Matias' relatie lijstje
Huis Aries
— Aza Universe Walker: Hij zal haar wel mogen ^^
— Finn Arlington : Mati en Finn kun je wel goede vrienden noemen, Finn sleurt hem mee overal naartoe en Mati vind het dan ook erg fijn om plezier te kunnen maken met deze jongen.
Huis Gemini
— Lidia Volkova :
— Chessa Rosalia de Fiore : Chessa en Matias zitten voor een grotendeel samen voor enkele vakken en hebben elkaar enorm goed leren kennen. Over de jaren heen zijn ze ook gegroeid tot soulmates en hier en daar gooien ze een flirt naar elkaar toe. Mati vind haar een prachtvrouw maar durft niet echt bekennen dat er misschien andere gevoelens kunnen zijn dan gewoon vrienden. Dit is ook een reden dat hij het gewoon bij flirten laat en af en toe ook met andere meiden flirt om zijn gedachten hiervan te verzetten.
— Candice Aylinn Desjardins : Mati en Candice zijn vrienden en af en toe trekt hij naar haar toe om haar advies te vragen over zijn animaties, juist omdat ze niet veel van kunst kent is ze een eerlijke toeschouwer.
Huis Virgo
— Savannah Ridgeman : De twee zijn flirtbuddies, eens ze eens een praatje met elkaar slaan kunnen ze het beiden niet laten om wat te flirten.
— Mia Asrid Thorbjorg : De twee kun je een soort van Rivalen noemen. Hun karakters botsen met elkaar er erg veel praten ze dan ook niet met elkaar.
Huis Libra
— Hunter Lodewikus Bell :Hij kan het wel vinden met de jongen.
— Morrison Arthur Darling :Hij kan het wel vinden met de jongen.
— ? | SphinxX | ? | ?
Huis Scorpio
— Benjamin Cooper : Ik denk dat het niets zal worden met de twee.
— Ryder Oliver Smith : Ze hebben niet echt iets met elkaar.
— Gregor Vaince Cross : Ook hier denk ik dat het niet zal werken, deels ook omdat Mati flirt met zijn ex :')
— Castor Eichenauer :
Dit heb ik tot nu toe al en zijn ook enkele ideetjes, ik ben enorm inspiratie loos dus als jullie het niet eens zijn of andere ideetjes hebben laat het me dan weten ^^
Ik zoek nog
Een beste vriend/ soulmate:
Iemand die hij soms eens plaagd maar het altijd goed bedoelt
Een vijand, iemand waarmee hij al eens een gevecht mee heeft gehad en dus niet mag :')
Misschien een Ex? Of iemand waar hij in een dronken bui eens iets mee gehad heeft.
[ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 21:58 ]
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH