Graham
'Oke wat is er echt aan de hand?' vroeg Lisa. Ik slaakte een diepe zucht. "Lisa alsjeblieft ik heb een zware dag gehad okay?" Ik wilde opstaan, maar besloot om toch nog te blijven zitten. Straks viel ik nog om vanwege de vermoeidheid. 'Hij zou toch geen kwaad doen?'
"Het was uit vreugde Lisa." herhaal ik de woorden van Vittoria. Ik had nu echt rustig nodig. Er was teveel gebeurd en ik kon het niet meer aan. Ik voelde mijn hoofd al bonzen.
Regina
Neal knikte. 'Dat dacht ik ook ja, maar zie hier ben ik dan.' Mijn ogen stonden wijd open en ik keek hem nog steeds verbaast aan. 'Ik ben blijkbaar springlevend, zo ongeveer.' Het was raar dit alles. "Kom binnen," zeg ik vriendelijk. Vlak voordat ik de deur dicht wil doen staat Jo opeens achter Neal. "Hoi..." ze klonk vrij verlegen. Dat was ook niet zo gek na alles wat er was gebeurd. Met een knikje geef ik het signaal dat ze ook naar binnen mag komen. Ik doe de deur achter haar terug en help Neal de woonkamer in. "Roland, ga maar even bij Henry kijken boven. Mama moet even deze twee personen helpen."
August
Ondanks dat ze had gezegd dat ze niet meer zou drinken was Ruby toch weer gaan drinken. 'Je hebt gelijk,' ze zette mijn glas neer. 'Waarom zij wel en wij niet'. Ik moest lachen dat Ruby zo makkelijk op me doorging. 'Welk sprookje vind je bij mij passen?' Vroeg ze enthousiast. 'En uit welk sprookje kom jij? Oeh nee wacht laat mij raden. Prince Charming?' Ik voelde dat ik lichtjes rood kleurde. "Prince Charming vind ik niet echt bij mezelf passen. Ik dacht eerder aan..." ik besloot om het toch niet te zeggen. "Prince Charming is prima als jij mijn Snow White bent." ik moest nog niet te diep ingaan op details.
Excuses dat het zo lang duurde, maar tja drie personages
If no one else will defend the world then I must