• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 20:05 ]


    En er komt maar geen einde aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb geen enkel medelijden met mensen die door hun kinderen doodgeschoten worden omdat er een pistool binnen handbereik ligt voor ze. Dan vraag je om problemen. Amerika is nog steeds goed bezig. Gewoon het 'iedereen mag een pistool hebben' houden. Het is gevaarlijker om zelf een pistool te hebben voor je eigen 'veiligheid' dan dat je geen hebt.

    En ik heb ook geen medelijden voor vrouwen die een kind verloren hebben omdat ze roken tijdens de zwangerschap. Drinken? Nee, dat kan echt niet. Roken? Prima, kan geen kwaad.

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 16:33 ]

    Ik wil een Lyanna AU schrijven, maar ik durf niet. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb informatie aangevraagd bij een fonds voor achtergrondinformatie voor een verhaal. Haha, hopelijk willen ze het opsturen:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ik hoop dat je dit nog betaald krijgt bitch


    Je bent een ster.

    Een stukje van zevenhonderd woorden over een kitten puur omdat ik een stukje over een kitten wilde

    Ik zal nooit een goeie literaire schrijver worden op deze manier maar damnit baby!spidershirt met een kitten genaamd Gatsby was alles wat ik op dit moment nodig had


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ugh kutzooi. Ik heb fucking betaald Bol.com. Hoezo is er iets fout gegaan en is mijn winkelmandje leeggehaald? Ik heb die studieboeken zsm nodig ja.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik en voedsel zijn een ramp vandaag.


    Slightly drunk.

    YAAS heb weer 200 woorden geschreven.
    Pff man in januari schreef ik zo even 10k en nu heb ik bij elke zin al struggles. Stage killed mijn energie en creativiteit. Hoog tijd voor die freaking zomervakantie. So closeeee.

    Ik wil zo graag met mensen schrijven maar ik wil niet helemaal hoeven beginnen met een RPG en ugh, iedereen met wie ik ooit schreef is weg of wil niet meer. De struggles.

    // Noem je mij een pedofiel omdat ik vind dat men pedofielen geen spuitje moeten geven maar moeten helpen? Dit vind ik echt de meest komische reactie die ik ooit heb gezien - vooral omdat ik zelf ook nog minderjarig ben wtf :'D

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 18:10 ]

    Krolock schreef:
    YAAS heb weer 200 woorden geschreven.
    Pff man in januari schreef ik zo even 10k en nu heb ik bij elke zin al struggles. Stage killed mijn energie en creativiteit. Hoog tijd voor die freaking zomervakantie. So closeeee.



    // Nora en Era Istrefi zijn echt te knap.

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 18:23 ]

    Het regent. Ik haat regen.


    Slightly drunk.

    Just shut up! Jij bent niet al een jaar onderzoeken aan het verrichten dus je moet niet doen alsof je alles erover weet en mijn enthousiasme daarmee kapot maken
    Killerjoy


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Negativiteit van alle kanten.. Ugh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Koningsdag zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn.. Rust in vrede oma :'(


    26 - 02 - '16