• Beginpost komt nog, maar bespreek hier de relaties voor de personages!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Poshlost schreef:
    Mia's lijstje:
    Lidia Volkova × Lidia ziet ze als haar beste vriendin, sinds een les in hun eerste jaar zijn ze goed bevriend. Hoewel ze elkaar soms in de haren kunnen vliegen, mede doordat ze beide best op elkaar lijken, komt het altijd wel weer goed.
    Chessa Rosalia de Fiore × Zij en Chessa hebben entige keren het bed gedeeld, verder hebben ze niet veel met elkaar.
    Candice Aylinn Desjardins × Candi en Mia gaan vaak samen sporten en studeren ook wel eens samen. In het weekend gaan ze wel eens samen uit.
    Savannah Ridgeman × Savannah is haar huisgenote, goede vriendin en er is wel enige spanning tussen de twee, mede doordat Savannah nogal avontuurlijk is wat betreft haar seksualiteit.
    Aza Universe Walker × Mia en Aza zijn goede vriendinnen.
    Benjamin Cooper × Mia en Benjamin hebben een gezonde hekel aan elkaar. Een fikse ruzie een tijdje terug, en beide waren te koppig om hun excuses aan te bieden, dus nu blijft het bij dodelijke blikken en geen communicatie.
    Ryder Oliver Smith × Ze heeft twee dates gehad met Ryder, en hoewel die leuk waren, en ze oprecht in hem geïnteresseerd is, is er niks exclusiefs aan de twee.
    Gregor Vaince Cross × Ook Gregor kan Mia niet uitstaan.
    Morrison Fitzgerald Darling × Morrison en Mia hebben elkaar leren kennen bij de LGBTQ club op de campus. Hier zijn ze bevriend geraakt
    Hunter Lodewikus Bell × Mia vindt Hunter echt een schatje, daarom daagt ze hem wel eens uit. Hij is kleiner dan haar, maar heeft een bepaald soort aantrekkingskracht, ze kan er alleen haar vinger niet op leggen. Ze hebben een bepaalde band door een gedeelde haat aan hun vaders.
    Castor Eichenauer × Cas probeert Mia tevergeefs te imponeren, alleen zijn Scorpio mannen meestal niet zo haar ding.
    Finn Arlington × Zij en Finn zien elkaar wel eens in de sportschool of als ze op bezoek is bij huize Aries, ze wisselen nooit veel woorden
    Matías Rafael De La Fuente × Zij en Matias hebben een hekel aan elkaar omdat ze niet met elkaars chaos kunnen leven.
    Joshua Adams Smith × ???

    Finn's lijstje:
    Lidia Volkova × ???
    Chessa Rosalia de Fiore × Hij ziet Chessa als een soort kleine zusje, over de jaren zijn ze redelijk goed bevriend geraakt.
    Candice Aylinn Desjardins × Hij vind Candi een heel mooi meisje, maar is om deze reden ook geintimideerd door haar. Hij ziet haar vaak in de sportschool en probeert een praatje te maken, maar faalt meestal.
    Savannah Ridgeman × ???
    Aza Universe Walker × Hij en Aza hebben eens seks gehad toen Finn ontzettend dronken was. Dit is totaal niet hoe hij is dus hij schaamt zich ook ontzettend, vooral omdat hij en Aza in hetzelfde huis zitten. (dit is dus nog niet zeker)
    Benjamin Cooper × Hij heeft een gruwelijke hekel aan Benji.
    Ryder Oliver Smith × ???
    Gregor Vaince Cross × Gregor mag hij ook niet echt, wegens zijn arrogante trekjes.
    Morrison Fitzgerald Darling × ???
    Hunter Lodewikus Bell × Hunter is een van zijn beste vrienden, ze lijken heel veel op elkaar en spenderen graag tijd met elkaar.
    Castor Eichenauer × ???
    Mia Asrid Thorbjorg × Zij en Finn zien elkaar wel eens in de sportschool of als ze op bezoek is bij huize Aries, ze wisselen nooit veel woorden
    Matías Rafael De La Fuente × ???
    Joshua Adams Smith × ???


    Roept u maar!


    Ik had iets over Finn in Mati's lijstje gezet, ik weet niet of je dat al had gezien c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik had iets over Finn in Mati's lijstje gezet, ik weet niet of je dat al had gezien c;

    Ah nee ik zie het nu, was het helemaal vergeten haha $: Ik zet hem er even bij.


    tya

    Poshlost schreef:
    Mia's lijstje:
    Lidia Volkova × Lidia ziet ze als haar beste vriendin, sinds een les in hun eerste jaar zijn ze goed bevriend. Hoewel ze elkaar soms in de haren kunnen vliegen, mede doordat ze beide best op elkaar lijken, komt het altijd wel weer goed.
    Chessa Rosalia de Fiore × Zij en Chessa hebben entige keren het bed gedeeld, verder hebben ze niet veel met elkaar.
    Candice Aylinn Desjardins × Candi en Mia gaan vaak samen sporten en studeren ook wel eens samen. In het weekend gaan ze wel eens samen uit.
    Savannah Ridgeman × Savannah is haar huisgenote, goede vriendin en er is wel enige spanning tussen de twee, mede doordat Savannah nogal avontuurlijk is wat betreft haar seksualiteit.
    Aza Universe Walker × Mia en Aza zijn goede vriendinnen.
    Benjamin Cooper × Mia en Benjamin hebben een gezonde hekel aan elkaar. Een fikse ruzie een tijdje terug, en beide waren te koppig om hun excuses aan te bieden, dus nu blijft het bij dodelijke blikken en geen communicatie.
    Ryder Oliver Smith × Ze heeft twee dates gehad met Ryder, en hoewel die leuk waren, en ze oprecht in hem geïnteresseerd is, is er niks exclusiefs aan de twee.
    Gregor Vaince Cross × Ook Gregor kan Mia niet uitstaan.
    Morrison Fitzgerald Darling × Morrison en Mia hebben elkaar leren kennen bij de LGBTQ club op de campus. Hier zijn ze bevriend geraakt
    Hunter Lodewikus Bell × Mia vindt Hunter echt een schatje, daarom daagt ze hem wel eens uit. Hij is kleiner dan haar, maar heeft een bepaald soort aantrekkingskracht, ze kan er alleen haar vinger niet op leggen. Ze hebben een bepaalde band door een gedeelde haat aan hun vaders.
    Castor Eichenauer × Cas probeert Mia tevergeefs te imponeren, alleen zijn Scorpio mannen meestal niet zo haar ding.
    Finn Arlington × Zij en Finn zien elkaar wel eens in de sportschool of als ze op bezoek is bij huize Aries, ze wisselen nooit veel woorden
    Matías Rafael De La Fuente × Zij en Matias hebben een hekel aan elkaar omdat ze niet met elkaars chaos kunnen leven.
    Joshua Adams Smith × ???

    Finn's lijstje:
    Lidia Volkova × ???
    Chessa Rosalia de Fiore × Hij ziet Chessa als een soort kleine zusje, over de jaren zijn ze redelijk goed bevriend geraakt.
    Candice Aylinn Desjardins × Hij vind Candi een heel mooi meisje, maar is om deze reden ook geintimideerd door haar. Hij ziet haar vaak in de sportschool en probeert een praatje te maken, maar faalt meestal.
    Savannah Ridgeman × ???
    Aza Universe Walker × Hij en Aza hebben eens seks gehad toen Finn ontzettend dronken was. Dit is totaal niet hoe hij is dus hij schaamt zich ook ontzettend, vooral omdat hij en Aza in hetzelfde huis zitten. (dit is dus nog niet zeker)
    Benjamin Cooper × Hij heeft een gruwelijke hekel aan Benji.
    Ryder Oliver Smith × ???
    Gregor Vaince Cross × Gregor mag hij ook niet echt, wegens zijn arrogante trekjes.
    Morrison Fitzgerald Darling × ???
    Hunter Lodewikus Bell × Hunter is een van zijn beste vrienden, ze lijken heel veel op elkaar en spenderen graag tijd met elkaar.
    Castor Eichenauer × ???
    Mia Asrid Thorbjorg × Zij en Finn zien elkaar wel eens in de sportschool of als ze op bezoek is bij huize Aries, ze wisselen nooit veel woorden
    Matías Rafael De La Fuente × Mati is wat Finn niet is. Ze zijn goed bevriend ondanks hun verschillende karakters, en (vaak tegen zijn wil) wordt Finn meegesleept door hem. Hij heeft Finn geholpen íets meer uit zijn schulp te komen.
    Joshua Adams Smith × ???


    Roept u maar!


