• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:05 ]

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Op zich is het ook niet heel belangrijk waar het deze keer over gaat en zeker niet iets dat we nu hier moeten gaan bespreken. Het is namelijk ook zeker in zijn algemeenheid bedoeld, want het is iets dat terug blijft komen en dat gewoon niet zou moeten gebeuren. Quizlet moet een gezellige plek zijn waar iedereen zich veilig moet voelen zichzelf te zijn en zichzelf te uiten c:


    Tja, dat moet het zijn, maar zo voelt het vaak niet ;')

    Maar goed, ik vroeg ook niet of er over gesproken moest worden, ik vroeg me af waar het dit keer om ging. Het kwam zo uit het niet en ik heb nergens iets gezien, vandaar. Meer niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Asfghjlksl morgen op vakantie en ik heb er zo veel zin in.
    En ugh nu kan ik niet slapen terwijk ik wil dat het zo snel mogelijk morgen is haha :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Tja, dat moet het zijn, maar zo voelt het vaak niet ;')

    Maar goed, ik vroeg ook niet of er over gesproken moest worden, ik vroeg me af waar het dit keer om ging. Het kwam zo uit het niet en ik heb nergens iets gezien, vandaar. Meer niet.


    Als degenen die weten waar het over gaat het uitleggen, wordt het hier besproken en dat is juist niet de bedoeling. De mensen om wie het gaat ditmaal, weten dat wel. Het kwam in ieder geval zeker niet uit het niets. Ik begrijp je nieuwsgierigheid naar wat er aan de hand is wel, though.


    Happy Birthday my Potter!

    Krolock schreef:
    Het voelt echt telkens als thuiskomen zodra ik een HP film kijk. Geldt ook voor LotR trouwens. Gotta love those movies.


    Dit klinkt echt zo ongelooflijk bekend. Bij mij heeft de muziek alleen al echt dat effect. Ik word er altijd zo rustig van.


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Dit klinkt echt zo ongelooflijk bekend. Bij mij heeft de muziek alleen al echt dat effect. Ik word er altijd zo rustig van.


    HP is leven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké computer, ing, wat het probleem ook mag zijn, ik probeer dingen voor mijn studie aan te schaffen. Het is zeer frustrerend als je niet meewerkt -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Jeremy Renner is echt zo knap, niet normaal. O,O


    What would Emma do?

    I will freaking MURDER YOU.


    kindness is never a burden.

    "Pas toen hij weer in bed lag, besefte Harry dat Perkamentus misschien niet helemaal de waarheid had gesproken. Maar het was dan ook een vrij persoonlijke vraag geweest, dacht Harry terwijl hij Schurfie van zijn kussen duwde."

    Wtf Peter... Wat deed je op Harry's kussen?:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kan ik me eens beter voelen ofzo? Ik ben wel een beetje zat van depressief zijn zo langzamerhand. Ik heb deze fucking depressie al sinds fucking oktober 2015!

    Oké, moet ik nu gewoon een random foto opsturen van mijzelf of.... WAAROM IS DEZE INSTRUCTIE ZO VAAG? 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Pfttt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    DeadpooI schreef:
    Jeremy Renner is echt zo knap, niet normaal. O,O

    retweet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Een nacht doorhalen is niet tot acht uur 's ochtends doorgaan, het is gewoon doorgaan tot de volgende nacht!
    Er is zoveel gebeurd, allemachtig.


    Tijd voor koffie.

    Waarom is het dat als ik serieuze problemen heb als een schoolgerelateerde meltdown ik er geen problemen mee heb om die hier te delen en als ik suffe tienerproblemen heb ik niet eens weet waar of hoe ik het kwijt moet


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.