• Zoals jullie weten ben ik altijd heel creatief bezig. Vandaag heb ik random kralen gekocht en ben ik een ketting gaan maken. Dat heb ik nooit eerder (serieus) gedaan. Eigenlijk was dit setje voor "kinderen" (er stond happy kids op). :') Maarja dit is het resultaat. Wat vinden jullie? Zouden jullie zoiets kunnen kopen haha? :'D



    Terwijl ik wiskunde examen maakte, kocht mijn moeder dit voor me!:



    Ik heb inmiddels een tweede ketting gemaakt met echte amethist stukjes!:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 0:08 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ik draag nooit kettingen, maar ik vind het wel leuk! Het ziet er in ieder geval niet "kinderachtig" uit. De kleuren zijn mooi. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahaha gaaf^^ ik maakte vroeger veel kettingen maar raakte ze altijd kwijt. En ik droeg ze nooit, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Square schreef:
    Ik draag nooit kettingen, maar ik vind het wel leuk! Het ziet er in ieder geval niet "kinderachtig" uit. De kleuren zijn mooi. ^^


    Haha dankje! Nee vind ik ook niet. De kralen zitten vast aan een ijzerdraadje en er zit een echte sluiting aan. Ik heb er veel moeite mee gehad (aangezien alle kralen 1000 keer vielen en ik opnieuw moest beginnen), maar uiteindelijk is het een soort van gelukt. Voor alles een eerste (en misschien laatste XD) keer!


    The sun will rise and we will try again.

    GiIderoy schreef:
    Hahaha gaaf^^ ik maakte vroeger veel kettingen maar raakte ze altijd kwijt. En ik droeg ze nooit, hahaha


    Heyy dankjee ^^ Haha same maar ze waren ook niet echt bepaald geweldig XD


    The sun will rise and we will try again.

    Leuk gedaan!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik draag eigenlijk amper kettingen, maar als ik er draag, zijn het simpele en sobere kettingen. Dus ik zou dit zelf nooit dragen, maar dat wil niet zeggen dat het niet mooi is. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Square schreef:
    Ik draag nooit kettingen, maar ik vind het wel leuk! Het ziet er in ieder geval niet "kinderachtig" uit. De kleuren zijn mooi. ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Schouwer schreef:
    Leuk gedaan!


    Dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    Scandal schreef:
    Ik draag eigenlijk amper kettingen, maar als ik er draag, zijn het simpele en sobere kettingen. Dus ik zou dit zelf nooit dragen, maar dat wil niet zeggen dat het niet mooi is. =)


    Die zijn ook leuk. Ik heb nogal een brede stijl haha. Dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    Darcia schreef:
    (...)


    Dankje (:


    The sun will rise and we will try again.

    Wat leuk! Ik ben ook begonnen met een ketting, met kralen uit de grote voorraad van m'n moeder, maar momenteel ligt het project al een paar maanden stil :') Waarom wilde ik gelijk een perfecte ketting..

    Krull schreef:
    Wat leuk! Ik ben ook begonnen met een ketting, met kralen uit de grote voorraad van m'n moeder, maar momenteel ligt het project al een paar maanden stil :') Waarom wilde ik gelijk een perfecte ketting..


    Dankje! Ahw ja inderdaad :c


    The sun will rise and we will try again.

    Sieradenhouder ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind 'm heel mooi, ook met die sieradenhouder!


    26 - 02 - '16

    Wauw, met die sieradenhouder ziet ie er echt supertof uit! Dan zie je het ook gelijk wat 'scherper' dan op de andere foto's. Heel mooi!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly