• hee
    ik lag laatst ene berichtje op een site en daar srond op dat er fans zijn die hebben ingebroken bij de twins.. ik geloofde het niet maar ik denk wel dat een paar uber fans er in staat tot zijn.. Maar ik wil jullie mening weten over de Uberfans. Bijv dat ze tattoos laten zetten van Bill's hoofd. Ik weet ook het is ene sexii hoofd maar dat vind ik wel ene beetje overdreven. ik bedoel het zijn geen goden.. het zijn ook maar jongens maar dus is mijn vraag wat is jullie menig daarover??


    One of the Duo Of Evilness

    mijne staat daar al xD


    One of the Duo Of Evilness

    Tja..dat moeten ze zelf weten maar ik zou het persoonlijk ook wel weird vinden als iemand met een tattoo van mijn kop liep rondliep XD, en inbreken ...tss triest...dat zijn geen fans meer dat zijn gewoon gekken! die kostte wat kost aandacht willen van hun idool...hallo? er is meer dan Tokio Hotel alleen -_- *ahum* Bouw je eigen leven op...en laat die arme TH boys met rust :)

    *daarmee bedoel ik niet stalken*


    It's heavy but you are not the only one

    Idd zij zijn geen Goden dat ben ik XD


    It's heavy but you are not the only one

    XD ghehe XD

    nee hoor ... I'm just kidding

    -_- Joh!


    It's heavy but you are not the only one

    oke da vin ik er egt wel over wie weet zedde zo over 2 jaar een hater en dan loopte daar me die tattoo
    nee danku ikke tog ni ze


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    euhm beetje ERG OVER de top...maarja als zij dat graag willen van die tattoo ik hou ze niet tegen en dat inbreken is triest


    Why don't you break my heart

    Oh die fans die toen hadden gefilmt dat Tom met Scotty zat te kloten?
    Ahw ode aan hun die film was zo lief, maar nu verwijdert door ze, echt lullig _O- Maar like, hoe flikken ze dat, weetje hoeveel camera's daar zijn? Maar het is best ziek ja :3
    Van die tattoo's, maakt het nou uit of je die van Bill neemt of de naam van je vriendje laat zetten? Alletwee achterlijk. *is tegen tattoo's*

    Oh die fans die toen hadden gefilmt dat Tom met Scotty zat te kloten?
    Ahw ode aan hun die film was zo lief, maar nu verwijdert door ze, echt lullig _O- Maar like, hoe flikken ze dat, weetje hoeveel camera's daar zijn? Maar het is best ziek ja :3
    Van die tattoo's, maakt het nou uit of je die van Bill neemt of de naam van je vriendje laat zetten? Alletwee achterlijk. *is tegen tattoo's*

    heb ik geen mening over ;'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    nou, je kunt ook overdrijven. (de fans bedoel ik dan!)
    ze hebben ook nog iets like a prive leven.
    ze zijn wel beroemd maar dat betekent niet dat ze meteen over met wat ze doen of waar ze zijn gestalkt moeten worden.
    ja; k zou ook gek worden als k ze zou zien.. maar dat gaat te ver!
    schijnheiligheidheerst(A)


    it's cool to know nothing.