    Ik vind het helemaal goed, Aza vind Finn's reactie waarschijnlijk hilarisch


    Remember to be ridiculous.

    Poshlost schreef:
    (...)

    Mia and Finn are there for youuuuu (him) lol.


    wat voor relatie kunnen ze met Joshy hebben :Y)


    ik heb dit overigens snel en grof geschreven

    Candice – friends (?)
    Matias – "aardige mede leerling"
    Gregor -
    Mia -
    Finn -
    Chessa -
    Aza – vriendin (flirt)
    Morrison – Goede vrienden

    want ik ga nu weg en morgen ga ik kijken hoe ik dit kan uitbreiden :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Camhanaich schreef:
    Wat ik nog zoek voor Candice
    - Een soulmate
    - Een male best friend
    - Een fwb/iemand waarmee ze flirt/o.i.d

    (flower)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Met wie moet Cas nog een relatie?

    Ik wil morgen een lijstje maken met wat hij van iedereen denkt en zo, dus even inventariseren. (: Mochten jullie ideeën hebben dan hoor ik het ook nog graag, anders zie ik het morgen onder voorbehoud zelf wel.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Met wie moet Cas nog een relatie?

    Ik wil morgen een lijstje maken met wat hij van iedereen denkt en zo, dus even inventariseren. (: Mochten jullie ideeën hebben dan hoor ik het ook nog graag, anders zie ik het morgen onder voorbehoud zelf wel.


    Ik heb Aza & Morrison. Ik weet niet naar welke relaties jij nog opzoek bent?


    Remember to be ridiculous.

    @SphinxX
    Voor Finn × Joshua maybe goede vrienden? Beide zijn ze wel stille types, en finn zal hem proberen tegen te houden als hij weer eens iets impulsiefs doet hehehe.
    En voor Mia × Joshua zijn beide streng opgevoed dus daar hebben ze wel wat gemeen, en maybe kunnen ze een bepaalde geschiedenis hebben of zo? hehe.


    tya

    Naar van alles eigenlijk, niets specifieks. (:


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Met wie moet Cas nog een relatie?

    Ik wil morgen een lijstje maken met wat hij van iedereen denkt en zo, dus even inventariseren. (: Mochten jullie ideeën hebben dan hoor ik het ook nog graag, anders zie ik het morgen onder voorbehoud zelf wel.


    Zowel Ryder als Hunter


    Bowties were never Cooler

    Mignon schreef:
    Naar van alles eigenlijk, niets specifieks. (:

    Ik had volgens mij nog wat in je gb gezet, maar als je wilt kan ik je ook ff pb'en?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Poshlost schreef:
    @SphinxX
    Voor Finn × Joshua maybe goede vrienden? Beide zijn ze wel stille types, en finn zal hem proberen tegen te houden als hij weer eens iets impulsiefs doet hehehe.
    En voor Mia × Joshua zijn beide streng opgevoed dus daar hebben ze wel wat gemeen, en maybe kunnen ze een bepaalde geschiedenis hebben of zo? hehe.


    Dat lijkt me wel leuk ja. Finn en Joshua zijn dan goede vrienden en Finn kan hem dan iedere keer waarschuwen wanneer Joshy iets slechts gaat doen :') en aangezien Mia ook streng opgevoed is, kan zij misschien een van de weinigen worden die Josh begrijpt als het om "strenge opvoeding" gaat dus da's wel leuk (: wat voor geschiedenis had je in je gedachtes?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nu ik het zo bekijk... Joshy heeft plots veel goede vrienden x') hij is toch geen loner, denk ik :'D

    Wie wilt een haat-relatie hebben met hem? Gheheh


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja, ik ben even volledig het overzicht kwijt, dus ik probeer morgen alles op een rijtje te zetten. :')


    She's imperfect but she tries

    Even grof neer getypt

    Candice – vrienden (brother - sister kind of relationship)

    Matias – "aardige mede leerling"

    Gregor - ?

    Mia - ex

    Finn - goede vrienden (die ene vriend die hem tegenhoud wanneer hij weer iets impulsiefs gaat doen.)

    Chessa - ?

    Aza – vrienden (flirt met hem om Joshua verlegen en nerveus te maken)

    Morrison – Goede vrienden (zijn spontane character choqueert Joshua (': )




    Ik heb een aantal goede vrienden nu, maar wie kan zijn beste vriend zijn? (flower)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 23:45 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••