• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Flazeda schreef:
    (...)

    Die van de Action zijn goedkoop! Zijn van die lekkere gummies.


    Oke! Zal kijken! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klote pillen met hun klote bijwerkingen...


    What would Emma do?

    En nu nog een simpel fruitbakje om mee te nemen naar school en stage :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En weer kan ik pas laat slapen omdat jij maar niet reageert op mijn appje. Tssk, ik ga wel gewoon slapen.

    go to fucking hell


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    PLS FACEBOOK, stop telling me nonsense. Echt, waar halen ze het vandaan?!


    Deep inside, I've never felt alive

    muh al m'n vriendinnen gaan naar james bay but me is not invited ok


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh no depressief gevoel ga weg. De fysieke pijn is al genoeg.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit nog steeds zo vol. Dit is ongemakkelijk...


    Your make-up is terrible

    Mam naar bed gaan biedt geen oplossing. Vanacht was ook vreselijk. Dan heb ik geen afleiding.


    Happy Birthday my Potter!

    Ben ik nou de enige idioot op deze aarde die bij de dokter altijd gewoon dom ja en amen zegt bij alles wat de dokter zegt dat ik moet doen om me beter te voelen en dat ik dan nooit begrijp wat ik werkelijk moet doen want hij geeft dan gewoon verwijsbrieven mee maar weet ik veel, ik ben zeventien, welke stappen komen daarna?? praat me er doorheen rare vent ik weet niks van het leven of van doktersdingen of van enge baarmoederklachten weeS DUIDELIJK


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heerlijk om met mijn vriend over kleding te praten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik haat het als mensen zich niet aan afspraken houden. Vooral als deze afspraken zwart op wit staan, ondertekent zijn en om geld gaan. Er wordt me nu gewoon even 468 euro door de neus geboord. Meh ):


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    Ben ik nou de enige idioot op deze aarde die bij de dokter altijd gewoon dom ja en amen zegt bij alles wat de dokter zegt dat ik moet doen om me beter te voelen en dat ik dan nooit begrijp wat ik werkelijk moet doen want hij geeft dan gewoon verwijsbrieven mee maar weet ik veel, ik ben zeventien, welke stappen komen daarna?? praat me er doorheen rare vent ik weet niks van het leven of van doktersdingen of van enge baarmoederklachten weeS DUIDELIJK


    Willekeurig verhaal van de dag: mijn tandarts was jaren geleden een keer super geschokt dat ik nooit floste, terwijl ze mijn ouders dat vijf keer had aangeraden en mij nog nooit, dus toen wilde ze me een korte demonstratie geven. Ze draaide dat spiegeltje dat altijd boven je hangt als je in die stoel ligt een beetje en vroeg of ik zo goed zicht had op wat ze deed in mijn mond, en ik zei automatisch ja, want hoe eerder je ja zegt, hoe eerder je ervan af bent, maar dat was iets té snel want ik zag helemaal niks en heb vervolgens vijf minuten naar haar pols in de spiegel gestaard en braaf mm-hmm geluidjes gemaakt op de juiste momenten omdat ik niet wilde vertellen dat iK NIKS ZAG toen ik al had gezegd van wel zelfs al had ik dus vervolgens niet echt een idee van wat ze eigenlijk had willen uitleggen.

    Dus anyway. Dom ja en amen zeggen bij dokters, ik meld me aan voor de club. (En beterschap! Het klinkt erg onprettig allemaal. :c )


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik geloof dat ik echt de enige ben met deze mening over Civil War en ik heb het vast gewoon fout als iemand die niets met superhelden heeft het zelfs geweldig vond :/

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 23:21 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor