• Beginpost komt nog, maar bespreek hier de relaties voor de personages!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Poshlost schreef:
    Voor Mia zoek ik:
    Iemand van Gemini of Scorpio aan wie ze een gruwelijke hekel heeft,
    Iemand waarmee ze al een date of 2 mee heeft gehad, maar waar ze nog niet zeker van is,
    Een beste vriend/vriendin,
    Of een andere suggestie?
    Wellicht Cas? Ik zoek namelijk nog iemand die hij probeert te imponeren, terwijl zij niet bepaald met hem van doen wil hebben.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze hem best wel zal mogen, zeker door hoe easy going hij is. Wat zou hij van haar denken? c:
    Hij zou haar zeker eye-candi vinden. (nerd) We kunnen ofwel de weg in slaan dat hij haar met geen vinger aanraakt en best beschermend over haar is, of dat hij maar al te graag zijn nachten met haar doorbrengt. Of nou ja, eigenlijk alles wat je wilt.


    She's imperfect but she tries

    Canagan schreef:
    (...)

    Ik zie ergens ook best wel een goede vriendschap tussen de twee, ookal zijn ze best verschillend. Het vult toch bepaalde punten weer goed aan.


    Dat zeker. Ze vullen elkaar aan op een goede manier.



    Is er letterlijk geen enkel meisje geinteresseerd in Ryder op een andere manier dan platonisch


    Bowties were never Cooler

    Mignon schreef:
    (...)Hij zou haar zeker eye-candi vinden. (nerd) We kunnen ofwel de weg in slaan dat hij haar met geen vinger aanraakt en best beschermend over haar is, of dat hij maar al te graag zijn nachten met haar doorbrengt. Of nou ja, eigenlijk alles wat je wilt.

    I see what you did there ;) Hmmm, wat lijkt jou leuker? Wat ik vind beide tbh echt heel leuk :Y)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Dat zeker. Ze vullen elkaar aan op een goede manier.



    Is er letterlijk geen enkel meisje geinteresseerd in Ryder op een andere manier dan platonisch


    Dan doen we dat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Misschien Gregor voor het eerste?

    @AlecLightwood, eigenlijk gewoon een neutrale, vriendschappelijk band dus?

    Goed plan (: Hebben ze enige geschiedenis, of mogen ze elkaar gewoonweg niet?


    tya

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Dat zeker. Ze vullen elkaar aan op een goede manier.



    Is er letterlijk geen enkel meisje geinteresseerd in Ryder op een andere manier dan platonisch

    Wellicht Mia, maar je had al een plannetje met haar, toch?
    (er wordt zóveel afgesproken hier, ik zie door de bomen het bos niet meer soms, haha! Ik moet dit ergens opschrijven waarschijnlijk, lol)

    Mignon schreef:
    (...)
    Wellicht Cas? Ik zoek namelijk nog iemand die hij probeert te imponeren, terwijl zij niet bepaald met hem van doen wil hebben.
    .


    Sure!


    tya

    @Poshlost Ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer. Zal even teruglezen

    Misschien dat ze al twee dates hebben gehad, en nu in een ongemakkelijk stadium zijn van onzekerheid, wat tussen hen en een relatie in blijft staan, waardoor ze beiden ook niet 100% trouw zijn aan elkaar, zeker met drank op?

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 17:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik zoek voor Candice nog:
    1. een fwb o.i.d
    2. iemand die ze totaal niet mag door (vul reden in)
    3. een beste vriend(in)
    4. iemand die ze eventueel bijles kan/mag geven
    5. een ex
    6. een drinkbuddy
    7. iets anders?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Oh lol hele hoop gemist. Ik maak mijn rol vanavond af. After that staat Sav in ieder geval open voor een hoop.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    AlecLightwood schreef:
    @Poshlost Ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer. Zal even teruglezen

    Misschien dat ze al twee dates hebben gehad, en nu in een ongemakkelijk stadium zijn van onzekerheid, wat tussen hen en een relatie in blijft staan, waardoor ze beiden ook niet 100% trouw zijn aan elkaar, zeker met drank op?

    Vind ik prima (:


    tya

    Camhanaich schreef:
    Ik zoek voor Candice nog:
    1. een fwb o.i.d
    2. iemand die ze totaal niet mag door (vul reden in)
    3. een beste vriend(in)
    4. iemand die ze eventueel bijles kan/mag geven
    5. een ex
    6. een drinkbuddy
    7. iets anders?

    Mia kan haar drinking buddy wel zijn, aangezien ze ook al samen sporten? Haha.


    tya

    Poshlost schreef:
    Voor Mia zoek ik:
    Iemand van Gemini of Scorpio aan wie ze een gruwelijke hekel heeft,
    Iemand waarmee ze al een date of 2 mee heeft gehad, maar waar ze nog niet zeker van is,

    Een beste vriend/vriendin,
    Of een andere suggestie?


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Mia kan haar drinking buddy wel zijn, aangezien ze ook al samen sporten? Haha.

    Ja sure!


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    Ik zoek voor Candice nog:
    1. een fwb o.i.d
    2. iemand die ze totaal niet mag door (vul reden in)
    3. een beste vriend(in)
    4. iemand die ze eventueel bijles kan/mag geven
    5. een ex
    6. een drinkbuddy
    7. iets anders?


    Misschien dat zij en Ryder een keer perongeluk in bed zijn beland na een feestje met te veel drank? Nu nog wel vrienden zijn, maar dat hetgeen is waar ze het nooit over hebben?


    Bowties were never Cooler

    Poshlost schreef:
    (...)
    Goed plan (: Hebben ze enige geschiedenis, of mogen ze elkaar gewoonweg niet?


    Uhm, wellicht dat ze ooit eens een fikse ruzie hebben gehad en dat het sindsdien niet meer klikt?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'