• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DIT. BOEK.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hoe lang gaat dit nog door?
    Ik wil gewoon verder..

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 20:50 ]

    Theodosia schreef:
    DIT. BOEK.

    Welk boek? (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zou wensen dat ik eens een nacht goed sliep en dat ik m'n gedachtes boeken liet schrijven...ik wil zo graag schrijven, zulke goede ideetjes. Maar concentratie 0,00000.


    The Definition of Insanity


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat. De fack. Ik snap het echt niet meer.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn lichaam voelt een beetje vreemd... Wat is dit?


    Your make-up is terrible

    Holy fuck

    Stop met aan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jezus, man. Hoe ironisch is het dat de bèta weer bagger is in tekstverklaren. Hoe de fuck doen mensen dit? "In hoeverre wordt de emancipatie in Nederland als een positieve ontwikkeling beschouwd?" Wat wil je dat ik zeg? 5 positief? Niet positief? Moet ik mijn antwoord ook nog onderbouwen en moet ik citeren of eigen woorden en ??? jfc kuttekst


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wou ergens iets aardigs en bemoedigend zeggen, maar gezien ik vandaag al redelijk aardig ben geweest, ben ik bang dat men straks gaat denken dat ik echt aardig ben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    Jezus, man. Hoe ironisch is het dat de bèta weer bagger is in tekstverklaren. Hoe de fuck doen mensen dit? "In hoeverre wordt de emancipatie in Nederland als een positieve ontwikkeling beschouwd?" Wat wil je dat ik zeg? 5 positief? Niet positief? Moet ik mijn antwoord ook nog onderbouwen en moet ik citeren of eigen woorden en ??? jfc kuttekst


    Well, als ik mijn geschiedenis docent mag geloven, moet je bij hoeverre meteen iets zeggen dat het aan de ene kant klopt en aan de andere kant niet. God, dit is echt een van de momenten waarop ik me een afgetrainde puppy voel.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Well, als ik mijn geschiedenis docent mag geloven, moet je bij hoeverre meteen iets zeggen dat het aan de ene kant klopt en aan de andere kant niet. God, dit is echt een van de momenten waarop ik me een afgetrainde puppy voel.

    OJA DANKJE DAT WAS OOK ZO


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Jezus, man. Hoe ironisch is het dat de bèta weer bagger is in tekstverklaren. Hoe de fuck doen mensen dit? "In hoeverre wordt de emancipatie in Nederland als een positieve ontwikkeling beschouwd?" Wat wil je dat ik zeg? 5 positief? Niet positief? Moet ik mijn antwoord ook nog onderbouwen en moet ik citeren of eigen woorden en ??? jfc kuttekst


    5 positief


    i put the fun in funeral

    Nah.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 21:23 ]