het is bijna niemand kan die af en dan zit ze te flirten met Cas en cas laat het toe, nauw ja ik heb mijn kans dus verkeken, maar hij keek wel heel de tijd naar mij, dat doet hij vaak. Ik zou Hannah zo hard een toek op haar bakkes wille geven en al ik heb echt de pest aan haar, normaal ging ze van school veranderen en nu zit ze dus teurg bij mij op school. was ze maar van school veranderd want ik vind het echt niet leuk. Ik snap niet waarom ik zo een scheitert ben!


    *He's the one.

    Zeg hem dan gewoon dat je hem leuk vind. En wat kan dat meisje jou schelen? Jij weet toch wel beter?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar dat is The Problem ik durf het hem niet zeggen want als hij em afwijst moet ik er nog een héél jaar mee in de klas zitten en ik ben niet het typpe dat de eerste stap zet!


    *He's the one.

    En bedankt ><


    *He's the one.

    nauw zo weet ik het ook niet!


    *He's the one.

    ik ook niet., :$
    sorrie. :X


    AAP

    naja Mss iemand anders??[/hint]


    *He's the one.

    Pfff, meisje je moet gewoon normaal doen waar hij bij is laat die Hanna doen ze wil aandacht die krijgt ze ook, maar daarom is Cas nog niet op haar, Ja ik weet het met mijn raad kom je niet ver, ik zit ook nogal in de puree met mijn gevoelens maar nu gaat het om jou, doe gewoon tegen hem maak plezier met hem doe zot en zo'n dingen dingen die je normaal ook doet!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Anneli Dankje wel Het kan dat hij niet op haar is en Hannah is wel een aandachsttrekker. Morgen is het Klasdag alleen onze Klas ergens op ene locatie dan moet het wel lukken om gewoon te doen.x3
    Schat als ik je kan helpen je weet me te vinden.

    L.O.V.E


    *He's the one.

    Pff, nu heb ik toch al één iemand geholpen nu mezelf nog en ik ben blij! x]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Dat probleem heb ik ook, bang om afgewezen te worden. En zeker als je hem elke dag ziet. Totale afgang. Maar om dat mens moet je echt niet druk maken. Als hij naar jou kijkt betekent dat vast wel iets, dat doet hij niet zomaar.

    Ik hoop het, Omg ik vind hem echt zo Leuk!


    *He's the one.

    En... hoe gaat het nu?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Hmmpff die hannah hangt echt men voeten uit ze blijft maar bij hem rond hangen ik denk dat ik hem gwn maar vergeet ofzow!!


    *He's the one.

    Schat je kan ook gewoon alleen met hem praten en hem op msn vragen enzo.


    I do not hook up.

    Naja hij komt echt nooit op msn, maar ik vind het dom om met hem te gaan praten wnt al shij me dan afwijst moet ik er nog een heel jaar mee in de klas zitten en aangezine hij popi is wil ik niet dat iedereen me gaat haten!!


    *He's the one.