• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    Ben ik nou de enige idioot op deze aarde die bij de dokter altijd gewoon dom ja en amen zegt bij alles wat de dokter zegt dat ik moet doen om me beter te voelen en dat ik dan nooit begrijp wat ik werkelijk moet doen want hij geeft dan gewoon verwijsbrieven mee maar weet ik veel, ik ben zeventien, welke stappen komen daarna?? praat me er doorheen rare vent ik weet niks van het leven of van doktersdingen of van enge baarmoederklachten weeS DUIDELIJK


    Nee hoor. Ik heb geen idee of ik het schoen ding aan mijn voet uit mag doen in bed en hoeveel ik precies mag lopen. Of of dit ook echt helemaal niet nat mag worden. Dus ik heb ook weer eens te weinig vragen gesteld bij de arts vandaag :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ben ik ein-de-lijk klaar met werken, wat een half uur langer heeft geduurd doordat ik amper nog kan lopen, gaan ze hier rustig koffie zitten drinken en ik mag erbij staan. Jawel, staan. Met mijn verstuikte enkel en mijn andere voet die nu pijn doet doordat ik slechte gympen aan moet omdat in mijn werkschoenen die enkelbandage niet paste. Hoe-fucking-ra.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Neeeeeeeeeeee mijn scherm id gebarsten.


    What would Emma do?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jeetje, dit gaat ook weer lekker, nondeju zeg. #kutdiscord


    Slightly drunk.

    "In de keuken kun je niet zitten."

    No shit sherlock.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Met trillende vingers een spinnetje doodslaan. But, did it! En nu kriebelt ALLES overal :/


    The Definition of Insanity

    Draaaaama. :c


    What would Emma do?

    Waarom zou je iemand expres willen aanrijden? Ik schrok me de tering toen een of andere knul met opzet zijn fiets in mijn zij beukte


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Waarom zou je iemand expres willen aanrijden? Ik schrok me de tering toen een of andere knul met opzet zijn fiets in mijn zij beukte


    Wacht, wat? O.O Zijn mensen tegenwoordig zo ziek in hun hoofd dat ze opzettelijk mensen aanrijden?


    What would Emma do?

    Au au au. Oké. Lopen is niet goed. Ik kijk morgen wel verder en kruip en hinkel voor nu maar weer naar bed. Geen zin om hem helemaal door te scheuren. Welke idioot loopt er dan ook door met ingescheurde enkelbanden om het zo enkel erger te maken. Wtf is er mis met mij. Oké ik dacht dat het wel mee viel en de pijn wel weg zou trekken. Maar alsnog. Wtf. Dom wicht dat je bent.


    Happy Birthday my Potter!

    Lindemann schreef:
    (...)

    Wacht, wat? O.O Zijn mensen tegenwoordig zo ziek in hun hoofd dat ze opzettelijk mensen aanrijden?


    Ik fietste door een park en er naderden luide tegenliggers. Bijna de gehele groep ging links langs mij en mijn vriendin heen, de voorste jongen slipte expres heel dicht langs haar heen en ik keek daar ook heen omdat ik bang was dat hij zou vallen. Een jongen was echter rechts langs mij gegaan en veranderde toen ineens zijn koers om recht op het middenstuk van mijn fiets in te rijden. Daarbij raakte hij het frame en mijn zij. Gelukkig kon ik miin fiets overeind houden en deed het nauwelijks pijn, maar ik schrok me dood


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Ik fietste door een park en er naderden luide tegenliggers. Bijna de gehele groep ging links langs mij en mijn vriendin heen, de voorste jongen slipte expres heel dicht langs haar heen en ik keek daar ook heen omdat ik bang was dat hij zou vallen. Een jongen was echter rechts langs mij gegaan en veranderde toen ineens zijn koers om recht op het middenstuk van mijn fiets in te rijden. Daarbij raakte hij het frame en mijn zij. Gelukkig kon ik miin fiets overeind houden en deed het nauwelijks pijn, maar ik schrok me dood


    Dat kan ik me voorstellen! Ik heb het een keer voorgehad dat ik naast een vriendin reed (ik rechts, zij links), toen een jongen plots besloot dat het een goed idee was om tùssen ons voor te steken (plek genoeg er naast) en dan naar rechts af te draaien recht voor mijn neus. Ik ben online meestal heel rustig, maar toen heb ik er toch eens goed op beginnen roepen. :') Domme mensen.


    What would Emma do?

    Je kan niet zomaar je zin doordrukken en tegen alle principes van mijn personage ingaan. Zo werkt het gewoon niet. :c


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zat op mijn bed en opeens liep er een grote spin naast mijn hand dus ik sprong weg en plette hem met twee tissues en toen bleek er nOG EENTJE te zijn die in de hoek boven mijn bed zat dus ik probeerde dezelfde aanpak maar raakte hem niet goed en HIJ VIEL en ik trok mijn kussen weg en hij zat eronder en probeerde weg te rennen dus ik duwde weer de tissues erop maar het is niet oké want er zit nu een spinnenvlek op mijn bed eN ER LIGGEN LOSSE DELEN VAN POOTJES
    VAN EEN SPIN
    IN MIJN BED
    fuckfuckfuck ik haat dit ik haat dat ik dacht dat ik daadwerkelijk eens voor vier uur zou kunnen slapen en hOE KOMEN DIE DINGEN HIER WTF
    maarrr ik heb ze wel zelf afgehandeld zonder ouders te wekken, go me
    marrrrrrrr dit was ook serieus een scenario uit nachtmerries ha ha yay losse pootjes
    die ik nu op het tapijt heb geveegd
    shit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan