Regina
"Mijn vader... Ik had Graham vermoord..." stamelde Jo, "Per ongeluk!" mijn ogen schoten wijd open. Had ik het nou goed gehoord? "Hij gaf me mijn herinneringen terug en nu weet ik alles weer..." ze durfde me niet aan te kijken, "Ik heb hem geprobeerd te vermoorden maar toen was Graham zijn hart... weg... hij was zo boos dat hij me bijna heeft vermoord, we hebben een nieuw hart voor hem en hebben daarbij ook Bae levend gemaakt, niet dat het me iets boeit maar hij geeft om hem ofzo... Maar hij is nog heel boos, en..." ze stopte met praten en keek ik mijn ogen. Ik kon overduidelijk de angst in haar ogen zien. "Hij wil me pijn doen, vermoorden, hij haat me... En ik haat hem, maar hij heeft me al bijna vermoord... en hij heeft mijn hart..."
"Ik geef jullie een kostbaar hart en nog binnen een uur verpulveren jullie deze?" roep ik laaiend. Ik stond op en liet Neal achter, omdat hij toch lag te slapen. "Je hebt gewoon iemand vermoord." zeg ik ongeloofwaardig. "En je vader wilt je niet vermoorden, anders was je nooit hier aangekomen of anders lag je hier op de grond." ik gaf haar een klap in haar gezicht. "Hij heeft je hart slimpie!"
Graham
De hele weg naar het politiebureau had Vittoria me stevig vastgehouden. Alleen had ik deze tocht waarschijnlijk niet kunnen maken. In het politiebureau zette ze me op een stoel. Langzaam vielen mijn ogen dicht, maar al snel gingen deze weer open. 'Hier drink op,' zei ze streng maar vriendelijk tegen mij. Moeizaam kon ik een lachje laten verschijnen op mijn gezicht. "Vittoria?" ik neem een slok water. "Waarom had jou vader mijn hart?"
August
Ruby kleurde lichtjes rood. 'Aan wie zat jij dan te denken, mijn prins?' Ze pakte mijn hand vast en bleef deze vasthouden. Zou ik nu mijn eigen sprookje kunnen zeggen? Ik twijfelde enorm. "Ik zat meer te denken aan, Pinokkio." zeg ik met een glimlach. "Als ik een leugen vertel groeit mij neus. Zal ik het uitproberen? Ik vind Ruby een leuke meid." zeg ik al lachend. Zoals verwacht groeide mijn neus niet. "Of ik ben geen Pinokkio of het is de waarheid."
If no one else will defend the world then I must