• Beginpost komt nog, maar bespreek hier de relaties voor de personages!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Raccoon schreef:
    I like the ideas c:

    Oh en heeft iemand een ideetje wat voor studenten jobs er mogelijks kunnen zijn in de uni? Mati zal waarschijnlijk een job nodig hebben om zijn studie te betalen
    Oké nice haha, want het kwam echt uit het niets.

    Student-assistent! :'D


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Cas gaat die hond zo hard pizza voeren, bier laten drinken, ... whatsoever. Sorry not sorry.


    Gelukkig maar dat Ryder een dierenarts is, dan


    Bowties were never Cooler

    Mignon schreef:
    Cas gaat die hond zo hard pizza voeren, bier laten drinken, ... whatsoever. Sorry not sorry.


    Ach, zolang hij maar geen chocolade geeft toch?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Ach, zolang hij maar geen chocolade geeft toch?


    Er zijn meer dingen die niet goed voor een hond zijn

    Avocado, druiven, suikervervanger

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 17:34 ]


    Bowties were never Cooler

    misschien hebben we een tweede praattopic nodig voordat deze vol gaat zitten :Y) want de gevaar van dat we zonder praattopic gaan zitten is erg dichtbij.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik kom er net achter toen ik mijn relaties aan het schrijven was... Ryder en Joshua hebben dezelde achternaam! Lang verloren broer?! hoe kan dat toeval zijn x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik kom er net achter toen ik mijn relaties aan het schrijven was... Ryder en Joshua hebben dezelde achternaam! Lang verloren broer?! hoe kan dat toeval zijn x')


    Heel makkelijk. Het is een van de meest voorkomende achternamen in Noord America


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Heel makkelijk. Het is een van de meest voorkomende achternamen in Noord America


    Dat wel, alleen vond ik het best grappig dat we precies Smith als achternaam gekozen hadden

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 18:27 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha cute!
    ‘‘She's a beast and so am I’’
    Ik denk dat ik dan ook bijna klaar ben, thank God haha.


    tya


    Joshua Adams Smith
    FROM HOUSE LIBRA

    "I'm not a social person, far from that. But that doesn't mean that I don't like to have some company."


    • Candice Aylinn Desjardins •

    “She’s like a sister to me because she believes in me when I don’t believe in myself.”

    Candice en Joshua zijn vrienden van elkaar. Ze hebben een hechte “broer-zus” relatie wat Joshua wel fijn vind. Josh ziet haar ook echt als een soort zusje die hij liever niet kwijt zou willen raken. Candice is net een beschermengel en beschermt Joshua alsof hij ook echt haar broertje is. En hoewel Joshua het niet laat zien, is hij ook ontzettend beschermend over haar, en dus ook als het gaat over haar vriendschappen met diverse jongens. Maar dit geeft hij niet toe. Joshua weet zelf nog steeds niet hoe het mogelijk is dat deze twee zo goed bevriend geraakt zijn, aangezien Joshua alles behalve een sociale persoon is en nooit veel aandacht besteedde aan andere mensen.
    • Mia Asrid Thorbjorg •

    “Our relationship is like a camera. It is over, but when you look back at it, you can’t help it and smile at the memory.”

    Mia en Joshua hebben voor een korte tijd ge date, maar ze gingen uit elkaar aangezien Mia zich niet wilde gaan bemoeien met de strenge familie van Joshua, die niet wilden dat Joshua wat met Mia te maken zou krijgen. Sinds dien is Mia de ex van Josh geworden, maar bleven ze nog wel vrienden, hoewel Joshua het niet kan laten om hier en daar een aantal blikken naar Mia te werpen, te denken aan hun vroegere tijden en kan hij vervolgens de gevoelens van nostalgia niet verbergen.
    • Aza Universe Walker •

    “Aza is a nice girl, and a friend, yes.. but she still scares the shit out of me when she talks to me like that..”

    Aza en Joshua zijn vrienden, hoewel Aza continu staat te flirten met Joshua. Hij weet niet waarom, maar hij weet wel dat het hem ontzettend ongemakkelijk maakt. Dit heeft hij echter nooit tegen haar gezegd aangezien Joshua nooit zijn meningen hardop verteld. Misschien heeft ze een rede waarom ze zich zo gedraagt? Of het kan ook gewoon zijn omdat ze het leuk vind hoe verlegen Joshua raakt wanneer ze weer met hem flirt. Joshua laat het niet zien, althans, hij probeert het niet te laten zien dat hij simpelweg zijn tong verliest en zich afschuwelijk ongemakkelijk voelt wanneer dit dus weer gebeurd.
    • Matías Rafael De La Fuente •

    “Hey, Matias… I think i know that guy! But.. he probably doesn’t know me.”

    Matias en Joshua hebben wel een aantal keren met elkaar gesproken en de minimale tijd met elkaar doorgebracht waardoor je deze twee niet meteen “vrienden” kan noemen. Ze zien elkaar meer als een “aardige mede leerling” en dat vind Joshua meer dan genoeg. Ze kennen elkaar dus ook niet heel erg, maar genoeg om er van uit te gaan dat Matias een spontane en vriendelijke jongen is die Joshua geen kwaad zal gaan doen. Althans, dat hoopt hij.. aangezien Joshua niet iemand is die mensen al te snel vertrouwd en hun zijn “vriend” noemt.
    • Finn Arlington •

    “Finn is like… this person who tries to protect me from myself. I feel worthless.”

    Finn is een goede vriend van Joshua. Hij helpt Joshua bij bepaalde dingen die hij doet of bepaalde keuzes die hij neemt en soms houd hij hem ook tegen wanneer hij op het punt staat om weer iets impulsiefs te gaan doen. Kort samengevat: Finn is Joshuas tweede brein. Joshua kan best wel alleen ook nadenken, dat is juist zijn specialiteit. Maar wanneer hij ergens vast zit, een probleem heeft of op het punt staat een fatale keuze te gaan nemen, staat Finn klaar om hem te helpen en/of tegen te houden.
    • Morrison Arthur Darling•

    “He’s weird.. but the good kind of weird.”

    Morrison en Josh zijn ook wel vrienden van elkaar hoewel ze niet de meeste tijd met elkaar doorbrengen. Alsnog kunnen ze het best wel goed met elkaar vinden, hoewel de spontane gedrag van Morrison hem niet al te best laat voelen. Maar daar trekt Josh niets van aan. Wat wel belangrijk voor Joshua is het feit dat hij de jongen kan gaan vertrouwen, en dat is alles wat scheelt.
    • Ryder Oliver Smith •

    “I don’t hate you i’m just not necessarily excited about your existence.”

    Ryder en Joshua hebben niet zo vaak met elkaar gepraat, maar ondanks dat kan Josh het niet laten om langer dan 10 minuten in een kamer samen met de jongen te gaan zitten. Hij zou liever gemarteld worden met een pen dan in een groepje zitten met Ryder. Hij weet niet waarom, maar Joshua irriteert zich vaak aan Ryder. Hij weet niet of het door zijn veels te spontane gedrag komt of omdat hij geen een seconde stil kan blijven zitten, maar het lukt simpelweg niet echt met deze twee. Hoe dan ook, Joshua is niet de enige die zo over hem denkt. Zijn ouders zeiden ook voordat hij naar deze plek kwam een aantal honderd keer om mensen als Ryder te gaan vermeiden, wat dus ook handig is om te weten.
    • Hunter Lodewikus Bell •

    “You are my study buddy.”

    Hunter en Joshua zijn hele goede vrienden van elkaar. En dat komt niet alleen door het feit dat de twee best wel veel dingen gemeen hebben, maar ook door het feit dat ze elkaar goed kunnen helpen. Aangezien ze beiden geneeskunde studeren en Joshua schandalig achter loopt, helpt Hunter hem om vooruit te gaan komen waardoor ze vaak samen studeren. Hunter is ook hierom een van de weinige personen die Joshua ook daadwerkelijk vertrouwd en hem als een ware vriend ziet.
    • Benjamin Cooper •

    “i wonder how his head looks like on a stick”

    Haat. Dat is alles wat Joshua voelt wanneer hij Benjamin ziet. Niet dat hij het laat zien. Joshua voelt zelden deze emotie waardoor Benji een levende bewijs is dat hij wonderen kan verrichten met de persoonlijkheid van mensen. Echter is hij eerder bang dan dat hij Benji neer wilt slaan- ook al is dat onmogelijk. Iemand neerslaan. Tenminste, voor Joshua. Hij ontwijkt Benji als de dood; zijn relatie met Benji is zelfs vele maler ergen dan zijn relatie met Ryder. Hij is zijn nachtmerrie en Joshua haat zijn eigen stille en zachte karakter puur omdat hij niet voor zichzelf op kan komen als Benji weer eens met Josh bezig is.
    • Chessa Rosalia de Fiore •

    “Chessa.. a nice girl. It’s not often that I see people like her. I like that.”

    Joshua en Chessa hebben niet zo vaak met elkaar gesproken, maar ondanks dat ziet Joshua meteen dat Chessa een zeer vriendelijke meisje is. Ze doet aardig tegen Josh, en hij doet weer aardig tegen haar. Maar dat is ook echt alles. Verder kent Joshua haar niet zo goed, tenminste, niet genoeg om haar een vriendin te noemen.
    • Lidia Volkova •

    • Savannah Ridgeman •

    • Gregor Vaince Cross •

    • Castor Eichenauer •




    En toen was ik eindelijk klaar met de relaties. De laatste zes personen kent Joshua zo te zien nog niet, dus als iemand nog een relatie wilt, ik ben hier (:
    vinden jullie het goed? Zeg het maar als een bepaalde relatie niet goed staat (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 20:57 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Heb je wellicht een idee voor met Gregor?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Heb je wellicht een idee voor met Gregor?


    Heb jij een idee? Ik heb op dit moment geen inspiratie meer :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omdat ik niet weet of ik vrijdag veel online kan zijn, wil ik het speeltopic eerder openen. Is er iemand op tegen als ik het vanavond doe? Ik verwacht niet dat het een sneltrein wordt, dus als je een (aantal) dag(en) niet kan reageren, zal dat niet erg uitmaken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Omdat ik niet weet of ik vrijdag veel online kan zijn, wil ik het speeltopic eerder openen. Is er iemand op tegen als ik het vanavond doe? Ik verwacht niet dat het een sneltrein wordt, dus als je een (aantal) dag(en) niet kan reageren, zal dat niet erg uitmaken.


    Ik kijk ernaar uit!


    Bowties were never Cooler

    SphinxX schreef:
    (...)

    Heb jij een idee? Ik heb op dit moment geen inspiratie meer :')


    Ik kamp met hetzelfde probleem, misschien dat we het anders gaandeweg de RPG bekijken?

    @Sanne, voor mij is het prima.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'