• Beginpost komt nog, maar bespreek hier de relaties voor de personages!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Ik kijk ernaar uit!


    Dat hoor ik graag! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk dat een tweede praattopic ook nodig gaat worden, haha, deze is richting het einde aan het gaan. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ga pas na maandag kunnen reageren. )=


    She's imperfect but she tries

    Canagan schreef:
    Ik denk dat een tweede praattopic ook nodig gaat worden, haha, deze is richting het einde aan het gaan. :'D


    Haha, ja ik zal die op tijd openen c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mignon schreef:
    Ik ga pas na maandag kunnen reageren. )=


    Misschien kun je Cas een kater laten hebben? Haha dan komt hij pas te laat zijn bed uitgerold.
    Nee just kidding, je kunt altijd inspringen. We zullen er geen dikke spam van maken c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Misschien kun je Cas een kater laten hebben? Haha dan komt hij pas te laat zijn bed uitgerold.
    Nee just kidding, je kunt altijd inspringen. We zullen er geen dikke spam van maken c:
    Hahaha could be. :'D Jullie mogen best iets verzinnen voor 'm, dat ie inderdaad een kater heeft of weet ik het waar is. Dan zal ik 'm na mijn tentamens wel een prachtige entree laten maken. :'D


    She's imperfect but she tries

    Hoe wil je de RPG eigenlijk laten beginnen? ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.

    en hoe zitten het met de lessen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    De RPG zal zich voornamelijk buiten de lessen om afspelen, omdat iedereen anders heel verspreid is en niet veel mensen overeenkomende lessen zullen hebben. De RPG zal meer draaien om activiteiten en zaken rondom de huizen! Studie-uren zijn dan weer iets anders, die kunnen ze altijd samen houden. Ik zal in ieder geval aangeven wanneer er iets speciaals plaatsvindt.

    @ Camhanaich
    Ik wil het laten beginnen op een middag/begin van een avond waarop één van de huizen een feest organiseert. Dit is zo'n feest waar iedereen altijd heengaat, because everyone likes to party. Maar de huizen gaan ook naar andersmans feesten om te kijken hoe ze elkaar weer onderuit kunnen halen of juist kunnen overtreffen. I'll come up with a nice theme & stuff c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    De RPG zal zich voornamelijk buiten de lessen om afspelen, omdat iedereen anders heel verspreid is en niet veel mensen overeenkomende lessen zullen hebben. De RPG zal meer draaien om activiteiten en zaken rondom de huizen! Studie-uren zijn dan weer iets anders, die kunnen ze altijd samen houden. Ik zal in ieder geval aangeven wanneer er iets speciaals plaatsvindt.

    @ Camhanaich
    Ik wil het laten beginnen op een middag/begin van een avond waarop één van de huizen een feest organiseert. Dit is zo'n feest waar iedereen altijd heengaat, because everyone likes to party. Maar de huizen gaan ook naar andersmans feesten om te kijken hoe ze elkaar weer onderuit kunnen halen of juist kunnen overtreffen. I'll come up with a nice theme & stuff c:


    haha yay, ik kan niet wachten ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    De RPG zal zich voornamelijk buiten de lessen om afspelen, omdat iedereen anders heel verspreid is en niet veel mensen overeenkomende lessen zullen hebben. De RPG zal meer draaien om activiteiten en zaken rondom de huizen! Studie-uren zijn dan weer iets anders, die kunnen ze altijd samen houden. Ik zal in ieder geval aangeven wanneer er iets speciaals plaatsvindt.

    @ Camhanaich
    Ik wil het laten beginnen op een middag/begin van een avond waarop één van de huizen een feest organiseert. Dit is zo'n feest waar iedereen altijd heengaat, because everyone likes to party. Maar de huizen gaan ook naar andersmans feesten om te kijken hoe ze elkaar weer onderuit kunnen halen of juist kunnen overtreffen. I'll come up with a nice theme & stuff c:

    Sounds great! Drama vanaf de start dus al? c:
    Kan niet wachten! Oeh feesten met een thema zijn altijd zo leuk, ons examengala had als thema The Roaring Twenties.

    Oh god, het thema is animals.... Ik vond net dit :')
    http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/celebrities/alexis-ren/by-leg-avenue-photoshoot-october-2014/Alexis-Ren:-Love-Culture-Halloween-Costume-Shoot-2014--74-662x945.jpg

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 20:57 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Sounds great! Drama vanaf de start dus al? c:
    Kan niet wachten! Oeh feesten met een thema zijn altijd zo leuk, ons examengala had als thema The Roaring Twenties.


    Ohhh dat is zo cool! Ik houd van themafeestjes, ook al heb ik die nooit *cries* :c


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga morgenmiddag een reactie plaatsen als Lidia, aangezien ik nu te weinig puf heb.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 20:58 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking