• Beginpost komt nog, maar bespreek hier de relaties voor de personages!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Hij ook niet. Hij zit zo ver in de kast dat hij ergens halverwege Narnia is.


    Ohw, phahah. :x Well, komt goed. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Ohw, phahah. :x Well, komt goed. ^^


    Greg hoeft zich dus nergens zorgen over te maken, of hij moet naar Narnia komen


    Bowties were never Cooler

    Dit is wat ik tot nu toe aan relaties heb. Als je er niet bijstaat en wel interesse hebt stuur dan even een berichtje.

    Aza

    Mia Asrid Thorbjorg
          Mia en Aza zijn goede vriendinnen.
    Savannah Ridgeman
          Aza beschouwd Sav als een van haar beste vriendinnen ook al hebben ze niet altijd tijd voor elkaar.
    Gregor Vaince Cross
          De relatie tussen Gregor en Aza is er een van wederzijdse haat en nijd. De twee hebben botsende persoonlijkheden die nooit met elkaar op een lijn vielen.
    Hunter Lodewikus Bell
          Hunter en Aza zijn bevriend geraakt omdat hun huizen veel met elkaar omgingen en ze studeren regelmatig samen.


    Morrison
    Hunter Lodewikus Bell
          Hunter is een goede vriend van Morrison. Morrison probeert Hunter een beetje los te schudden en vooral om te laten zien dat seks en biseksualiteit geen big deal hoeven te zijn.
    Mia Asrid Thorbjorg
          Mia en Morrison hebben elkaar leren kennen via de LGBTQIA+ gemeenschap op Heatherville en zijn hier bevriend geraakt.
    Gregor Vaince Cross
          Gregor en Morrison hebben elkaar in hun journalistiek lessen leren kennen en houden allebei van een feestje, ze zijn bevriend geraakt doordat ze elkaar zo vaak tegen kwamen.
    Candice Aylinn Desjardins
          Candi is Morrisons ex-vriendin. De twee pasten erg goed bij elkaar maar waren nog niet klaar voor een serieuze relatie en zijn daarom uit elkaar gegaan, ze zijn nog steeds bevriend.
    Chessa Rosalia de Fiore
          Chessa en Morrison zijn met elkaar bevriend.


    Remember to be ridiculous.

    Poshlost schreef:
    (...)
    Haha yes! Goed, ik schrijf je erbij.

    @Canagan: Gregor is ook wel een arrogante gast, niet? Dan denk ik niet dat hij en finn het gezellig zullen hebben samen, haha (:

    @Camhainach: misschien dat Finn candi wel eens tegenkomt in de sportschool, maar verder niet veel ermee doet sinds hij nogal geïntimideerd is door haar?

    @Raccoon: Ja dat dacht ik ook al toen ik Mati las haha. En voor Finn is hij misschien een goeie, aangezien Mati hem dan het huis mee uit kan sleuren lol.

    Hmmm ja, dat kan wel. Ik snap alleen nier dat er mensen geïntimideerd zijn door haar? :')


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Hmmm ja, dat kan wel. Ik snap alleen nier dat er mensen geïntimideerd zijn door haar? :')

    Verlegen mensen zijn snel geïntimideerd door mooie meisjes, geloof ik haha. Maar Finn voelt zich sowieso snel geïntimideerd


    tya

    Nog mensen voor Ryder of Hunter?


    Bowties were never Cooler

    Poshlost schreef:
    (...)
    Verlegen mensen zijn snel geïntimideerd door mooie meisjes, geloof ik haha. Maar Finn voelt zich sowieso snel geïntimideerd

    Oh! In that case, ik dacht dat iedereen haar een enorme bitch vindt. Terwijl dat totaal niet zo is. :')
    Maar okay, kennen ze elkaar verder wel, van naam zeg maar?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Greg hoeft zich dus nergens zorgen over te maken, of hij moet naar Narnia komen


    Nah, da's veel te ver. ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wie moet nog een relatie met Candice?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Matias' relatie lijstje



    Huis Aries
    — Aza Universe Walker: Hij zal haar wel mogen ^^

    — Finn Arlington : Mati en Finn kun je wel goede vrienden noemen, Finn sleurt hem mee overal naartoe en Mati vind het dan ook erg fijn om plezier te kunnen maken met deze jongen.


    Huis Gemini
    — Lidia Volkova :
    — Chessa Rosalia de Fiore : Chessa en Matias zitten voor een grotendeel samen voor enkele vakken en hebben elkaar enorm goed leren kennen. Over de jaren heen zijn ze ook gegroeid tot soulmates en hier en daar gooien ze een flirt naar elkaar toe. Mati vind haar een prachtvrouw maar durft niet echt bekennen dat er misschien andere gevoelens kunnen zijn dan gewoon vrienden. Dit is ook een reden dat hij het gewoon bij flirten laat en af en toe ook met andere meiden flirt om zijn gedachten hiervan te verzetten.
    — Candice Aylinn Desjardins : Mati en Candice zijn vrienden en af en toe trekt hij naar haar toe om haar advies te vragen over zijn animaties, juist omdat ze niet veel van kunst kent is ze een eerlijke toeschouwer.

    Huis Virgo
    — Savannah Ridgeman : De twee zijn flirtbuddies, eens ze eens een praatje met elkaar slaan kunnen ze het beiden niet laten om wat te flirten.
    — Mia Asrid Thorbjorg : De twee kun je een soort van Rivalen noemen. Hun karakters botsen met elkaar er erg veel praten ze dan ook niet met elkaar.


    Huis Libra
    — Hunter Lodewikus Bell :Hij kan het wel vinden met de jongen.
    — Morrison Arthur Darling :Hij kan het wel vinden met de jongen.
    — ? | SphinxX | ? | ?

    Huis Scorpio
    — Benjamin Cooper : Ik denk dat het niets zal worden met de twee.
    — Ryder Oliver Smith : Ze hebben niet echt iets met elkaar.
    — Gregor Vaince Cross : Ook hier denk ik dat het niet zal werken, deels ook omdat Mati flirt met zijn ex :')
    — Castor Eichenauer :



    Dit heb ik tot nu toe al en zijn ook enkele ideetjes, ik ben enorm inspiratie loos dus als jullie het niet eens zijn of andere ideetjes hebben laat het me dan weten ^^


    Ik zoek nog

    Een beste vriend/ soulmate:
    Iemand die hij soms eens plaagd maar het altijd goed bedoelt
    Een vijand, iemand waarmee hij al eens een gevecht mee heeft gehad en dus niet mag :')
    Misschien een Ex? Of iemand waar hij in een dronken bui eens iets mee gehad heeft.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 21:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zie dat er onwijs veel relaties gemaakt zijn tot nu toe, maar ik hou mijn mond nog even aangezien mijn persoontje nog niet officieel op het lijstje staat :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Raccoon schreef:
    Matias' relatie lijstje



    Huis Aries
    — Aza Universe Walker: Hij zal haar wel mogen ^^

    — Finn Arlington : Mati en Finn kun je wel goede vrienden noemen, Finn sleurt hem mee overal naartoe en Mati vind het dan ook erg fijn om plezier te kunnen maken met deze jongen.


    Huis Gemini
    — Lidia Volkova :
    — Chessa Rosalia de Fiore : Chessa en Matias zitten voor een grotendeel samen voor enkele vakken. De twee zijn goede vrienden en af en toe kan hij het niet laten om met de dame te flirten. Hij kan dan ook niet ontkennen dat hij haar een prachtige dame vind.
    — Candice Aylinn Desjardins :

    Huis Virgo
    — Savannah Ridgeman : De twee zijn flirtbuddies, eens ze eens een praatje met elkaar slaan kunnen ze het beiden niet laten om wat te flirten.
    — Mia Asrid Thorbjorg : De twee kun je een soort van Rivalen noemen. Hun karakters botsen met elkaar er erg veel praten ze dan ook niet met elkaar.


    Huis Libra
    — Hunter Lodewikus Bell :Hij kan het wel vinden met de jongen.
    — Morrison Arthur Darling :Hij kan het wel vinden met de jongen.
    — ? | SphinxX | ? | ?

    Huis Scorpio
    — Benjamin Cooper : Ik denk dat het niets zal worden met de twee.
    — Ryder Oliver Smith : Ze hebben niet echt iets met elkaar.
    — Gregor Vaince Cross : Ook hier denk ik dat het niet zal werken, deels ook omdat Mati flirt met zijn ex :')
    — Castor Eichenauer :



    Dit heb ik tot nu toe al en zijn ook enkele ideetjes, ik ben enorm inspiratie loos dus als jullie het niet eens zijn of andere ideetjes hebben laat het me dan weten ^^


    Ik zoek nog

    Een beste vriend/ soulmate:
    Iemand die hij soms eens plaagd maar het altijd goed bedoelt
    Een vijand, iemand waarmee hij al eens een gevecht mee heeft gehad en dus niet mag :')
    Misschien een Ex? Of iemand waar hij in een dronken bui eens iets mee gehad heeft.
    Iemand die hij af en toe eens om advies vraagt ( over zijn tekeningen etc)


    Gheh, nee, tussen Mati en Gregor zal het dan zeker niet gaan werken. (cat)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SphinxX schreef:
    Ik zie dat er onwijs veel relaties gemaakt zijn tot nu toe, maar ik hou mijn mond nog even aangezien mijn persoontje nog niet officieel op het lijstje staat :Y)


    Ik denk dat Matias en Joshua niet echt een relatie hebben, hij zal hem wel mogen maar meer niet volgens mij ^^

    Canagan schreef:
    (...)

    Gheh, nee, tussen Mati en Gregor zal het dan zeker niet gaan werken. (cat)


    Hehehe :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    SphinxX schreef:
    Ik zie dat er onwijs veel relaties gemaakt zijn tot nu toe, maar ik hou mijn mond nog even aangezien mijn persoontje nog niet officieel op het lijstje staat :Y)


    Ik ga 'm er nu bijzetten, dus grijp je kans :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking