• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Damnit, zoveel supplementen tegelijk innemen zonder eten was misschien niet zo'n goed idee. Nu ben ik misselijk en heb ik buikpijn.


    Your make-up is terrible

    Schrijven met deze muziek gaat echt fucking goooooeeedddd


    Slightly drunk.

    Wat een stomme *10 scheldwoorden hier* kut ben je ook.

    // Reageer normaal of reageer gewoon niet. Wat een stel kleuters zijn jullie weer. Ga lekker bij iedereen zeiken die hetzelfde doet. Jezus.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 11:37 ]

    Dus ga ik vijf uur werken op een half broodje of eten en het risico nemen mezelf nog zieker te maken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Lol, blijkbaar kan je lege berichten in de shout plaatsen en werken gm smileys niet.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Jap en mijn papa is er nu ondertussen ook gelukkig.


    Ah gelukkig ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Als het afdelingshoofd er bij gehaald wordt is het een serieus gesprek. I'm fucked. Dat betekent vast dat ik van school moet omdat ik mijn achterstand niet meer kan bijwerken. Ik zou het eigenlijk niet heel erg vinden omdat ik toch te veel last van mijn depressie heb. Al 7 maanden, hoera.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 12:45 ]

    Spierpijnnnn :(


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mijn Engels lerares heeft ons een opdracht gegeven om onze mening over de school methodes hier en of het voldeed aan onze verwachtingen. Ik ga echt mijn hart luchten in dat stuk, jongens.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Date gaat dus niet door. Meh ik had me dr juist op verheugd. Of hoe je dat ook spelt.
    Maar gelukkig wil ie wel per se op een andere dag afspreken. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh ik voel mij echt kut. Het enige wat ik kan is pokemon spelen en series kijken. Op de één of andere manier komt er niet meer uit. Het liefst wil ik opgeven en huilen, maar mijn moeder is al overspannen en mijn vader is hartstikke ziek. En waarschijnlijk krijg ik vandaag ook te horen dat mijn harde werk voor mijn studie ditmaal niet beloond zal worden. Like elke docent vind mijn werk geweldig of toch minimaal voldoende en deze vind het opeens niks. Ik kan niks en faal in alles op het moment. Ik haat leven soms zo erg.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga dus mooi naar huis na tijdens deze les. Fucking buikpijn altijd.

    // Wat geeft die kut me steeds vieze blikken. Kan je het incident van vanmorgen niet loslaten ofzo? Ben je zo zielig dat je hier nog zo lang over door moet gaan?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 13:36 ]

    Serieus? AnnemiekE? En dat kent mij al zo'n tien jaar :W


    Happy Birthday my Potter!

    Whut... het is wél voldoende? Hoe the... wtf. Oké, ik ben heel benieuwd naar de toelichting dan, want ik had letterlijk alles verbeterd wat je had gezegd en vervolgens kan je niet eens normaal beslissen of het voldoende is of niet. Dit is bizar. But oh well. Vak gehaald.

    Edit: oh dankzij de second opinion. Oké dank u wel second opinion. Wtf. Echt wtf.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 14:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fml


    16 - 09 - '17