• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Baby panda boon met pootjes is te schattig.


    What would Emma do?

    Ik heb twee wedstrijden in mijn hoofd, maar heb geen idee of er animo voor zal zijn. Lastig.

    Starkbucks schreef:
    (...)

    I love itt

    Ik zit hier als iedere doodnormale tiener vogels broodkruimels te voeren in de pauze


    thank you bby <3

    Oh ik moet mij zo hard inhouden nu.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nog een uurtje....(typing)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Alweer dit liedje? Ze hebben echt niks beters om te draaien volgens mij...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    SamuelDrake schreef:
    (...)

    thank you bby <3


    I wish I could do that kind of stuff too but meh :c So I'lol just stick to being jealous of your talent <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sitting here like :8
    Waar blijft het eten.

    // You don't say..

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 16:42 ]

    Ik ben zo trots op mijn huisdieren <3


    26 - 02 - '16

    Ik eet letterlijk een enkel sesamzaadje dat bleef plakken aan een stukje sushi en mijn tong zwelt op. Jongens, we zijn niet zo ver gekomen in de evolutie van de mens dat ik op een dag ga sterven van het consumeren van drie sesamzaadjes, ik weiger, serieus, doei.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bloedprikken is echt geen hersenchirurgie of zo dus waarom gaat het bij mij altijd mis???
    *bloed stroomt over arm*
    "Ja je had wel het verband tegen je arm moeten duwen, nu krijg je sowieso een blauwe plek."
    NEE zo werkt het niet jij prikt mis blinde kip dus probeer de schuld nou niet bij mij te leggen cuz it makes zero sense


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    Ik eet letterlijk een enkel sesamzaadje dat bleef plakken aan een stukje sushi en mijn tong zwelt op. Jongens, we zijn niet zo ver gekomen in de evolutie van de mens dat ik op een dag ga sterven van het consumeren van drie sesamzaadjes, ik weiger, serieus, doei.


    i feel you


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    Bloedprikken is echt geen hersenchirurgie of zo dus waarom gaat het bij mij altijd mis???
    *bloed stroomt over arm*
    "Ja je had wel het verband tegen je arm moeten duwen, nu krijg je sowieso een blauwe plek."
    NEE zo werkt het niet jij prikt mis blinde kip dus probeer de schuld nou niet bij mij te leggen cuz it makes zero sense

    Same. Vanochtend bloed moeten prikken en het is voor het eerst in mijn leven dat ze de ader in een keer te pakken hadden, jfc.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I'm so booooored.


    Your make-up is terrible

    Ik wil mijn Duits leraar echt even slaan, ja, dankjewel.


    — Inner peace, it's hard to find. —