• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Ugh.


    What would Emma do?

    Morgen tussentijdse toets en ik heb echt het gevoel dat ik het ga verprutsen... Want ik ben betreft leren auto rijden echt hopeloos....


    Stenenlikker

    Ik zit al op mijn chips taks deze week, wat moet ik met deze honger


    Bam! dit is 3kb

    Ik wil Hercules kijken, want Sassy gospelwomen, Meg, Hades, Hercules, songs are amazing, Zeus, love <3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    shit fuck dat had ik niet moeten doen


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    JamesPotter schreef:
    Ik wil Hercules kijken, want Sassy gospelwomen, Meg, Hades, Hercules, songs are amazing, Zeus, love <3


    Ik las "sassy gospelwormen" en was even heel erg in de war omdat ik me dat deel van de film niet kon herinneren. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik las "sassy gospelwormen" en was even heel erg in de war omdat ik me dat deel van de film niet kon herinneren. :'D


    Ben ik toch niet de enige die dat las. :'D

    // UGH


    What would Emma do?

    If I see you again,
    I'll tell you to run,
    'Cause the monster in me will slowly overcome


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Shania. Nee. Niet. Doen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    OP DIE LAATSTE MINUTEN IS JE VERBINDING DAN WEG. KLOTE KOT.


    What would Emma do?

    Square schreef:
    (...)

    Ik las "sassy gospelwormen" en was even heel erg in de war omdat ik me dat deel van de film niet kon herinneren. :'D


    HAHAHHA omgg. Dat is hilarisch;') Geweldig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het is warm en benauwd. Ik wil de deuren open hebben om het door te luchten, maar dan komen die fucking beesten en muggen weer binnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'M SO AMAZED


    Deep inside, I've never felt alive

    Het zou fijn zijn als je het wh'app gesprek ook op gang probeerde te houden.

    Radja, you got some crazy ass hair, but damn son. I'm proud of you.


    kindness is never a burden.