• VOLLLLLL....

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)

    Meisjes/jonge vrouwen:
    1: Julia Lisa Dragon --> LisaDragonrider
    2: Lynn Swan --> Knorretjuhh
    3: Anna Hope van der Loo --> _AnneFleur_
    4: Sil James --> Undertale
    5: Romy Flavia Salvati --> Poshlost
    6: Gereserveerd door Shairell

    Jongens/ jonge mannen:
    1: Jonas Lynch --> HarryPotter_007
    2: Bran Raven --> Necessity
    3: Ryan Cooper --> Sheen
    4: Albert Svendsen --> IJsvogel
    5: Rick Spencer --> Sans
    6: Randall Bruce Grey --> NeverTouchMe

    Bazin; Clementine Chevalier, iedereen kan haar in zijn of haar stukje gebruiken, maar niemand speelt haar.

    Regels voor het opstellen van jouw personage:
    - Leeftijd: Minimaal 16, maximaal 22
    - Geen perfecte persoonlijkheden
    - Staat er al een karakter dat veel op de jouw lijkt, pas de jouw dan wat aan.

    - Reserveren mag, maar blijft maar vier dagen staan. Heb je na vier dagen nog geen personage ingeleverd dan komt de plek weer vrij!
    - Als alles vol is en er komen nog één of twee aanmeldingen, dan zal ik overwegen nog een extra plekje te maken. Komen er meer dan niet!
    - Alleen ik maak nieuw topics aan!

    Lijstje om in te vullen over je personage:
    - Naam(voornaam+achternaam):
    - Leeftijd+geboortedatum:
    - Woonplaats(in Nederland/België):
    - Uiterlijk(foto mag, maar is niet verplicht):
    - Innerlijk;:
    - Pluspunten/minpunten:
    - Reden waarom hij/zij mee wil doen aan de experimenten:
    - Geschiedenis+familie:


    De brief die allen die uitgenodigd zijn hebben ontvangen:


    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Hier de links naar:
    Het ideeëntopic
    Het praattopic
    Speeltopic: -

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 9:33 ]


    chaos makes the muse

    Necessity schreef:
    XXXXX





    WHO IS THIS GORGEOUS CREATURE?!
    Ik heb zijn naam nodig, zodat ik zijn films/muziek whatever hij doet, kan gaan stalken.


    tya

    Poshlost schreef:
    Hopelijk blijft mijn foto het doen )': Hij gaat steeds weg.


    Hij doet het ;3


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Sheen schreef:
    (...)

    Hij doet het ;3


    Ahh yay gelukkig haha!


    tya

    Mag ik een jongen?


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    ''If it's important, I'll find a way. If not, I'll find an excuse.''

    Naam
    Albert [Noble & Bright, German]
    Svendsen [Son of Svend, Norwegian]
    Leeftijd
    Hij is 19 jaar en viert zijn geboortedag op 12 februari.
    Woonplaats
    Albert woont al zijn hele leven in Aagterkerke, een klein dorpje in Zeeland.
    Uiterlijk
    [fc: Dylan O'Brien] Albert is 1,80 lang en ietwat slungelig gebouwd. Hij heeft een bleke huid en ronde, warmbruine, ogen. Hij geeft weinig om mooie kleren en is dan ook vaak te vinden in simpele shirts, blousejes of vesten. Zolang het maar met een paar jeans en sneakers samengaat. Dat hij eigenlijk veel te lui is om zijn uiterlijk bij te houden is ook te zien aan zijn korte 'buzz cut' haar. Ondanks dat hij meerdere keren te horen heeft gekregen dat hij het langer zou moeten laten groeien, vertikt hij dit omdat korter haar makkelijker is om bij te houden.

    ''Just pretend you're brave, even if you're not, no one can tell the difference.''

