• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Tarrant schreef:
    (...)
    Hehe, ik heb de hoop zo'n beetje opgegeven met de RPG's, maar misschien later.


    Ik ook, vooral met het aanmaken ervan. Dat is wel jammer.


    Your make-up is terrible

    Ik heb mijn Amerikaanse twin gevonden omfg


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Deze Engels toets was pittig. Hopelijk toch nog goed, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom jeukt deze panty zo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sucker for Pain is zo'n goed liedje, Heathens is ook echt kapot nice! Ik kan niet wachten tot de rest van de soundtrack voor Suicide Squad. Ik ga deze soundtrack sowieso kopen want ik luister Heathens en Sucker for Pain al op replay! En dan komt er nog ook eens een versie van Bohemian Rhapsody van Brendon Urie? Pure perfectie!
    //
    Ik heb een 7.1 voor een Engels toets op examen niveau? wat..? H-Hoe heb ik daar een fucking 7.1 voor? Ik had een dikke onvoldoende verwacht..

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 16:20 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh yeeees geslaaaagd
    Wat een opluchting. Eindelijk klaar met deze opleiding

    9gag is overspoeld met GOT. Can we please stop?

    Are you kidding me. Eerst moet ik stofzuigen. Dan stofzuig ik netjes heel het huis, afgezien van het feit dat ik gisteren ook al de halve dag een heel studentenhuis in mijn eentje heb lopen uitmuiken. Dan ga je daarna zelf stoffen. Is het niet een logische volgorde om éérst te stoffen en dán mij te laten stofzuigen, zodat ik niet helemaal voor jan lul dat loop te doen? En vervolgens reageer je ook nog pisnijdig als ik zeg dat ik eerst nog even met een klein iets voor school bezig ben, maar dat ik daarna wel even mee kan helpen in de tuin. Goh, ik hoef echt geen veer in mijn kont, maar enige waardering als ik meehelp is wel enigszins fijn in plaat van dat je me alleen maar kwaad loopt aan te kijken en daarbuiten doet alsof ik niet besta.


    She's imperfect but she tries

    Kittens, katten asdfghjkl zoveel schattigheid ikgadood help.


    26 - 02 - '16

    Krolock schreef:
    Oh yeeees geslaaaagd
    Wat een opluchting. Eindelijk klaar met deze opleiding


    Ahh, gefeliciteerd! *O*
    Dit klinkt waarschijnlijk een beetje random, maar na al die ljh posts van de afgelopen maanden ben ik echt heel blij voor je dat je het hebt gehaald en er nu van af bent.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vraag me altijd af hoe mensen aan drugs komen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Jaa leuk laten we in een bioscoop in Duitsland op mensen gaan schieten om vervolgens zelf dood te worden geschoten .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, I'm a complete failure and I suck.


    Happy Birthday my Potter!

    SadTech schreef:
    Jaa leuk laten we in een bioscoop in Duitsland op mensen gaan schieten om vervolgens zelf dood te worden geschoten .


    Ik heb een neef die daar in de buurt studeert. Bah. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb zo'n bloedhekel aan deze kut brug... (cat)


    "It means no worries, for the rest of your days"