• hallo met truus de vrouw van gerard, is mijn man gehakt op deze site? hij kan niet inloggen en vraagt zich af waarom het komt, hij belt nu met ziggo service om te vragen waarom hij niet in kan loggen maar kan hij gehakt zijn soms

    ok groetjes
    Truus en de kids

    hallo? kan iemand me horen?

    Hij is ontvoerd door De Orde Van Quizlet.


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    Hij is ontvoerd door De Orde Van Quizlet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Aerate schreef:
    Hij is ontvoerd door De Orde Van Quizlet.


    hallo met truus, nou zeg kom op ik wil serieus weten wat er aan de hand is en heb geen tijd voor dit soort onzin hoor, gerard is hier nou groetjes truus

    truusdevriess schreef:
    (...)

    hallo met truus, nou zeg kom op ik wil serieus weten wat er aan de hand is en heb geen tijd voor dit soort onzin hoor, gerard is hier nou groetjes truus


    De Orde Van Quizlet is heel echt, hoor. Even echt als uw broodrooster. Ze hebben hem ontvoerd omdat hij teveel wist en DOVQ heeft hierbij misbruik gemaakt van zijn zwaktes, namelijk een flapuit zijn. Ik moest ook melden dat hij waarschijnlijk het avondeten zal missen. Dus maak niet teveel gehaktbrood.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 19:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    Hij is ontvoerd door De Orde Van Quizlet.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Aerate schreef:
    (...)

    De Orde Van Quizlet is heel echt, hoor. Even echt als uw broodrooster. Ze hebben hem ontvoerd omdat hij teveel wist en DOVQ heeft hierbij misbruik gemaakt van zijn zwaktes, namelijk een flapuit zijn. Ik moest ook melden dat hij waarschijnlijk het avondeten zal missen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 19:30 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Wij houden nu eenmaal van gehakt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja hoor, ze is in stukjes gehakt.


    -

    ja hallo met gerard nu, ik snap niet waarom ik niet in kan loggen. kan de klantenservice mij helpen misschien mijn wachtwoord is hallogerard321 ok nou bedankt alvast oke groeten gerard

    Aerate schreef:
    (...)

    De Orde Van Quizlet is heel echt, hoor. Even echt als uw broodrooster. Ze hebben hem ontvoerd omdat hij teveel wist en DOVQ heeft hierbij misbruik gemaakt van zijn zwaktes, namelijk een flapuit zijn. Ik moest ook melden dat hij waarschijnlijk het avondeten zal missen. Dus maak niet teveel gehaktbrood.


    -

    hallo met truus weer, ik snap het allemaal niet

    Waarschijnlijk heeft DOVQ een kloon gestuurd om u vanavond te liquideren. Als ik u was, zou ik het gehaktbrood inpakken en maken dat u wegkomt want er is een mogelijke bom geplant.


    Heaven is a place that we all have

    truusdevriess schreef:
    ja hallo met gerard nu, ik snap niet waarom ik niet in kan loggen. kan de klantenservice mij helpen misschien mijn wachtwoord is hallogerard321 ok nou bedankt alvast oke groeten gerard

    Probeer mss eens een bijl? Dat zou wel werken. Groetjes x


    -


    26 - 02 - '16