• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:05 ]

    EEN YOUTUBER HEEFT GEREAGEERD OP MIJN REACTIE OP MIJN VIDEO OMFG I'M CRYING


    Slightly drunk.

    Ik wil even iedereen bedanken die op mijn berichtje reageerde of mij een bericht stuurde. Jullie zijn stuk voor stuk geweldig, ik houd van jullie <3


    26 - 02 - '16

    Jerker schreef:
    EEN YOUTUBER HEEFT GEREAGEERD OP MIJN REACTIE OP MIJN VIDEO OMFG I'M CRYING


    WIE WIE WIE WIE WIE O.O


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    *krak* dat was mjn hart

    dat brak #SADofniet


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga maar een poging tot slapen doen
    Al verwacht ik er weinig van met al die spanning in mijn lichaam


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik zou het apprecieëren als mensen niet om een uur s nachts op mijn bel duwen. :W


    What would Emma do?

    Twee uur 's nachts is natuurlijk de prime time om te schrijven leT'S GO


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    IK HEB NET CIVIL WAR GEZIEN en ik zal niets spoilen maar gb me mensen IK HEB ZOVEEL EMOTIES HIEROVER ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yes yes, ik ga straks naar Rhodos.
    Ik heb der zoveeeeeel zin in!^^
    Dus hierbij
    Bye bye peeps, ik ben Qloos tot vanavond, crying :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lag Q er nou zo lang uit? Gebeurd wel vaak de laatste tijd..

    // Alles is een beetje aan het draaien voor nijn ogen. Ben benieuwd of ik het ga redden op stage zonder flauwvallen..

    Square schreef:
    IK HEB NET CIVIL WAR GEZIEN en ik zal niets spoilen maar gb me mensen IK HEB ZOVEEL EMOTIES HIEROVER ;-;


    IK GA MORGEN AVOND MAAR HET IS TOCH GEEN MARATHON D: Ik zal wel in je GB komen hangen als het nodig is.

    // Ik ben echt ziek en ik moet een presentatie gaan geven. Fuck my life... :W


    What would Emma do?

    You don't know how much I love you, but after last night I don't know what to do or say anymore because it only seems to get worse. I'm really hurt but I really don't know what to do anymore...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Angewomon schreef:
    Lag Q er nou zo lang uit? Gebeurd wel vaak de laatste tijd..

    // Alles is een beetje aan het draaien voor nijn ogen. Ben benieuwd of ik het ga redden op stage zonder flauwvallen..


    Ik was er heilig van overtuigd dat het aan mijn mobiel lag... :')


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    IK HEB NET CIVIL WAR GEZIEN en ik zal niets spoilen maar gb me mensen IK HEB ZOVEEL EMOTIES HIEROVER ;-;

    Omygawddddd
    Ik wou dat ik er al over kon praten maar ik zie m morgenavond pas

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Ik was er heilig van overtuigd dat het aan mijn mobiel lag... :')

    Helaas (:
    Ik check altijd meteen andere sites en die konden wel geladen worden.

    // ehh, bij nader inzien denk ik dat ik vandaag wel eens kan gaan flauwvallen. Ik zak nu steeds even kort weg, als een soort schokje.

    // het heeft vannacht gevroren. Het wordt echt weer winter (yeah)

    [ bericht aangepast op 28 april 2016 - 8:14 ]