• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    And again, tired af.

    // Wauw, aardig doen is ook lastig voor jou hè?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 6:47 ]

    Moe, spierpijn en totaal geen motivatie om te gaan werken vandaag... dit word een laaaange dag...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ben heel bang dat m´n vriend me binnenkort gaat dumpen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Jaaa ik hoef morgen niet naar eco danku danku dankuuu ;D
    #uitslapen


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waardeer mijn Samuel Drake gifje pls

    Niet over je misselijkheid durven praten omdat je weet dat iedereen om je heen zal gaan schreeuwen dat je zwanger bent. Ik zit serieus op de leeftijd waar ieder krampje nu betekend dat ik zwanger ben. Tof.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ugh de rijdende bureau stoel is boven en ik kan niet goed lopen zonder twee krukken. Ik val om, maar kan niet goed eten en drinken pakken door de krukken. Wat moet ik doen? Kut kut kut.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Ugh de rijdende bureau stoel is boven en ik kan niet goed lopen zonder twee krukken. Ik val om, maar kan niet goed eten en drinken pakken door de krukken. Wat moet ik doen? Kut kut kut.


    Nawhh :c *hugs*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Nawhh :c *hugs*


    Misschien kan ik een gewone stoel naar de keuken slepen. Ugh dit is echt onhandig. Als mijn moeder thuis komt vraag ik meteen of ze die stoel weer beneden zet. Ik heb het even opgezocht, maar je mag met loopgips zonder krukken lopen als de arts heeft gezegd dat je het volledig mag belasten, maar tegen mij is gezegd dat ik de krukken moest gebruiken, dus ik denk niet dat ik überhaupt mag lopen zonder krukken? Ugh zo onduidelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    SamuelDrake schreef:
    Waardeer mijn Samuel Drake gifje pls



    I love itt

    Ik zit hier als iedere doodnormale tiener vogels broodkruimels te voeren in de pauze

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 10:29 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh, natuurlijk verpest dit mijn hele dag. Waterweight be damned.


    Your make-up is terrible

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Misschien kan ik een gewone stoel naar de keuken slepen. Ugh dit is echt onhandig. Als mijn moeder thuis komt vraag ik meteen of ze die stoel weer beneden zet. Ik heb het even opgezocht, maar je mag met loopgips zonder krukken lopen als de arts heeft gezegd dat je het volledig mag belasten, maar tegen mij is gezegd dat ik de krukken moest gebruiken, dus ik denk niet dat ik überhaupt mag lopen zonder krukken? Ugh zo onduidelijk.


    :c
    Heb je ondertussen de keuken al veilig bereikt?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wil zo graag contact met je opnemen maar durf niet omdat ik nou eenmaal een idioot ben geweest en je zolang niet gesproken heb.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    :c
    Heb je ondertussen de keuken al veilig bereikt?


    Jap en mijn papa is er nu ondertussen ook gelukkig.


    Happy Birthday my Potter!

    Meh ik ben een schijterd. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •