• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR MENSEN


    Slightly drunk.

    Ik wil geen vis eten ffs. Thanks dat jullie ook aan mij denken, fuck off zeg.


    26 - 02 - '16

    "Qing, stop eens met steeds te denken dat we afspreken zonder jou."

    Ah, is dat dan niet? :') want vorige week zat ik anders wel alleen op school omdat jullie blijkbaar allemaal hadden afgesproken om iets te gaan eten
    vorige week zaten jullie ook samen op een quiz zonder mij lol en nee, jullie hebben me ook niet uitgenodigd voor Tramalant :') oh en much fun dat jullie blijkbaar ook allemaal naar Rock Werchter gaan?

    noemen zich vriendinnen, begrip zit hoog, dankjewel om me deze middag trouwens uit te lachen en te vernederen, ik vond het geweldig much

    wait nvm ik ben weer degene die overdrijft

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 16:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil eten en me normaal voelen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Koppijn. Maar gelukkig is de dag voorbij. Tijd voor GoT en Penny Dreadful.

    lol whatever hahahaha gelek iemand om me geeft HAHHA jokesss


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kan en ga niet elke 5 minuten mijn broertje helpen met zijn stageverslag dat hij morgen moet inleveren, waar hij al ruim een maand de tijd voor heeft gehad. (cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    blijkbaar is de pure waarheid zeggen naar je leerkracht een nota waard wegens onbeschoftheid .-. btch get off my case


    Heaven is a place that we all have

    Bankhangen i love it.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb het gevonden :D:D


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Mijn lichaam twijfelt erg tussen misselijkheid en honger. Dude, kies eentje en blijf me niet zo besluiteloos treiteren dank u


    Slightly drunk.

    Zijn 4 boeken genoeg voor zes weken?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    een voorbeeldje van adnane op school:

    leerkracht: je bent heel arrogant bezig
    me: *denkt: 'ik ga je zo dadelijk klappen'*
    leerkracht: rol nIET ZO MET JE OGEN ADNANe.
    me: *denkt: wtf*
    leerkracht: rol jE NOG STEEDS MET JE OGEN?!
    me: JESUS IK HEB HET VERSTAAN
    leerkracht: waT ZEI JE DAAR GEEF JE AGENDA


    Heaven is a place that we all have

    Super voor je dat je blij bent, maar ik ben het dus niet dankzij jou, dus je blijft maar beter even uit mijn buurt en het boeit me geen fuck dat ik nu als een klein kind klink.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."