    Innerlijk
    Albert oogt in eerste instantie als een rustige en vriendelijke jongen. Zijn behulpzame en positieve karakter komen vrij snel naar boven wanneer je hem leert kennen. Daarnaast is hij heel gevoelig, wat niet altijd in zijn voordeel werkt. Albert is namelijk onzeker en kritisch op zichzelf. Hij wil het iedereen naar de zin maken en is bang om eenzaam te zijn. Dit is ook de reden dat hij vroeger een makkelijk slachtoffer was voor pesterijtjes. Al heeft hij wel geleerd om meer voor zichzelf op te komen. Dit doet hij niet door fysiek tegen iemand te vechten, zo sterk is hij namelijk niet. Hij bijt van zich af door middel van scherpe woorden en cynische opmerkingen, die niet altijd door iedereen gewaardeerd worden.
    Daarnaast beschikt Albert over een grote dosis creativiteit. Geef hem een papier en een potlood en hij kan zich urenlang vermaken. Dit uit zich echter ook in scherpzinnig ideeën en briljante plannen. Hoewel dit behoorlijk handig is in moeilijke situaties, zorgt het er ook voor dat hij tot vervelends toe perfectionistisch kan zijn.
    Albert is christen, zo is hij opgevoed. Je zal hem dan ook nooit horen vloeken en schelden doet hij zelden. Hij houdt zich sterk aan Bijbelse normen en waarden vast, maar oordeelt niet over mensen die daar anders over denken.
    Pluspunten & minpunten
    + || Albert is een echte doorzetter, als hij ergens aan begonnen is maakt hij dat ook af. Hij bied graag een luisterend oor als iemand ergens mee zit en als hij eenmaal om je geeft zal hij niet aarzelen om voor je op te komen.
    - || Soms kan hij gigantisch zeuren als hij het ergens niet mee eens is, zijn koppigheid staat hem dan in de weg. Hij is sceptisch en kan wantrouwig zijn in onbekende situaties.
    Reden van deelname
    Hij wilt het geld gebruiken voor een opleiding.
    Geschiedenis
    Albert is opgegroeid met een oudere broer en een zus die eveneens ouder was dan hij. Zijn vader komt uit Noorwegen, maar zijn moeder is een echte Nederlander. Al zijn hele leven woont hij in Aagterkerke, waar hij elke zondag naar de kerk ging en netjes school bezocht. Dit was echter een ramp. De populaire kinderen maakte met gemak gebruik van zijn zachte karakter en zorgde ervoor dat hij een bloedhekel kreeg aan school. Pas toen hij naar de middelbare school ging kwam daar verandering in. Hij bouwde een klein vriendengroepje om zich heen en ontdekte zijn talent voor tekenen.
    Dit was ook de tijd dat zijn vader, die als militair in Afghanistan werkte, terugkeerde naar huis. Een verwonding aan zijn benen had hem verlamd gemaakt en dwong hem voor altijd in een rolstoel te blijven zitten. Tot overmaat van ramp werd Alberts moeder ontslagen en leefde het gezin alleen nog maar van een uitkering. Alberts droom om naar de kunstacademie te gaan viel in duigen, ze zouden net niet genoeg geld hebben voor de peperdure opleiding.
    Tot hij de brief ontving.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 16:34 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Poshlost schreef:
    (...)

    WHO IS THIS GORGEOUS CREATURE?!
    Ik heb zijn naam nodig, zodat ik zijn films/muziek whatever hij doet, kan gaan stalken.


    Ben Barnes... I guess..


    chaos makes the muse

    Poshlost schreef:
    (...)

    WHO IS THIS GORGEOUS CREATURE?!
    Ik heb zijn naam nodig, zodat ik zijn films/muziek whatever hij doet, kan gaan stalken.


    Mijn fc staat gewoon vermeld hoor :p


    IK ZIE DYLAN O'BRIEN!!! ^-^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik zal Clementine Chevalier ook even uitwerken!


    chaos makes the muse

    Naam: Clementine Chevalier

    Leeftijd+geboortedatum: 31, 4 november 1985

    Woonplaats: Chevalier experimenten, Nederland

    Uiterlijk: Halflang stijl blond, bijna wit, haar. Felblauwe ogen. Ze is 1.75 en heeft een slanke bouw. Ze oogt op het eerste gezicht vriendelijk tot je haar beter leert kennen, oftewel als je al zit opgesloten...


