• Beginpost komt nog, maar bespreek hier de relaties voor de personages!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Squib schreef:
    (...)

    Graag, zijn er nog relaties waar je naar opzoek bent?

    Mainly een ex + iets unieks zou wel leuk zijn c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik heb Gregor ook nog openstaan voor relaties, voor wie wil.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik wil graag vrijdag het speeltopic openen. Kan iedereen de rollen voor die tijd afmaken? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Nee, maar ik moet zo al gaan sporten. Dus heb ook niet echt tijd om nu te kijken. Wat zou jij leuk vinden?


    Ik denk dat hij haar erg intimiderend vind, maar misschien is hij voor haar een interessant studieonderwerp


    Bowties were never Cooler

    Mijn lijstje voor Gregor, tot nu toe. Degene die open staan worden op dit moment besproken. Als iemand er niet tussen staat, of er klopt iets niet, geef even een gil. ^^

    II Relaties Gregor II
          • Hunter Lodewikus Bell •
          • Morrison Arthur Darling • Beide heren hebben elkaar leren kennen bij de journalistiekopleiding en zijn sindsdien bevriend geraakt. Eveneens struinen ze zo nu en dan samen enkele feesten af daar ze dit beide graag doen.
          • Benjamin Cooper •
          • Ryder Oliver Smith • Ondanks dat de twee elkaars tegenpolen zijn qua karakter, heeft het een manier weten te vinden dat ze elkaar zijn gaan aanvullen. Sinds dat moment zijn de beide heren dan ook goed bevriend met elkaar.
          • Castor Eichenauer • Beide heren weten het goed met elkaar te vinden. Echter, er zijn momenten waarop de twee aardig weten te botsen wat met name te maken heeft vanwege enkele karakterpunten. Zo kan Gregor zich gruwelijk irriteren aan het feit dat Cas zo nu en dan een hoge pet op heeft van zichzelf.
          • Finn Arlington • Samen met Finn sport Gregor haast elke keer dat hij gaat sporten. De twee liggen goed op één lijn als het aankomt op het sporten zelf en weten het dan ook redelijk goed met elkaar te vinden.

          • Aza Universe Walker • Met deze jonge vrouw is uitermate slecht doordat het tussen hen haast altijd haat en nijd lijkt te zijn. Hun persoonlijkheden lijken te ver van elkaar af te liggen waardoor ze geregeld in de clinch met elkaar liggen.
          • Lidia Volkova •
          • Chessa Rosalia de Fiore • Met deze jonge vrouw heeft Gregor enige tijd een relatie gehad, die uiteindelijk op de klippen liep doordat Gregor te bang was dat hun relatie in de toekomst net zo zou verlopen als het huwelijk van zijn ouders. Te bang om Chessa op dezelfde manier pijn te doen heeft zwaar meegewogen in de beslissing er een punt achter te zetten, evenals dat zijn jaloerse trekken er bij opgeteld werden vanuit Chessa zelf.
    Gregor vindt de jonge vrouw nog altijd even interessant, maar toegeven dat hij nog iets om haar geeft zal hij niet gauw doen. Echter is dit wel te merken wanneer andere mannen zich voor haar lijken te interesseren daar zijn jaloerse kant de kop dan weer opsteekt en hij moeite heeft met het aanzien daarvan.
          • Candice 'Candi' Aylinn Desjardins • Gregor vind het leuk om de blondine te plagen en schroomt zichzelf ook niet om op een speelse manier met haar te flirten.
          • Savannah Ridgeman • Deze wilde, jonge vrouw en Gregor hebben een vriendschap samen die inmiddels aardig diep gaat. Na de jonge vrouw uit de klauwen te hebben gered van een hitsige jongeman heeft Gregor een kant van de brunette leren kennen die vermoedelijk vele niet van haar hebben gezien. Gaandeweg is hun vriendschap dan ook steeds hechter geworden en inmiddels weten ze elkaar blindelings te vertrouwen.
    Savannah is de enige vrouw waarvan Gregor vlot iets aan zal nemen - al zal dit niet altijd even gemakkelijk gaan - en weet hij moeiteloos veel van haar te pikken. Hoewel beide zo nu en dan de grens van het flirten opzoeken zal Gregor ten alle tijden zijn voet bij stuk houden en niet met de brunette tussen de lakens belanden; daarvoor hecht hij teveel waarde aan de band die ze delen en zet hij deze liever niet op het spel.
          • Mia Asrid Thorbjorg • Gregor kan het ook met deze jonge vrouw niet goed vinden, je zult hen dan ook niet gauw samen treffen.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 20:57 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Mijn lijstje voor Gregor, tot nu toe. Degene die open staan worden op dit moment besproken. Als iemand er niet tussen staat, of er klopt iets niet, geef even een gil. ^^

    II Relaties Gregor II
          • Castor Eichenauer • Beide heren weten het goed met elkaar te vinden. Echter, er zijn momenten waarop de twee aardig weten te botsen wat met name te maken heeft vanwege enkele karakterpunten. Zo kan Gregor zich gruwelijk irriteren aan het feit dat Cas zo nu en dan een hoge pet op heeft van zichzelf.
          • Benjamin Cooper •
          • Ryder Oliver Smith • Ondanks dat de twee elkaars tegenpolen zijn qua karakter, heeft het een manier weten te vinden dat ze elkaar zijn gaan aanvullen. Sinds dat moment zijn de beide heren dan ook goed bevriend met elkaar.
          • Morrison Arthur Darling • Beide heren hebben elkaar leren kennen bij de journalistiekopleiding en zijn sindsdien bevriend geraakt. Eveneens struinen ze zo nu en dan samen enkele feesten af daar ze dit beide graag doen.

          • Chessa Rosalia de Fiore • Met deze jonge vrouw heeft Gregor enige tijd een relatie gehad, die uiteindelijk op de klippen liep doordat Gregor te bang was dat hun relatie in de toekomst net zo zou verlopen als het huwelijk van zijn ouders. Te bang om Chessa op dezelfde manier pijn te doen heeft zwaar meegewogen in de beslissing er een punt achter te zetten, evenals dat zijn jaloerse trekken er bij opgeteld werden vanuit Chessa zelf.
    Gregor vindt de jonge vrouw nog altijd even interessant, maar toegeven dat hij nog iets om haar geeft zal hij niet gauw doen. Echter is dit wel te merken wanneer andere mannen zich voor haar lijken te interesseren daar zijn jaloerse kant de kop dan weer opsteekt en hij moeite heeft met het aanzien daarvan.
          • Candice 'Candi' Aylinn Desjardins • Gregor vind het leuk om de blondine te plagen en schroomt zichzelf ook niet om op een speelse manier met haar te flirten.
          • Aza Universe Walker • Met deze jonge vrouw is uitermate slecht doordat het tussen hen haast altijd haat en nijd lijkt te zijn. Hun persoonlijkheden lijken te ver van elkaar af te liggen waardoor ze geregeld in de clinch met elkaar liggen.
          • Mia Asrid Thorbjorg • Gregor kan het ook met deze jonge vrouw niet goed vinden, je zult hen dan ook niet gauw samen treffen.
          • Savannah Ridgeman •



    Lidia staat er niet tussen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Voor Finn zoek ik:
    × Een beste vriend (he needs one)
    × Iemand waar hij een gruwelijke hekel aan heeft
    × Een (mannelijke?) work-out buddy
    × Anything?

    @ Hierboven, je kunt Finn ook in je lijstje toevoegen hehe.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 19:38 ]


    tya

    Canagan schreef:
    Mijn lijstje voor Gregor, tot nu toe. Degene die open staan worden op dit moment besproken. Als iemand er niet tussen staat, of er klopt iets niet, geef even een gil. ^^

    II Relaties Gregor II
          • Castor Eichenauer • Beide heren weten het goed met elkaar te vinden. Echter, er zijn momenten waarop de twee aardig weten te botsen wat met name te maken heeft vanwege enkele karakterpunten. Zo kan Gregor zich gruwelijk irriteren aan het feit dat Cas zo nu en dan een hoge pet op heeft van zichzelf.
          • Benjamin Cooper •
          • Ryder Oliver Smith • Ondanks dat de twee elkaars tegenpolen zijn qua karakter, heeft het een manier weten te vinden dat ze elkaar zijn gaan aanvullen. Sinds dat moment zijn de beide heren dan ook goed bevriend met elkaar.
          • Morrison Arthur Darling • Beide heren hebben elkaar leren kennen bij de journalistiekopleiding en zijn sindsdien bevriend geraakt. Eveneens struinen ze zo nu en dan samen enkele feesten af daar ze dit beide graag doen.

          • Chessa Rosalia de Fiore • Met deze jonge vrouw heeft Gregor enige tijd een relatie gehad, die uiteindelijk op de klippen liep doordat Gregor te bang was dat hun relatie in de toekomst net zo zou verlopen als het huwelijk van zijn ouders. Te bang om Chessa op dezelfde manier pijn te doen heeft zwaar meegewogen in de beslissing er een punt achter te zetten, evenals dat zijn jaloerse trekken er bij opgeteld werden vanuit Chessa zelf.
    Gregor vindt de jonge vrouw nog altijd even interessant, maar toegeven dat hij nog iets om haar geeft zal hij niet gauw doen. Echter is dit wel te merken wanneer andere mannen zich voor haar lijken te interesseren daar zijn jaloerse kant de kop dan weer opsteekt en hij moeite heeft met het aanzien daarvan.
          • Candice 'Candi' Aylinn Desjardins • Gregor vind het leuk om de blondine te plagen en schroomt zichzelf ook niet om op een speelse manier met haar te flirten.
          • Aza Universe Walker • Met deze jonge vrouw is uitermate slecht doordat het tussen hen haast altijd haat en nijd lijkt te zijn. Hun persoonlijkheden lijken te ver van elkaar af te liggen waardoor ze geregeld in de clinch met elkaar liggen.
          • Mia Asrid Thorbjorg • Gregor kan het ook met deze jonge vrouw niet goed vinden, je zult hen dan ook niet gauw samen treffen.
          • Savannah Ridgeman •


    Gil!

    Hunter?

    Poshlost schreef:
    Voor Finn zoek ik:
    × Een beste vriend (he needs one)
    × Iemand waar hij een gruwelijke hekel aan heeft
    × Een (mannelijke?) work-out buddy
    × Anything?


    Hunter? Hij is min of meer even awkward

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 19:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Polovina schreef:
    (...)


    Lidia staat er niet tussen.


    Hadden we al iets besproken? Zoja, dan moet je me even helpen herinneren - mijn geheugen laat me in de steek. :3

    @Poshlost, hadden we al iets voor Finn en Gregor dan? Gosh, ik ben echt een zeef als dat wel zo is.

    @AlecLightwood, any ideas?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Poshlost schreef:
    Voor Finn zoek ik:
    × Een beste vriend (he needs one)
    × Iemand waar hij een gruwelijke hekel aan heeft
    × Een (mannelijke?) work-out buddy
    × Anything?

    @ Hierboven, je kunt Finn ook in je lijstje toevoegen hehe.


    Benji kan wel degene zijn aan wie hij een hekel heeft? He's arrogant as fuck namelijk, haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben overigens voor Benji nog op zoek naar:
    - Een ex (wss is hij dan vreemd gegaan) die hem haaaaaat
    - Een meisje met wie hij regelmatig naar bed gaat


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mt c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Canagan schreef:
    (...)

    Hadden we al iets besproken? Zoja, dan moet je me even helpen herinneren - mijn geheugen laat me in de steek. :3

    @Poshlost, hadden we al iets voor Finn en Gregor dan? Gosh, ik ben echt een zeef als dat wel zo is.

    @AlecLightwood, any ideas?


    We hadden nog niks afgesproken.

    @Ziegler misschien Friends with Benefits met Lidia?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 19:55 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    We hadden nog niks afgesproken.

    @Ziegler misschien Friends with Benefits met Lidia?


    Gezien Gregor fanatiek is met sporten, misschien work-outbuddies?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Poshlost schreef:
    Voor Finn zoek ik:
    × Een beste vriend (he needs one)
    × Iemand waar hij een gruwelijke hekel aan heeft
    × Een (mannelijke?) work-out buddy
    × Anything?

    @ Hierboven, je kunt Finn ook in je lijstje toevoegen hehe.


    Ich habe Chessa. Waarschijnlijk voor de Anything xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered