• Ja, dat is echt zo en ik kreeg weer een lang verhaal erover net bij het eten. Uiteindelijk gingen mijn ouders dus mee met haar en mijn oom om haar weg te brengen naar de camping bij mijn vaders oom en tante.
    Mijn moeder had broodjes meegenomen en tomaat, komkommer, rosbief, ham, die dingen. Ze legt dus een héle grote komkommer op tafel en mijn vaders tante kijkt er zo naar. Dan zegt ze: Ja, die van 'insert name oom vader' werkt niet meer zo goed, die moet ik al een tijdje missen. Het is toch wel een gemis hoor. Nou, mijn moeder helemaal in een deuk en na het eten was nog de helft van die komkommer over. Toen heeft mijn moeder hem aan haar gegeven en gezegd: Deze is voor u, die kan u heel erg goed gebruiken.
    Had ze tenminste ook nog iets leuks daarzo in plaats van het gezeik van mijn gestoorde oma.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 12:46 ]


    Your make-up is terrible

    Hahaha. Dat lijkt me inderdaad heel wat grappiger dan gezeik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Snap er geen sikkepitje van na drie keer lezen


    Physics is awesome

    Hahaha geniaaall


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Eyes schreef:
    Snap er geen sikkepitje van na drie keer lezen


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eyes schreef:
    Snap er geen sikkepitje van na drie keer lezen

    Me neither.;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eyes schreef:
    Snap er geen sikkepitje van na drie keer lezen

    Feel the same way! dat blauwe is irritant


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dirty haha.


    SLOAN.

    Sherlockshit schreef:
    (...)
    Feel the same way! dat blauwe is irritant


    Ik ben eraan gewend, dat doe ik altijd. Eerst deed ik dat met rood, dat was ook wel leuk.

    Maar kan iemand even uitleggen wat ze nou bedoelt?

    Ik snap dat die tante iets zei over die komkommer en nog iets wat niet echt gepast is om te zeggen in een gezelschap


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik ben eraan gewend, dat doe ik altijd. Eerst deed ik dat met rood, dat was ook wel leuk.

    Maar kan iemand even uitleggen wat ze nou bedoelt?

    Ik snap dat die tante iets zei over die komkommer en nog iets wat niet echt gepast is om te zeggen in een gezelschap


    Ze kreeg een lang verhaal te horen tijdens het eten over haar oma. Haar oduers gingen mee met haar oma en haar oom om haar weg te brengen naar de camping.
    Haar moeder had broodjes meegenomen en had blijkbaar ook een komkommer die ze op tafel left.
    Oma says inappropriate thigns about cucumber, mother gives half the cucumber as compensation for her husband.

    Of zoiets. (cat)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 13:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    :P waar komkommer wel niet goed voor zijn!!


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Morgenstern schreef:
    Dirty haha.


    26 - 02 - '16

    Morgenstern schreef:
    Dirty haha.

    Wow, coole oma! Mijn oma gaat nog elke week naar de sportschool. En mijn opa heeft sms, FB en twitter. xD

    Oh ja nu snap ik het :'D


    -

    Morgenstern schreef:
    Dirty haha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.