• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Starkbucks schreef:
    Oh gosh het is alweer juni. Nog een maand school en dan is het jaar weer om. En 2016 is ook al bijna voor de helft voorbij. Jeetje, ik heb echt het gevoel alsof we nog ergens in april zitten. Ben ik de enige die het ongelofelijk hard vond gaan?


    Nope. Het gaat ineens donders snel. Voor mij voelt het alsof het gisteren was dat ik nog kerst vierde en we nog 2015 zaten, damnnn


    26 - 02 - '16

    Waarom ben ik hier nerveus over? Die twee kids zijn snoesjes, relax.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb zo'n dik probleem nu. Mijn spullen zijn nog niet geheel ingepakt, de vaatwasser moet nog in- en uitgepakt worden en ik moet ook niet vergeten om Olaf uit te laten. Wat doe ik dan op Quizlet nu? Ehh.. Mijn tijd verspillen juist ja. Dit gaat echt vet goed werken zo! MEHHH



    Halpp


    26 - 02 - '16

    Doe nu eens normaal? :')


    What would Emma do?

    Ik heb het idee dat ik iets mis, lol.


    Your make-up is terrible

    Ik haat mijn zus. :W

    Edit: Ga. Weg. Please.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 18:54 ]


    What would Emma do?

    Het leven is soms kut. En dan realiseer je je dat het leven ook mooi kan zijn.
    Gewoon zorgen dat de negatieve gebeurtenissen de positieve dingen niet overschaduwen.

    -reminder to me

    Ik ben veel te obsessief bezig met andermans eten en gewicht, lol. Misschien had ik beter diëtiste kunnen worden. Wel eentje met logica, want ik heb een hekel aan al die foute informatie en fabels die mensen voor waar aannemen.


    Your make-up is terrible

    So tired 24/7


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Overrated

    // Ben je nu volwassen of wat?

    Lindemann schreef:
    Ik haat mijn zusje. :W

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 19:13 ]

    De organisator van Kunstbende vertelt me net dat hij denkt dat mijn werk beter dan dat van de andere provincies is en vraagt of ik met hem langs een collega bij het Rietveld wil langsgaan om te overleggen of ik nog iets kan verbeteren voor de finale om mijn kansen te vergroten lol help


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    De organisator van Kunstbende vertelt me net dat hij denkt dat mijn werk beter dan dat van de andere provincies is en vraagt of ik met hem langs een collega bij het Rietveld wil langsgaan om te overleggen of ik nog iets kan verbeteren voor de finale om mijn kansen te vergroten lol help

    Jaaaa Saartje jaaa zo trots *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bonafide schreef:
    De organisator van Kunstbende vertelt me net dat hij denkt dat mijn werk beter dan dat van de andere provincies is en vraagt of ik met hem langs een collega bij het Rietveld wil langsgaan om te overleggen of ik nog iets kan verbeteren voor de finale om mijn kansen te vergroten lol help



    omg saar fucking nice


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    flikker een eind op ok ty

    Wauw, niemand in mijn omgeving begrijpt het weer eens — hoe verrassend. Reageer ik dan echt zo overdreven omdat ik mijn hamster morgen in laat slapen? Jezus zeg. |: Sorry maar ik heb toch echt twee jaar voor die beestjes gezorgd, natuurlijk is het shit.


    I'm your little ray of pitch black.