    Innerlijk: ze is slim en keihard. Ze blijft over het algemeen zeer kalm, maar als ze een woedeuitbarsting heeft ben je liever aan de andere kant van de wereld.

    Pluspunten: ze is slim en zeer kalm
    Minpunten: ze is gemeen en kil

    Reden waarom ze de jongeren in de fabriek laat werken: de programma's die ze maakt zijn illegaal en erg gevaarlijk. Niemand mag er achter komen.

    Geschiedenis: Clementine had op haar 24ste 2 kinderen en een man, allen zijn omgekomen in een brand in huis. Clementine heeft zich altijd schuldig gevoeld omdat zij toen niet thuis was. Sindsdien keert ze zich tegen de wereld.

    Familie: Vader: Pierre Chevalier
    Zusje: Chiara Chevalier


    chaos makes the muse

    En we hebben en praattopic!
    Klik hier!


    chaos makes the muse

    Kan ik de laatste jongen reserveren?

    [Edit: Ik ga waarschijnlijk niet mee kunnen doen aangezien ik niet erg veel online ben en dan kan een ander die wel actief is beter meedoen en hebben jullie er meer aan]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 10:09 ]


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Sans schreef:
    Kan ik de laatste jongen reserveren?

    [Edit: Ik ga waarschijnlijk niet mee kunnen doen aangezien ik niet erg veel online ben en dan kan een ander die wel actief is beter meedoen en hebben jullie er meer aan]


    Zal ik hem reserveren en erbij zetten dat we nog iemand zoeken, dat he dan samen een rol hebt


    chaos makes the muse

    Randall Bruce Grey



    Naam:
    Randall: Schild, wolf.
    Bruce: Uit Brieuse, Frankrijk. Zijn opa en oma zijn Frans.
    Grey: Grijs.

    Leeftijd:
    Randall is 19 jaar. Hij is geboren op 4 november 1996. Hij word dit jaar nog 20, op 12 oktober.

    Woonplaats:
    Hij woont ergens in het centrum van Rotterdam, Nederland.

    Uiterlijk:
    Randall heeft bruin haar en bruine ogen. Hij is erg lang, en ook wel gespierd, waardoor de meesten nogal eens tegen hem opkijken, letterlijk en figuurlijk.
    Faceclaim: Baptiste Giabiconi

    Innerlijk:
    > Egoïstisch
    > Liever lui dan moe
    > Slim
    > Intimiderend
    > Gewend om bewonderd te worden
    > Toch wel een beetje lief
    > HAAT Clementine
    > Player
    > Verwend
    > Kan niet tegen zijn verlies
    > Zal alles doen om iemand te troosten


    Pluspunten:
    > Hij is er heel goed in om mensen om zijn vinger te winden en
    > Spelletjes met ze te spelen.

    Minpunten:
    > Randall word niet graag tegengesproken.
    > Hij denkt er niet vaak aan dat hij met zijn woorden iemand zou kunnen kwetsen.


    Reden waarom hij mee wil doen aan de experimenten:
    Hij vind zijn ouders over beschermend en het aanzicht van zo veel geld leek hem wel leuk, als je snapt wat ik bedoel.

    Familie:
    Moeder: Alyssa Grey
    Vader: Anthony Grey
    Zusje: Ariana Grey. Volgens Randall is ze een afschuwelijke wesp.

    Geschiedenis:
    Randall werd altijd enorm voorgetrokken door zijn ouders. Alyssa en Anthony deden alsof hun neus bloedde voor de verkeerde dingen die hij deed, en daarom heeft hij ook weinig geleerd van zijn talrijke bezoekjes aan het politiebureau.
    Hij hield van joyriden, ramen ingooien, graffiti spuiten, enz.
    Of hij van zijn bezoekje aan de Fabriek zal leren is nog maar de vraag.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 20:53 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Zal ik hem reserveren en erbij zetten dat we nog iemand zoeken, dat he dan samen een rol hebt


    Als je dat kan doen zou het fijn zijn. Als we niemand vinden kan je de rol weer openstellen.


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."


    En dit is dan mijn uiterlijk van iemand random op het internet