• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bonafide schreef:
    (...)

    5 positief

    Wel he

    Ga dit SE ownen in the butt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "Ben jij wel echt Nederlands? Je lijkt zo.. Russisch."

    Uh. What?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben moe en ik heb pijn. I give up. Ik ga weer pokémon spelen en niks doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb wokken overleeft thank god
    En dan nu "leren" aka Breaking Benjamin en Starset fanfic lezen/filmpjes kijken


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Aaaah, I need this :3


    Deep inside, I've never felt alive

    She's so beautiful. Not fair.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    hahahahHAHAHAHA
    blijkbaar betekent "in hoeverre is het positief" "noem een positief ding, wel positief ding in de tekst dan ook, pluk er een en hoop dat het de goeie is"

    iK HAAT DIT IK KAN DIT NIET IK GEEF HET OP


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    hahahahHAHAHAHA
    blijkbaar betekent "in hoeverre is het positief" "noem een positief ding, wel positief ding in de tekst dan ook, pluk er een en hoop dat het de goeie is"

    iK HAAT DIT IK KAN DIT NIET IK GEEF HET OP


    ...
    Maar dan is het toch, is het positief ofzo? D:
    Al die uren aanhoren hoe je een vraag beantwoord, voor niks. Mijn leven is een leugen. D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh hee morgen moeten we het eerste stuk uit ons hoofd kennen en werkelijk niemand weet of we de tekst van het koor nu moeten leren of niet. Great! Oftewel, ik ga zo maar eens een zooitje tekst leren, want ik heb anders toch maar drie zinnen tekst. Het is vast leuk om randomly te gaan zingen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké, ik dacht niet dat iemand dat nog kon vandaag maar bij deze heb je echt mijn irritatie grens behaald.
    slow clap


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Starkbucks schreef:
    (...)

    ...
    Maar dan is het toch, is het positief ofzo? D:
    Al die uren aanhoren hoe je een vraag beantwoord, voor niks. Mijn leven is een leugen. D:

    I KNOW RIGHT. Ik geef het op, ook. Fuck Nederlands. Ik compenseer dat cijfer wel met Engels, of zo, maar dat hele tekstverklaren mag een cactus in z'n hol steken. Ugh.

    Ik haat het als ik dingen niet kan. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom sleuren mensen die flauwvallen in films of series altijd de halve kamer mee op de grond?


    What would Emma do?

    Wiarda schreef:
    (...)
    I KNOW RIGHT. Ik geef het op, ook. Fuck Nederlands. Ik compenseer dat cijfer wel met Engels, of zo, maar dat hele tekstverklaren mag een cactus in z'n hol steken. Ugh.

    Ik haat het als ik dingen niet kan. :W


    Well, je kan me aan het lachen maken met haten op tekstverklaren? ;D

    Nee maar even serieus, dit soort dingen maken me wel echt bang voor de grote, boze, volwassen wereld. Misschien moet ik toch ook maar eens een oefentoets maken voor geschiedenis voordat we het se hebben over een paar weken.. We krijgen immers geen toetsen meer tot dan :/

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 21:47 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    When your home isn't your home anymore.

    Oké maar, letterlijk niemand zou mij vroeger ooit als een positief persoon hebben omschreven en het doet me zo ongelofelijk veel goed om te horen dat mensen dat tegenwoordig wel denken, ahh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan