• Beginpost komt nog, maar bespreek hier de relaties voor de personages!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik ga 'm er nu bijzetten, dus grijp je kans :Y)


    Yay :')


    *kuch* *kuch*

    Oké... Wilt iemand een relatie met Joshua? Hij is momenteel een loner, heeft geen vrienden, geen vijanden, geen buddy, niets. So... any volunteers? (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Yay :')


    *kuch* *kuch*

    Oké... Wilt iemand een relatie met Joshua? Hij is momenteel een loner, heeft geen vrienden, geen vijanden, geen buddy, niets. So... any volunteers? (flower)

    Candice? (flower)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    SphinxX schreef:
    (...)

    Yay :')


    *kuch* *kuch*

    Oké... Wilt iemand een relatie met Joshua? Hij is momenteel een loner, heeft geen vrienden, geen vijanden, geen buddy, niets. So... any volunteers? (flower)


    Ik had iets op de vorige pagina gezet, maar ik plaats het anders hier nog even; Ik denk dat Matias hem wel zal mogen, maar verder niet echt iets speciaals ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Candice? (flower)


    Ik heb haar rol meteen gelezen :') Wat voor relatie kunnen ze hebben? Friends, maybe? (flower)

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik had iets op de vorige pagina gezet, maar ik plaats het anders hier nog even; Ik denk dat Matias hem wel zal mogen, maar verder niet echt iets speciaals ^^


    Ik heb net gelezen dat hij een positieve type is. Joshua kan dat wel gebruiken, eigenlijk :'D friends? of gewoon "een aardige medeleerling"?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Yay :')


    *kuch* *kuch*

    Oké... Wilt iemand een relatie met Joshua? Hij is momenteel een loner, heeft geen vrienden, geen vijanden, geen buddy, niets. So... any volunteers? (flower)


    Ryder of Hunter?


    Bowties were never Cooler

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik heb net gelezen dat hij een positieve type is. Joshua kan dat wel gebruiken, eigenlijk :'D friends? of gewoon "een aardige medeleerling"?


    Dat is ook wel goed c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chessa's relaties tot nu. Schuingedrukt is suggestie. Ik ben de draad een beetje kwijt met alle relaties dus het kan zijn dat ik sommige vergeten ben.

    Aza || nog niks
    Lidia || Chessa vindt het de grap van de eeuw dat Lidia geneeskunde doet terwijl ze niet tegen bloed kan. Hierdoor kan ze haar ook totaal niet serieus nemen.
    Candice || Best female friend. Candice is één van de weinige van het Gemini huis die Chessa uit kan staan. Ze weigert echter om haar Candi te noemen.
    Savannah Ridgeman || nog niks
    Mia || Ze hebben enkele keren de lakens gedeeld, maar that's it eigenlijk.
    Matías || In bespreking
    Finn || In bespreking
    Hunter || hij is eigelijk totaal niet het type waar Chessa mee om zou gaan, maar toch zou ze proberen om hem bij dingen te betrekken, gezien ze hem soms wat eenzaam vindt lijken en ze wilt niet dat mensen zich zo voelen
    Morrison || goede vrienden
    Joshua || nog niks
    Benjamin || Hij flirt met haar en ze vindt hem zeker aantrekkelijk, maar ze gaat niet op zijn geflirt in omdat hij in haar ogen "flirt met alles wat los en vast zit" en ze heeft geen zin om één van de vele te zijn.
    Ryder || nog niks
    Gregor || Ex'en. Ze is eigenlijk nog behoorlijk pissig op hem dat hij het van zijn kant uit wilde maken en daar nooit echt een fatsoenlijke uitleg voor gegeven heeft. Hierdoor reageert ze ook vinniger op hem dan ze op anderen reageert. Ergens denkt ze wel dat het nog wel aan het kunnen zijn tussen hen (als ze zijn jaloersheid had leren te verdragen).
    Castor || Cas is nogal protective over haar en hoewel ze vele momenten heeft waarop ze zich hieraan kan irriteren, vindt ze het ook wel een prettig idee dat er iemand is die voor haar uit kijkt
    Matias || De twee zijn ontzettend close en hij is zeker een van de mensen die het meest dierbaar is voor haar. Inmiddels ziet ze hem eigenlijk wel als meer dan een best friend. Er zijn meerdere redenen waarom ze daar niet te veel aan denken wilt (en er is nog altijd Gregor die soms nog door haar gedachten dwaalt), maar toch flirt ze af en toe met hem, al gaat dit niet altijd bewust.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Raccoon schreef:
    (...)

    Hehehe :Y)


    This means a lot of fun. :Y)

    @SpinxX, ik heb Gregor eventueel ook nog voor je.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Velaris schreef:
    Chessa's relaties tot nu. Schuingedrukt is suggestie. Ik ben de draad een beetje kwijt met alle relaties dus het kan zijn dat ik sommige vergeten ben.

    Aza || nog niks
    Lidia || Chessa vindt het de grap van de eeuw dat Lidia geneeskunde doet terwijl ze niet tegen bloed kan. Hierdoor kan ze haar ook totaal niet serieus nemen.
    Candice || Best female friend. Candice is één van de weinige van het Gemini huis die Chessa uit kan staan. Ze weigert echter om haar Candi te noemen.
    Savannah Ridgeman || nog niks
    Mia || Ze hebben enkele keren de lakens gedeeld, maar that's it eigenlijk.
    Matías || In bespreking
    Finn || In bespreking
    Hunter || hij is eigelijk totaal niet het type waar Chessa mee om zou gaan, maar toch zou ze proberen om hem bij dingen te betrekken, gezien ze hem soms wat eenzaam vindt lijken en ze wilt niet dat mensen zich zo voelen
    Morrison || goede vrienden
    Joshua || nog niks
    Benjamin || Hij flirt met haar en ze vindt hem zeker aantrekkelijk, maar ze gaat niet op zijn geflirt in omdat hij in haar ogen "flirt met alles wat los en vast zit" en ze heeft geen zin om één van de vele te zijn.
    Ryder || nog niks
    Gregor || Ex'en. Ze is eigenlijk nog behoorlijk pissig op hem dat hij het van zijn kant uit wilde maken en daar nooit echt een fatsoenlijke uitleg voor gegeven heeft. Hierdoor reageert ze ook vinniger op hem dan ze op anderen reageert. Ergens denkt ze wel dat het nog wel aan het kunnen zijn tussen hen (als ze zijn jaloersheid had leren te verdragen).
    Castor || Cas is nogal protective over haar en hoewel ze vele momenten heeft waarop ze zich hieraan kan irriteren, vindt ze het ook wel een prettig idee dat er iemand is die voor haar uit kijkt
    Matias || De twee zijn ontzettend close en hij is zeker een van de mensen die het meest dierbaar is voor haar. Inmiddels ziet ze hem eigenlijk wel als meer dan een best friend. Er zijn meerdere redenen waarom ze daar niet te veel aan denken wilt (en er is nog altijd Gregor die soms nog door haar gedachten dwaalt), maar toch flirt ze af en toe met hem, al gaat dit niet altijd bewust.


    Ik vind het prima. Hadden we niet al iets tussen haar en Ryder?


    Bowties were never Cooler

    SphinxX schreef:
    (...)

    Yay :')


    *kuch* *kuch*

    Oké... Wilt iemand een relatie met Joshua? Hij is momenteel een loner, heeft geen vrienden, geen vijanden, geen buddy, niets. So... any volunteers? (flower)


    Mia and Finn are there for youuuuu (him) lol.


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)

    Mia and Finn are there for youuuuu (him) lol.


    He appreciates thaaaat (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Ik vind het prima. Hadden we niet al iets tussen haar en Ryder?


    Niet dat ik weet.

    SphinxX schreef:
    (...)

    Yay :')


    *kuch* *kuch*

    Oké... Wilt iemand een relatie met Joshua? Hij is momenteel een loner, heeft geen vrienden, geen vijanden, geen buddy, niets. So... any volunteers? (flower)


    Ik heb de lieftallige Chessa in de aanbieding :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat ik nog zoek voor Candice
    - Een soulmate
    - Een male best friend
    - Een fwb/iemand waarmee ze flirt/o.i.d

    (flower)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Velaris schreef:
    (...)

    Ik heb de lieftallige Chessa in de aanbieding :Y)


    Enig idee?


    Bowties were never Cooler

    Mia's lijstje:

    Lidia Volkova × Lidia ziet ze als haar beste vriendin, sinds een les in hun eerste jaar zijn ze goed bevriend. Hoewel ze elkaar soms in de haren kunnen vliegen, mede doordat ze beide best op elkaar lijken, komt het altijd wel weer goed.
    Chessa Rosalia de Fiore × Zij en Chessa hebben entige keren het bed gedeeld, verder hebben ze niet veel met elkaar.
    Candice Aylinn Desjardins × Candi en Mia gaan vaak samen sporten en studeren ook wel eens samen. In het weekend gaan ze wel eens samen uit.
    Savannah Ridgeman × Savannah is haar huisgenote, goede vriendin en er is wel enige spanning tussen de twee, mede doordat Savannah nogal avontuurlijk is wat betreft haar seksualiteit.
    Aza Universe Walker × Mia en Aza zijn goede vriendinnen.
    Benjamin Cooper × Mia en Benjamin hebben een gezonde hekel aan elkaar. Een fikse ruzie een tijdje terug, en beide waren te koppig om hun excuses aan te bieden, dus nu blijft het bij dodelijke blikken en geen communicatie.
    Ryder Oliver Smith × Ze heeft twee dates gehad met Ryder, en hoewel die leuk waren, en ze oprecht in hem geïnteresseerd is, is er niks exclusiefs aan de twee.
    Gregor Vaince Cross × Ook Gregor kan Mia niet uitstaan.
    Morrison Fitzgerald Darling × Morrison en Mia hebben elkaar leren kennen bij de LGBTQ club op de campus. Hier zijn ze bevriend geraakt
    Hunter Lodewikus Bell × Mia vindt Hunter echt een schatje, daarom daagt ze hem wel eens uit. Hij is kleiner dan haar, maar heeft een bepaald soort aantrekkingskracht, ze kan er alleen haar vinger niet op leggen. Ze hebben een bepaalde band door een gedeelde haat aan hun vaders.
    Castor Eichenauer × Cas probeert Mia tevergeefs te imponeren, alleen zijn Scorpio mannen meestal niet zo haar ding.
    Finn Arlington × Zij en Finn zien elkaar wel eens in de sportschool of als ze op bezoek is bij huize Aries, ze wisselen nooit veel woorden
    Matías Rafael De La Fuente × Zij en Matias hebben een hekel aan elkaar omdat ze niet met elkaars chaos kunnen leven.
    Joshua Adams Smith × Zij en Joshua hebben een tijdje kort gedate, maar door Joshua's ouders, die Mia een slechte invloed vonden, zijn ze maar uit elkaar gegaan. Ze zijn nog steeds goed bevriend.

    Finn's lijstje:
    Lidia Volkova × ???
    Chessa Rosalia de Fiore × Hij ziet Chessa als een soort kleine zusje, over de jaren zijn ze redelijk goed bevriend geraakt.
    Candice Aylinn Desjardins × Hij vind Candi een heel mooi meisje, maar is om deze reden ook geintimideerd door haar. Hij ziet haar vaak in de sportschool en probeert een praatje te maken, maar faalt meestal.
    Savannah Ridgeman × ???
    Aza Universe Walker × Hij en Aza hebben eens seks gehad toen Finn ontzettend dronken was. Dit is totaal niet hoe hij is dus hij schaamt zich ook ontzettend, vooral omdat hij en Aza in hetzelfde huis zitten. (dit is dus nog niet zeker)
    Benjamin Cooper × Hij heeft een gruwelijke hekel aan Benji.
    Ryder Oliver Smith × ???
    Gregor Vaince Cross × Gregor mag hij ook niet echt, wegens zijn arrogante trekjes.
    Morrison Fitzgerald Darling × ???
    Hunter Lodewikus Bell × Hunter is een van zijn beste vrienden, ze lijken heel veel op elkaar en spenderen graag tijd met elkaar.
    Castor Eichenauer × ???
    Mia Asrid Thorbjorg × Zij en Finn zien elkaar wel eens in de sportschool of als ze op bezoek is bij huize Aries, ze wisselen nooit veel woorden
    Matías Rafael De La Fuente × Mati is wat Finn niet is. Ze zijn goed bevriend ondanks hun verschillende karakters, en (vaak tegen zijn wil) wordt Finn meegesleept door hem. Hij heeft Finn geholpen íets meer uit zijn schulp te komen.
    Joshua Adams Smith ×Finn is Joshua's tweede brein als hij weer eens op het punt staat een verdachte beslissing te nemen. Op zijn beurt helpt Joshua Finn iets meer uit zijn comfort zone te komen. Ze zijn goede vrienden.


    Roept u maar!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 11:15 ]


    tya