• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb een neef die daar in de buurt studeert. Bah. (no_chears)


    Ik snap de mensheid echt niet meer.

    Is hij oké?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YE SYE SYE S EINDELIJK VAKANTIE


    Heaven is a place that we all have

    Get yourself to together you bloody idiot. Je moet nog twee hele hoofdstukken controleren, één engels deelhoofdstuk controleren en online gooien, reageren op 2 RPG's en verder aan THoL. Pak Tony's en doe iets. Serieus. Jezelf haten om je vreselijke woordkeuzes en zinsvolgordes mag later.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil alleen maar eten, lol.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Ahh, gefeliciteerd! *O*
    Dit klinkt waarschijnlijk een beetje random, maar na al die ljh posts van de afgelopen maanden ben ik echt heel blij voor je dat je het hebt gehaald en er nu van af bent.

    Ah dankjewel wat lief haha
    Ik dacht dat mijn gezeur niemand opviel. Nouja ik ben in ieder geval suuuuper opgelucht.^^

    Oh God, hoofdstuk 1 en ik ben al verliefd op dit boek.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Olaf heeft het weer slim bekeken vandaag.


    26 - 02 - '16

    Het is zo heeeeeeeet -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    SadTech schreef:
    (...)

    Ik snap de mensheid echt niet meer.

    Is hij oké?


    Ik denk het wel, want er is niet echt een reden dat hij nou net deze middag in een bioscoop in Viernheim zou zitten in plaats van gewoon ergens in Mannheim, eigenlijk. Het is gewoon altijd een beetje een raar idee als je zoiets hoort. :/

    Tot nu toe heb ik nog nergens iets gehoord over doden, afgezien van de schutter. Hopelijk blijft dat zo.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Between is nu al een leuke serie, na de eerste ep :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu is het niet alleen maar meer een gevoel. Mijn intuïtie is uiterst correct op dit vlak. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zelf gemaakte bami is instant buikpijn. Maar het is te heerlijk om het niet te eten

    Waarom kan ik maar niet stoppen met aan je te denken. Ik mag je verdomme niet eens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vanavond krieltjeeees. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Te. Veel. Warmte.


    What would Emma do?