• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    How do I friend?


    Your make-up is terrible

    CowChop schreef:
    Wauw, niemand in mijn omgeving begrijpt het weer eens — hoe verrassend. Reageer ik dan echt zo overdreven omdat ik mijn hamster morgen in laat slapen? Jezus zeg. |: Sorry maar ik heb toch echt twee jaar voor die beestjes gezorgd, natuurlijk is het shit.


    Awh, sterkte. Hamsters kunnen heel veel betekenen, ondanks dat het kleine beestjes zijn en ze helaas niet heel oud worden. Het is niet overdreven dat dat je wat doet. Ik was ook heel verdrietig toen ik mijn hamster Floortje/Flo Flo in moest laten slapen jaren terug :c Dus veel sterkte en virtual hugs (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb meer foto's van de panda boon nodig.


    What would Emma do?

    Ik ben kapot en ik moet voor morgenavond nog negen hoofdstukken (inclusief oefeningen), vier meetopstellingen en vijf pc-lessen leren en bekijken. En dan nog alles herhalen. Hoe?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 19:46 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    SamuelDrake schreef:
    Waardeer mijn Samuel Drake gifje pls

    UGH < 3


    I live for the applause, you will die for it.

    Boeken voor €3- in de aanbieding... The lord is testing me.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Yes, na bijna een jaar eindelijk die dubstep mix gevonden waardoor ik Alan Walker ontdekte ^^

    // En mijn usb is te klein om de 1200 foto's van mijn mobiel er op te zetten. Huilen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 20:10 ]

    Zoveel fucking haat


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oké, deze docent heeft mijn herkansing duidelijk niet goed gelezen. Hoezo is de methode niet specifiek genoeg? Ik zeg letterlijk dat ik de structurele tekstuele analyse van Bellour gebruik, met een prachtige voetnoot erbij naar de tekst van Bellour (met paginanummers). Vervolgens leg ik dit verder uit door te zeggen naar welke elementen men kijkt bij een structurele analyse en welke elementen in deze specifieke analyse de aandachtspunten zullen zijn met een verklaring waarom juist deze methode past bij deze onderzoeksvraag. Er staat like precies wat ik ga doen en waarom en ik dit doe. En het is een bestaande benoemde methode voor filmanalyse wat logisch is als ik youtube filmpjes analyseer. WTF?! Het is dat ik dankzij de second opinion gewoon voldoende heb en mijn vak heb gehaald, maar dit slaat nergens op en als ik wel onvoldoende had gehad, was ik naar de examencommissie gestapt. Serieus, hoe kan je na het lezen van die tekst niet weten welke methode ik gebruik. Het staat er letterlijk: de structurele tekstuele analyse methode van Bellour. Zo heet het. Dat is de naam. Ugh. Ik ben echt gefrustreerd nu dat ik hier zo mijn best voor heb gedaan en het blijkbaar niet eens goed gelezen is? D:


    Happy Birthday my Potter!

    Mag het gewoon morgen al binnenkomen? D:
    IK WIL DIE HOESJES EN DIE SPORTARMBAND EN MIJN JAS EN-
    Alright, ik verwen mezelf teveel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké, Qing, hup, zet Quizlet uit, ga studeren. (no_chears)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    You're kind of an attention whore.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Metamorphoses schreef:
    Oké, Qing, hup, zet Quizlet uit, ga studeren. (no_chears)

    Ik weet dat het vrij onmogelijk is als je net crewlid bent geworden. Alles wat nieuw is, moet uitgeprobeerd worden. :Y)
    Don't even try x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zie wel wat er gebeurt...

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 20:41 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wow, dat ik die clip nooit helemaal heb gezien, dat was elke minuut waard.


    Rest in Peace, Son of Gondor