• Hallo daar internetbezoekers,

    Daarnet was ik even door mijn oude topics aan het scrollen en ik vond de opdracht 'noem één filmtitel die je seksleven beschrijft'. Nou vond ik dat wel grappig, maar ook wel een beetje banaal (haha nee hoor, maar ik dacht, we doen een keer wat anders) dus ik dacht, dat doen we nog een keer, maar dan anders.

    Mijn idee was nu: noem één (of twee, of meerdere, fuck keuzestress) filmtitel die je dag omschrijft!
    Over vandaag. En als je dit topic morgen leest, dan die dag.

    MAAR GOED. Noem dus een filmtitel die je dag omschrijft. Series mogen ook wel.
    Vandaag, maar als je morgen ineens er een weet mag dat ook.
    Mag ook morgen én vandaag.
    Of geen van beiden en overmorgen.



    (fish)

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 20:06 ]


    Tijd voor koffie.

    Is het nu de bedoeling dat je elke dag een film titel post die je dag omschrijft?

    Hm, hoeft niet elke dag natuurlijk. Maar gewoon op het moment.

    Wacht, ik zet het er duidelijker in.


    Tijd voor koffie.

    Het meisje in de trein van Paula Hawkins. (Oké ik was met de auto, maar laten we dat achterwege laten.)

    Ik ben vandaag van Friesland naar Overijsel naar Duitsland naar Overijssel en weer naar Friesland gereden. 2 uur heen, 2 uren in Overijssel gewacht en toen naar Duitsland voor een uur en weer 2 uur terug rijden naar Friesland. Om precies te zijn heb ik vandaag 322 km gereden.Tijdens het wachten las ik Slaap van Lars Kepler, wat een thriller is, dus vandaar dat ik Het meisje in de trein wel toepasselijk vond. (En ja ik ben kapot)

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 20:07 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Disaster Movie (ik had nogal een rampzalige dag)


    26 - 02 - '16

    De mijne is dan: Squeal like a pig. xD
    Fucking dead by daylight.

    Monochopsis schreef:
    Disaster Movie (ik had nogal een rampzalige dag)


    Ah, balen. :\
    Hopelijk dat hij morgen dan beter is.

    Scribe schreef:
    Het meisje in de trein van Paula Hawkins. (Oké ik was met de auto, maar laten we dat achterwege laten.)

    Ik ben vandaag van Friesland naar Overijsel naar Duitsland naar Overijssel en weer naar Friesland gereden. 2 uur heen, 2 uren in Overijssel gewacht en toen naar Duitsland voor een uur en weer 2 uur terug rijden naar Friesland. Om precies te zijn heb ik vandaag 322 km gereden.Tijdens het wachten las ik Slaap van Lars Kepler, wat een thriller is, dus vandaar dat ik Het meisje in de trein wel toepasselijk vond. (En ja ik ben kapot)


    Hahah, kan ik me voorstellen. Ik had dat gisteren. Ik was echt afwisselend in Den Bosch, Amsterdam, Utrecht, Arnhem en everywhere. Aan het einde van de avond had ik 'm wel flink zitten.

    Yrden schreef:
    De mijne is dan: Squeal like a pig. xD
    Fucking dead by daylight.


    Lekker excentrieke keuze. :Y)

    Ik ga voor mezelf voor Falling in love (ik heb mezelf weer flink in de nesten gewerkt), of Dazed and Confused, omdat ik een beetje veel moet doen nog.


    Tijd voor koffie.

    Geen inspiratie dus ik ga maar voor Jurassic World, aangezien ik al de hele dag ARK speel :Y)

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 20:54 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Saw, omdat ik hartstikke ongesteld ben. (cat)

    Wheatley schreef:
    Geen inspiratie dus ik ga maar voor Jurassic World, aangezien ik al de hele dag ARK speel :Y)


    Ik denk dat het in ieder geval er niet eentje is die veel andere mensen ook zullen kiezen om hun dag te beschrijven. :Y)

    Greyisms schreef:
    Saw, omdat ik hartstikke ongesteld ben. (cat)



    Tijd voor koffie.

    De week voelt tot nu toe aan als Titanic. Gelukkig vaar ik na vandaag een verlengd weekend in! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mtt


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    The nutty professor (vanwege m'n werkzaamheden momenteel)


    26 - 02 - '16

    Vandaag is definitely Procrastination.


    Tijd voor koffie.