• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    SadTech schreef:
    // Van dit weer gaan mijn littekens en wondjes jeuken. Uugh.

    Zelfde..

    // buurvrouw met haar 18 honden staat om 12 uur snachts te roepen tegen de honden en vanmorgen om 7 uur ook al. Honden aan het blaffen, vrouw aan het roepen en ook nog met een schep op de container aan het slaan.

    Dan de buurvrouw met 3 kinderen die elke ochtend ook tegelijk janken, die stond ook weer mooi te roepen naar haar drie huilende kinderen.

    En mijn tante is er zoals elke dag ook met mijn nichtje. Wat een verrassing. Al met al ben ik nu geweldig chagrijnig.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 8:58 ]

    'Er zijn maar drie mensen gezakt. Mwhahahahaa.' Misschien moet.je stoppen met het genieten van andermans falen. Je bent triest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Totaal niet geslapen en drie toetsen vandaag. Joy. Bijna vakantie!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Heb ik mijn laatste dagen voor de herkansing verspild met het kijken van een heel seizoen? Yes. Yes I have.
    Ga ik nu dood van de zenuwen en menstruatiepijn? Yes again.

    Merlin dit is echt zoveel. Dit is echt te bizar. Dit gaat nooit afkomen. Ik zit waarschijnlijk daadwerkelijk tot mijn honderdste fanfics te schrijven of zo. Als ik nou gewoon als werk kon schrijven maar dat lukt toch bijna niemand.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 10:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Why'd you come, you knew you should have stayed
    I tried to warn you just to stay away..

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 10:19 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Doe aub normaal wauw

    Dude, je doet toch iets fout als ik iedereen van die zoo mag, behalve jou. Dus stop met me dom te noemen en al mijn ideeën de grond in te boren terwijl je loopt te schreeuwen dat ik eindelijk eens met een idee moet komen. Je zoekt het maar uit. Ik ben er klaar mee.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Dude, je doet toch iets fout als ik iedereen van die zoo mag, behalve jou. Dus stop met me dom te noemen en al mijn ideeën de grond in te boren terwijl je loopt te schreeuwen dat ik eindelijk eens met een idee moet komen. Je zoekt het maar uit. Ik ben er klaar mee.


    Moet ik doen alsof ik een random bezoeker ben en over hem klagen tot hij ontslagen wordt? :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Val dood CAN.


    26 - 02 - '16

    Mensen die 'cereal' in plaats van 'serius' gebruiken. Are you fucking cereal?
    Ja, ik ben cornflakes.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 10:37 ]

    Het is juni en de hele ochtend al ongelofelijk schijtweer..
    En dan mag ik straks lekker op mijn fiets naar mijn nieuwe stage, hopelijk is het dan droog...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    En waar zijn we de hele ochtend al mee bezig? De honden.
    Waar zijn we de rest van de dag zowat mee bezig? De honden.
    Maar het is wel vermakelijk c:


    &In de trein accordeon spelen via de intercom. Looolll dat lijkt me zo grappig en leuk!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eindelijk, ik heb een uurtje geleerd voor die toets. Wat is er mis met jou, wil je nou overgaan of niet!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mijn tante en nichtje zijn er nog steeds. Get the fuck out!!

    // Lady Gaga is mijn gay-icon volgens de Buzzfeed quiz. Nice.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 11:04 ]