• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Ik dacht gezellig buiten te zitten samen met mijn vader en mijn zus, toen werd ik uitgelachen. Welkom in mijn leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Anders doe je je 18 honden even naar binnen ofzo. Kunnen ze mooi daar blaffen in plaats van in je achtertuin.

    Lol je bent eigenlijk best kut, weet je dat?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit
    Was
    Geweldig!

    Heb flink gelachen, maar ook zeker genoten van deze vuurshow!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaand.. het is verpest. Thank you very much. So much for happiness.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is zo benauwd en ik krijg amper lucht. Beter ga ik rustig liggen en hopen dat het iets meer gaat waaien. Mijn longen vinden het zo niet echt fijn.

    // Wie moet hier weer voor 12 uur op bed? Ik. Mijn lamp moet per se nu uit. Fuck off.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 23:40 ]

    Wow, faalangst en anxiety, ga weg pls.


    kindness is never a burden.

    Wat heb je toch ook een kutleven. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Of je doet gewoon normaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sommige mensen moet echt hun klep dichthouden en andere gewoon in hun waarden laten hier.;)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ugh ik kan wel janken. Wou dat ik in de vakantie weg kon van hier maar waar moet ik heen sinds ik nergens anders welkom ben..?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom ben ik zo'n clingy bitch ugh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Natuurlijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wtf is going on.


    26 - 02 - '16

    Sommigen zijn echt mijn aandacht niet waard. Pathetic much. Het is beter als je het gewoon eerlijk zegt, in plaats van het op de schuld geven van een ander.


    Don't walk. Run, you sheep, run.